Uitspraak van verwijderd op zondag 12 maart 2006 om 23:28:heb topic niet gelezen,meet eens met een gps zal je tegenvallen
Dat is wel ff handig ja
Uitspraak van Mr. Orange M op maandag 13 maart 2006 om 13:28:Dat is wel ff handig ja
geloof me,gaat minimaal 15km af
als ik 120 op mijn teller rijd,rij ik 108 op gps
Uitspraak van Mr. Orange M op maandag 13 maart 2006 om 13:29:Wat is er uitgebouwd dan?
Heb geen idee...
een honda prelude, als je kan lezen had je wel een idee
Het maak nie uit wat iedereen te zeike heb over een mr-2, het is en blijft een knettervette auto, het enigste nadeel: De rekeninge van de garage zijn even vet as die auto. (ik ben Toyota-monteur) Doordat de motor achterin zit ben je langer bezig met onderhouds beurte, en zeker distr. riem ben je zo een uur langer bezig as normaal. En ik zag dat ie volges iemand 260 rijdt, ik weet de top nie precies, maar 260 haalt ie niet, het is een 2.0, maar heb ie ook turbo?
Ik doe al lekker 6 jaar m,n eigen onderhoud aan me AW11
Niettemin MRII 4 ever hoor,ik heb in heel 2005 niet EEN keer me olie bij hoeven te vullen en toch 15.000 gereden en wèèr zonder enig probleem door de keuring vorige week, wat een auto's echt waar ,de mijne is al weer 22 jaar oud maar nu nog kan daar menig auto niet aan tippen...
Het enige min puntje is/was de roest bij de wielkassen.
Ik heb er lang aan gedacht een SW20 te nemen maar waarom ?
Over 3 jaar rij ik wegenbelasting vrij met een auto die 140.000 heeft gereden mwhahahaha ik doe ,m echt nooit meer weg..
Niettemin MRII 4 ever hoor,ik heb in heel 2005 niet EEN keer me olie bij hoeven te vullen en toch 15.000 gereden en wèèr zonder enig probleem door de keuring vorige week, wat een auto's echt waar ,de mijne is al weer 22 jaar oud maar nu nog kan daar menig auto niet aan tippen...
Het enige min puntje is/was de roest bij de wielkassen.
Ik heb er lang aan gedacht een SW20 te nemen maar waarom ?
Over 3 jaar rij ik wegenbelasting vrij met een auto die 140.000 heeft gereden mwhahahaha ik doe ,m echt nooit meer weg..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 13:34:zo kan ik ook wel 10autos opnoemen die dat halen
Dit blok zit er nu een jaar in ,me vorige staat in de schuur met 600.000 er op en doet het ook gewoon nog alleen haalde ik de 200 niet meer.
Ik bedoelde dus dat met dat blok ! foutje van mij..
@mr.orange ,ja hoor
Ik heb er vorige maand een SW20 einddemper op gezet he he he
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 15:06:Ik heb er vorige maand een SW20 einddemper op gezet he he he
foto ervan hoe dat is gegaan en of duidelijkere foto
heb pas mijn demper erronderuit gehad voor een lekkage in tussedeel te maken en katvervanger .. stuk rechte pijp maar die demper is aardig groot en zwaar ..
Uitspraak van Mr. Orange M op vrijdag 17 maart 2006 om 19:32:
welk merk demper heb jij erronder hangen dan ? of alleen sierstukken die passen zijn gemaakt ?
luchtfilterkitje ?
Uitspraak van -={SingleStyle}=- op donderdag 16 maart 2006 om 06:22:al toyota kenner moet je toch wel kunnen zien of het een turbo versie is of niet zo te zien is het Geen turbo uitvoering miss dat die geswapt is maar lijkt me niet geintje kost ongeveer 5000€ (volgense clubleden)
@ Orange ... ga je zondag naar automaxx dan kom ik je miss wel tegen
Er zijn geen uiterlijke verschillen te zien, dus dat gaat nie lukke
Uitspraak van actief op donderdag 16 maart 2006 om 13:35:die Turbotjes zijn wel aardig van de MR2
alleen waren die niet alleen in de USA geleverd ?
In Nederland was ie ook leverbaar, maar heel duur
Uitspraak van Ontspoorde-Hardcore-Maniak op vrijdag 24 maart 2006 om 16:39:n Nederland was ie ook leverbaar, maar heel duur
dat is ook de reden waarom er maar enkele echte nederlandse turbo's rondrijden in nl
Uitspraak van Ontspoorde-Hardcore-Maniak op vrijdag 24 maart 2006 om 16:37:Er zijn geen uiterlijke verschillen te zien, dus dat gaat nie lukke
automatische inklapbare spiegels (elektrisch)
Klep boven moteruimte is anders....


























