Partyflock

Forumonderwerp · 853524
Hoi hoi Sensationgangers,

Net gelezen. De line-up wordt op 6 maart op de site van ID&T bekendgemaakt.

Groetjes
Sensation verslaafde!!

*Line up inmiddels bekend*

Sensation White:

HouseQuake Roog en Erick E B2B, MC Gee
Steve Angello
MEGAMIX
David Guetta
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Benny Rodrigues

Sensation Black:

Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live
Catscan
laatste aanpassing door een beheerder

Uitspraak van JP op zaterdag 4 maart 2006 om 08:49:
-Als ik naar white kijk die dj's die daar staan die draaien ook vaak bv in de happy days of in de matrixx maar dan kost het je maar een tientje!!
-Persoonlijk geef ik niet veel om de show enx, ik kom voor de muziek!! Dus de show en lokatie kost je dus zeg maar 40/50 euro extra :S
-Waarom het snel uitverkocht is ??? omdat het gehypt word, moet je maar eens opletten wat voor volk daar rond loopt, dat zijn vaak van die eendagindejaarhouseparty mensen!!!

- Dus jij wilt zeggen dat je voor de complete line-up max 10 euro wilt betalen? Laat me niet lachen :)

- Klopt, het wordt flink gehyped, geef ID&T ongelijk? Het is toch eigenlijk wel hun paradepaardje... Wat zou jij doen als je eigenlijk "de enige" bent die in een jaar 2x de ArenA af mag huren voor zoiets groots, zo'n zieke show eromheen weet te zetten en 40.000 man in 't zwart of wit kan laten lopen door middel van een eigenlijk doodsimpel concept?

Misschien een gewetensvraag; sinds Qlimax in het Gelredome wordt gehouden, in principe ook een groot stadion, wordt ook de show vergeleken met die van Sensation Black; zou jij dan wel +/- €50 a €60 uitgeven aan Qlimax? Vergeet dan bv ook niet de reis naar Arnhem als je bv in de Randstad woont...

- Daar geef ik je helaas gelijk heen; vooral op White lopen helaas te veel sportschoolsjonnies en Anita's. Helaas zag ik dit jaar ook te veel kneusjes op TE lopen, maar ja... Niks van aantrekken :). (Hoe moeilijk dat soms ook is)
De line up van Sensation white is wederom erg matig helaas, Ik kan nu al weer voorspellen dat het heeeeel lang een rustig feest gaat worden, Guetta,Kleinenberg,Steve Angello hebben een veel te rustige sound voor Sensation, Ferry Corsten heeft een lekkere trance style die zal goed aanslaan bij het publiek, Ik snap niet dat ID-T niet doorheeft dat house of progressive niet aanslaat in zo groot stadion, dat was vorig jaar ook een spelbreker, toen ging om half 3 pas een beetje los. Mensen die naar Sensation white gaan willen het liefst progressive beginnen en dan overschakelen op trance en afsluiten met gebuik hardtrance/techno, Maar dat zit er helemaal niet tussen dit jaar, dus wordt weer een veel te soft feest, waar het dak er weer niet afgaat, de line up van 2003, zo iets moeten ze nemen. niet dezelfde namen, die zijn te duur maar wel die style aanhouden.

Mmm denk da ik nie ga dit jaar, vind t tegenvallen de dj's wel goeie maar had betere verwacht
Whaha Sensation white binnen 5 uur uitverkocht!! Ze zijn gek! :d

Bovendien begon de verkoop toch om 22:00u gisteravond? Nou toen ik vanmorgen om 10:30u nog keek was het nog niet uitverkocht, dus het is buiten 5 uur ;) jokkebrokkers
laatste aanpassing
Het is ook bullshit net als vorig jaar. Wat er namelijk gebeurt is dat veel kaarten zijn opgekocht en verdeelt over andere organisaties/instellingen.

Straks krijg je 10000 SMS spellen etc, waarbij je die kaarten kan "winnen". Op die manier wordt nog meer geld binnengehaald voor de kaarten.
laatste aanpassing
Nou wij hoeven ze niet meer te winnen hoor, we hebben WHITE en BLACK in ons bezit.....FEESSIE BOUWUHHH!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 30215, 35162}
Ik hoef ze ook niet meer te winnen want de kaarten voor Black zijn besteld :D
wou er heen gaan maar dan win ik ze wel ga maar naar emporium.. ook zeer nice feestje.. hoop dat ik ze dan maar win:P
Uitspraak van GabberPinda4Life op zaterdag 4 maart 2006 om 16:18:
warom geen partyraiser als afsluiter op black

Ga dan naar een gewoon hardcore feest:S
staat op elk feestje wel dus ja......
Uitspraak van AniThing op vrijdag 3 maart 2006 om 23:36:
warom geen partyraiser als afsluiter op black

:respect: zou mooi zijn O:)
O.­L.­D.­ Bianca citeer 4 maart 2006 14:19

donateur! Uitspraak van JP op zaterdag 4 maart 2006 om 00:55:
zo heb er ff 300 besteld , het geld verdienen kan beginnen
Ten eerste kan je er geloof ik maar 9 bestellen en ten tweede ben je echt een kneus als je dit meent. Door mensen zoals jij kunnen de echte feestgangers niet gaan.

Je heb zeker dat smily niet gezien wat er achter staat, ik ga dus echt niet 18000 euro inversteren daar in:P
Uitspraak van JP op zaterdag 4 maart 2006 om 18:53:
Je heb zeker dat smily niet gezien wat er achter staat, ik ga dus echt niet 18000 euro inversteren daar in

Ik zei toch al dat als je dit meent. O:) O:)

Nou als ik het geld had waarom niet. Volgens mij kan je er dik op verdienen. Maar ja, ik heb denk ik ook niet de neus ervoor want met mijn geluk raakt het dat jaar niet uitverkocht. :P

darkraver
prophet
showtec
catscan

dit stukje vind ik wel geinig maar vind 60 euro entree en nog es €50,- voor een retourtje vanuit landgraaf er veel voor wat ze neer zetten.

Dan moet ik dr ook nog 3 uur trein heen en 3 uur trein terug voor over hebben :D

Vorig jaar heb ik ook tot de laatste paar uurtjes wat duf rond gehangen... van half 6 tot half 8 ben ik goed los gegaan.... maar da t kan ook nog es aan andere dingen hebben gelegen :D
Uitspraak van Lip DJ op zaterdag 4 maart 2006 om 08:37:
Ik vond daar niks aan dat Yves deruyter en die jappanner Yoji. Waren toen ook weiniger mensen binnen

Het feest begon toen niet voor niks om 11 uur;)
Want dan waren er meer mensen binnen, en het was toen al hardstikke druk:yes:
Uitspraak van €rik op zaterdag 4 maart 2006 om 11:56:
line-up van black is zeer goed te doen, alleen jammer van de darkraver...

Maak je geen zorgen hij draait een exclusive darkcore setje:P:P:P
Uitspraak van Willybob op zaterdag 4 maart 2006 om 11:56:
Ja zekerss line-up van beide is trouwens goed

Wat houd die megamix trouwens in ?

Ben je net ontwaakt uit een coma of zo???? :Vaag:

Kaartje is binnen, kan er niet anders van maken dat dat Black dit jaar een goede line-up heeft in vergelijking met vorig jaar. Vond dat het toen nogal lang duurde voordat het echte "beuken" begon. :D Jammer alleen dat Darkraver alweer komt :Vaag: Catscan was voor mij de grootste verrassing, moet haast wel beter zijn dan Foutblast vorig jaar met zijn standaard setje !!
White :nocheer:
Zal wel weinig trance platen voorbij vliegen!!!!

Black :/

not bad
White wordt zo te zien aan de line up: groovy, funky beats met veel top40 muziek

Megamix: is een goedkope manier van ID&T om wat vooraf gemixte muziek te kunnen draaien op een evenement. Kort door de bocht: ze zetten dus een CD aan voor ongeveer een half uur dat meestal slecht gemixed is met oude nummers.
laatste aanpassing
Uitspraak van Alexander op zondag 5 maart 2006 om 13:31:
Megamix: is een goedkope manier van ID&T om wat vooraf gemixte muziek te kunnen draaien op een evenement. Kort door de bocht: ze zetten dus een CD aan voor ongeveer een half uur dat meestal slecht gemixed is met oude nummers

En toch vind ik de megamix altijd (y). Vooral in 2003 toen die begon met James Brown is Dead. Kippevel en compleet losgaan. :kwijl: :respect: :lief:
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 4 maart 2006 om 14:31:
Steve Angello hebben een veel te rustige sound voor Sensation

haha, nou écht niet voor n feest als White waar zovelen om lopen te piepen dat het meer trance moet zijn!

Het zijn wel 2 verschilende stijlen, maar te rustig: no f*cking way.

mensen geïnteresseerd in n setje van Angello?
laatste aanpassing
Mjah, en toch vind ik het erg goedkoop... ik kan zoveel goede mixjes van te voren thuis produceren. Niet echt moeilijk. Geen interactie met de DJ nix nada...

Waarom zetten ze dan niet op Sensation gewoon een paar goede CD's aan van bekende DJ's, bespaart ze nog meer geld ;) en dan heb je een betere "line up" dan nu is. Het gaat blijkbaar nog alleen om de aankleding bij Sensation.
Uitspraak van Alexander op zondag 5 maart 2006 om 13:52:
kan zoveel goede mixjes van te voren thuis produceren

heb het over n livemix, niet over n promo
Ik had het tegen Bianca :p

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 00:29:
Die 60 eurie's is het mij dubbel en dwars waard! Blijft voormij toch het feest van het jaar! Music, Sfeer (People), Locatie=TOP!

Dan ga je verder nergens heen zeker?
Sensation Black ruleert b)
Uitspraak van €rik op zaterdag 4 maart 2006 om 11:56:
line-up van black is zeer goed te doen, alleen jammer van de darkraver...
nou jah ik ben aanwezig

heb je egt 100% gelijk in, die gast hoort zeker niet thuis op sensation black met zn commerciele hoerenzooi!!

de rest wel aardig, leuk dat showtek en technoboy er zijn!!

Black word ckrs Vet :yes:

apparte line -up maar niet echt boeiend :/

vindt het geen goede line up had wel wat beters verwacht
(K)
Line-up van Black is echt goed.
Ik ben er zeker bij :yes:
laatste aanpassing
Eindelijk eens een fatsoenlijke line-up voor black, geen techno dat scheelt :)

Uitspraak van S Wendy op dinsdag 28 februari 2006 om 13:44:
Sensation Black:

Kai Tracid
DJ Zany
Technoboy
MEGAMIX
The Darkraver
The Prophet
Showtek live
Catscan

eindelijk een goeie line up:YES:

mss dat ik dit jaar wel mee ga:)

kijk ze leren het wel bij ID-T

dit word tenminste weer een goeie editie :yes:
Mij gaat ook vooral om sfeer die daar is en bovendien ik moet toch ergens me verjaardag vieren ;)
vin de line up voor black maar matig or.. op minder bekende feeste kome betere.. maarj de gezelligheid hangt er.. :)
Werkzaam bij Relive Events
Artiest Arno
Sensation black vind ik zwaar teleurstellend

* Kai Tracid - niet echt bijzonder
* DJ Zany - al genoeg gezien
* Technoboy - heeft af en toe wel leuke sets
* The Darkraver - ach ja... wat moet je hier van zeggen?
* The Prophet - alweer??? :s
* Showtek live - de enige echte topper (y)
* Catscan - laat maar zitten

Sensation white is t.o.v. vorig jaar wel beter! :yes:

* HouseQuake Roog en Erick E B2B, MC Gee - twee toppers bij elkaar (y)
* Steve Angello - niet zo bekend bij mij, dus een nieuwe naam. Goede zet!!!
* David Guetta - ja.. jammer dat hij er weer staat!
* Ferry Corsten - absolute topper
* Sander Kleinenberg - niet helemaal op zijn plek op Sensation, meer op kleinere feesten, maar wel leuk dat hij er staat
* Benny Rodrigues, een waardige afsluiter...

zo... tot zover mijn mening! :d
Weet iemand eigenlijk de line up van vorig jaar white nog =

Was daar niet Paul v Dijk bij of is dat jaar daarvoor ?
Uitspraak van The Goddess Lady Purple op zondag 5 maart 2006 om 22:57:
O ja das waar ook maar evenwel word vast een goed feestje

Ik hoop het voor je :) Ikzelf vind het sfeerloos :$
Uitspraak van DJ Arno op zondag 5 maart 2006 om 21:26:
alweer???

is pas 2de x dus om nu te zeggen alweer...!

vind het een redelijke line up wel knallen dat wel...! :) maar 60 euro neej dank je! :P

sensation is zo'n homofeest

zelfs hardcore klinkt daar soft
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 10:26:

En jij houd van homo muziek:[ Ik zie in je lijst staan bij favo muziek: R&B, trance enz enz:gaap: :[
En in je feest archief noem eens 1 puur hardcore feest waar je heen bent geweest:S????????
Dominator staat er in maar volgens mij ben je er niet eens geweest:S

Hoe wil jij nu weten hoe het klinkt je luistert er niet eens na:x

Dus jij bent aanwezig? :)

Uitspraak van GabberPinda4Life op maandag 6 maart 2006 om 11:19:
Ik zie in je lijst staan bij favo muziek: R&B, trance enz enz

8) :woep:

Dat is zoooo een bullshit he :gaap:
Wat het nou is, veel mensen roepen dat de line up van Black goed is... maar no offence, maar als je aan deze flockers welke willekeurige hardstyle DJ neerknalt vinden ze het ook best. Puur om de muziek en niet om de DJ.

Ik vind wel dat de line up van Black minder slecht is dan White, maar ik vind het echt spijtig dat Black een hardstyle festijn is en dat er totaal geen Techno is.

White is ook geen trance feest meer met deze line up. Maar veel bedrijven gaan altijd naar White als een "gezellig" uitje met je collega's en White "niet zo hard is".

Dus hoe slecht de line up van White ook ooit zal zijn, uitverkocht raakt het toch wel. Daarnaast staat White voor de meeste mensen als "echt Sensation".

Ik zie echt liever een Sensation met hardtrance, techhouse, techno DJ's en ook graag meer DJ's en GEEN megamix meer. En met gebruik van de zalen in de ringen (zonder dat je hier zoals nu 50 Euro extra voor moet neerleggen).
Uitspraak van Alexander op maandag 6 maart 2006 om 11:43:
k zie echt liever een Sensation met hardtrance, techhouse, techno DJ's en ook graag meer DJ's en GEEN megamix meer

Mee eens :yes:

Het is echt meer een grote club feest :/

2002 vond ik het nog (Y)

Daarna alleen maar bergafwaarts (N)
Uitspraak van Alexander op maandag 6 maart 2006 om 11:43:
En met gebruik van de zalen in de ringen (zonder dat je hier zoals nu 50 Euro extra voor moet neerleggen).

:no: nee man, dat wordt 1 grote chaos..