Partyflock

Forumonderwerp · 853684
Waarschuw beheerder
donateur
Underground Beats

Als er mensen zijn die weer eens ouderwets hard willen springen op brute techno, dan is 22 April in het Kasteel in Alphen aan den Rijn je kans! Bekende namen als Bas Mooy, de tweeling Vincent en Stephan de Wit:bounce::bounce:, Perry en J-Ro zullen garant staan voor effectieve beats en zwaar stampwerk. Zie de flyer en Undergroundbeats.nl om te zien waar deze heren al actief zijn geweest. De bizarre animaties en loops zullen verzorgd worden door VJ MFX.

In de kleine zaal zal vooral acid , electro, minimal en oldschool door de speakers klinken. Verwacht hier de resident dj´s Yurp en Wrong Wood samen met the Whoptimus Pride Show….

Het Kasteel is intern volledig verbouwd dus dit is een uitgelezen kans om te kijken of de vloer dit techno/geweld kan weerstaan !

Er zijn ook 2X2 gastenlijstplekken te winnen via Partyflock. Zie acties :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
laten we der maar ophouden dat ik iemand zag waarmee ik eigenlijk niks meer mee te maken wilt hebben. normaal kom ik haar nooit tegen:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JvdT op zondag 23 april 2006 om 11:41:
Iedereen is positief en jij niet?

Ja niet iedereen heeft dezelfde mening..

Ik vond het ook tegen vallen.. zo veel verschillende mensen :S maaaaar jaaaaa volgende x beter;)
Waarschuw beheerder
tja das misschien voor iemand die niet uit alphen komt niet leuk maar ik vind het wel tof om al die lui los te zien gaan op dezelfde muziek :)
Waarschuw beheerder
donateur
Niet echt superbijzonder maar wel altjd lachen
Waarschuw beheerder
pssies, juist leuk om verschillende soorten mensen los te zien gaan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
had het zeker naar me zin, maar agghh techno is techno en heeft niks met soorten mensen te maken!! Als het maar gezellig is!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zondag 23 april 2006 om 12:13:
laten we der maar ophouden dat ik iemand zag waarmee ik eigenlijk niks meer mee te maken wilt hebben. normaal kom ik haar nooit tegen

Dat had je me toch ook gewoon kunnen zeggen..;-)
Werkzaam bij Exclaim!
Waarschuw beheerder
Balen dat ik ziek was :( Had me er op verheugd!