Zoals ik al zei, probeer het zo eenvoudig mogelijk te maken, voor de simpele zielen onder ons 
Jootje, ik ben klaar met jou, lachertje
Jootje, ik ben klaar met jou, lachertje
Ja respect man
Prutsers whahahaha 
Wat zou jij doen ?
Ligt eraan, als het een bloedmooie vrouw met een spontane uitstraling, zou ik haar er op attenderen, als t zo een bloedmooie arrogante doos is zou ik haar zo lekker verder laten lopen....
Stel....
Je ziet een bloedmooie vrouw over straat lopen, die nadat ze naar de wc is geweest per ongeluk haar ondergoed over haar rok heeft getrokken waardoor haar hele achterwerk in volle glorie te bewonderen is...
Zelf heeft ze niks in de gaten...
Wat zou jij doen
hoe kom je erop?
Wat zou jij doen ?
haar wel ff laten weten denk ik
Stel....
Je ziet een bloedmooie vrouw over straat lopen, die nadat ze naar de wc is geweest per ongeluk haar ondergoed over haar rok heeft getrokken waardoor haar hele achterwerk in volle glorie te bewonderen is...
Wat zou jij doen ?
Ik zou t tegen dr zeggen
Stel....
Wat zou jij doen ?
hahahaha..hoe verzin je het
ik zal denk ik ffe zeggen dat als ze minder bekijks wil ze beter ffe dr rokje naar beneden kan doen.
En als ze een mooi kontje heeft ook ffe melden
Ligt eraan, als het een bloedmooie vrouw met een spontane uitstraling, zou ik haar er op attenderen, als t zo een bloedmooie arrogante doos is zou ik haar zo lekker verder laten lopen.... ....en een sticker erbij plakken "kiss my ass
haha psies..
Stel....
Wat zou jij doen ?
is dat jou soms overkomen?