ze zijn heel erg schaars denk
VIEZE RIKKI -> ja zit achter de kassa/ en in de slijterij, maargoed dr zijn ook mense die gewoon naar school gaan, voordat ze fulltime kassa gaan werken, dat is nou niet bepaald me streven fulltime kassa, k weet niet wat jij voor uber baan heb
[AnnnnA] wat ik me nou afvraag, zijn dr ook jonges, die niet alleen op sex uit zijn, ja je hebt ze altijd wel ergens maar zijn ze???? hier een meldpunt!!!!!
Aaah bij mij is ook een meldpunt!
ze zijn heel erg schaars denk
Dit doe je dus nu al fout he.
Dit doe je dus nu al fout he.
whaha en krijg net een berichtje van
https://partyflock.nl/user/267839 -> ranzige vent
wat ik me nou afvraag, zijn dr ook jonges, die niet alleen op sex uit zijn, ja je hebt ze altijd wel ergens maar zijn ze???? hier een meldpunt!!!!!
naja kunne dr kan van alles, maar word gewoon moe van mensen die intressant bij je komen doen, maar ondertussee...
en meteen proberen te versieren
denk dat je op een dag zo es iemand gewoon tegen het lijf aan kunt lopen
ze zijn niet uitgestorven, alleen zijn het meestal de minder opvallende, ik wil niet in de belangstelling staan types.
Nee hoor, ik attendeer je er even op dat je 't niet zo aan moest pakken.
Je dacht toch niet dat ik serieus in dit topic op zoek ging he?
Dat beantwoord ook meteen de vraag of dit een test is
tja, ligt er aan wat je onder afgelast verstaat
haha carneval, ja was gezellig zondag, beetje jammer alleen dat er aan eind van de avond ghb in me drinke is gegooit, word je niet beter van me een BOEL alcohol..
wat ik me nou afvraag, zijn dr ook jonges, die niet alleen op sex uit zijn, ja je hebt ze altijd wel ergens maar zijn ze???? hier een meldpunt!!!!!
wat had je niet verwacht?
mijn zoon is mijn werk, en heb ik me handen vol aan, behalve als die slaapt niet
Haha, het zuigt zelfs zo, dat je niet eens kan schrijven
Hahah
haal het binnekort wel in bij dj pavo, das meer mijn ding
wordt 3 bijna
iedereen zo heilig als het kan natuurlijk
Neeh, ik hou niet zo van dat dronken gedoe en onder het mom van , wat hebben wij het gezellig en zichzelf ook nog prins noemen
Neeh, ik hou niet zo van dat dronken gedoe en onder het mom van , wat hebben wij het gezellig en zichzelf ook nog prins noemen
sil,ben je ook op zoek naar een jongen die niet van sex houdt???
Ik doe liever wat anders
zoek??? Sil en zoeken
je hebt ze altijd wel ergens maar zijn ze???? hier een meldpunt!!!!!
maargoed dr zijn ook mense die gewoon naar school gaan, voordat ze fulltime kassa gaan werken,
ik wil wel een relatie met je maar geen sex
niet van mij iig en ik vecht me eigen dood voor haar ja
Van je vader
aahw, knuffeltje
ja ey je zoekt bij de verkeerde personen,, ik ben geen maagd meer enso togh. en heb nu anderhalf jaar met me meiss, kweeni of se haar gloof ook egt sterk volgt ma ik het nog ni gedaan met haar, wel behoefte ma ni egt drang ofso, is dit goed denk je of niet ?? kbgin er ook wellus over en probeer het ook wel,, mvmphn(vraagmawatafkortingis)
Hoef je niet zo te doen heb eerlijk om je hand gevraagd
Ik hou echt wel van een potje sex
Veel mensen (dus jongens en meiden) realiseren zich niet de 3 belangrijke stappen..
Stap 1; Het ontstaan van liefde
Stap 2; Uit het ontstaan van liefde, zal zich een relatie voordoen
Stap 3; In een gezonde relatie zit heel veel sex
Maar vaak worden de 1e 2 punten over geslagen, wat voor de ander best frustrerend kan zijn..
Een one night stand kan fijn zijn, maar niks is lekkerder san sex gecombineerd met liefde..
En wanneer je dat realiseert, mag je van jezelf zeggen dat je niet op sex uit bent
Veel mensen (dus jongens en meiden) realiseren zich niet de 3 belangrijke stappen..
Stap 1; Het ontstaan van liefde
Stap 2; Uit het ontstaan van liefde, zal zich een relatie voordoen
Stap 3; In een gezonde relatie zit heel veel sex
Maar vaak worden de 1e 2 punten over geslagen, wat voor de ander best frustrerend kan zijn..
Een one night stand kan fijn zijn, maar niks is lekkerder san sex gecombineerd met liefde..
En wanneer je dat realiseert, mag je van jezelf zeggen dat je niet op sex uit bent
Stap 1
Ook goed.. Wel leerzaam allemaal voor een rookie
voor die tjap die zn liefde nog in stappe verdeelt jonge verdeel niets, bemin iets niet neuke betekent niet helemaal geen sex togh ! denk eerst na voor je je mening uit, jonge met de meide met wie ik wle glijk in bed lag is allemaal op de klippe glope,, wrom weet ik niet, ma ey wat niet is, moet nog komen...
de nieuwe Robert ten Brink?
voor die tjap die zn liefde nog in stappe verdeelt jonge verdeel niets, bemin iets niet neuke betekent niet helemaal geen sex togh ! denk eerst na voor je je mening uit, jonge met de meide met wie ik wle glijk in bed lag is allemaal op de klippe glope,, wrom weet ik niet, ma ey wat niet is, moet nog komen...
heb je nog meer van die personen??
Tering, lees je wel wat ik zeg,
net zoals hij zelf ook met al zn gasten doet
ewa kill wat jij met je gaste doet boeit me niet! die chick ken ha me hele leve, ik weet hoe ze is, zij weet hoe ik ben, az zij zegt dat ze liever w8 kan ik ma nix andus doen dan accepteren tog. lijkt mij!
je bent ook lekker wakker
Ik begrijp hem wel een beetje.......
jonge van mij part knoop je er un touw an vast
Nou, ik heb soms mn allochtoonse trekjes.. Vooral als het neerkomt op anderen irriteren..
ik ben te oud voor die breezertaal denk.
eey sma snap jij wat je lult,, get ur own, fith ur own. kweeni mang G jij maakt me de pis lauw, ik bedoel wa ben je op uit. denk ni dat ze wil buiten spelen hoor...
uhuh kweeni me opa heb die cursus al gdaan. ghehe kom xtje langs dang,, ghehe gaan we kijke of je lache ken!!
uhuh kweeni me opa heb die cursus al gdaan. ghehe kom xtje langs dang,, ghehe gaan we kijke of je lache ken!!
Naah, wat lief
ghehe gaan we kijke of je lache ken!!
ik wist niet dat je zo boos op me werd..
ghehe altijd met de rug tegen de muur tog. of wou je seggen dat je ni sitten kan?
ervaring
ja mang
ik denk het wel. hier hebben we een voorproefje
jonge zie jij het nut hier van in ??
hmmmmmz ja wa haal je dat nou weer vandaan dan?
allemachtig jij wel gezete dan? vast ni son fijne ervaring! ghehe altijd met de rug tegen de muur tog. of wou je seggen dat je ni sitten kan?
k ben wooooooooooeeeeeeeest
diet giet mien weer helemoal nens over.. jonge zie jij het nut hier van in ?? kga slapuh mang eindelijk !! na un weekend weer van batze,, allemachtig ben ik hier begin ik hier te lulle wat je neus ni snapt. mjah eey peepz rustugh en werkse voor de (zogenaamde) particiterende ingeburgerde onder ons.
zeg maar meisje
Neuken verleer je toch niet?
nah, dan neuk ik me eigen wel
Jij zit dáár, en ik zit veilig hier...
En net zei je nog dat ik niet bang hoefde te zijn?
Booyaka, help me dan ff!
triootje???? hahahaha
moet ik slaan ???
* staat in gevechttenue*
doe ik dagelijk, just me myself and I
haha ik zoek ook niet iemand van 31, anyway...
het enige waar jij op uit ben, is dus een beetje in het rond neuke? x
aan de ene kant heb je wel gelijk.. maar moet je altijd liefde hebben om lekkere sex te hebben?
Nee natuurlijk hoef je niet altijd Liefde te hebben bij sex, maargoed een keer Wel liefde bij sex, is een moeilijkere opgave om tege te komen....
Mannen doe je best