| Betreft: | evenement: Club r_AW, zaterdag 22 april 2006 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
jullie industrial liefhebbers vinden het zeker heel kut dat mindustries en the DJ producer niet op de lineup staat?
laat ik die nou hebben gezien vannacht!
Zo jij bent er wel echt trots op.
Beetje jammer dat je zo trots loopt te doen als je Mindustries maar knuppels vond.
(knuppels ja, als je opgelet had, had je ook gemerkt dat het er 2 waren die stonden te draaien.)
goh waren het er 2? dat zag ik ook wel meid.
je had fred herrie maar eens moeten horen aan het begin van de avond. hij draaide erg hard en snel super gewoon.
na F. Herrie kwam je vriendje en ging het tempo vele BPM's omlaag. erg zonde. idem dito voor mindustries en vandaar 'knuppel' (knuppels) al is het de schuld van de organisatie.
jah
en gelijk klagen over geluidsoverlast
Meneer ik-hou-van-alles-wat-snel-is-want-dat-is-stoer, waarom kom je hier klagen als je het concept niet leuk vind?
Idd ja, en dan de Producer wel vet vinden, terwijl die bijna alleen maar niet snel Nederlands spul draaide vrijdag (waaronder ook redelijk wat mainstream), en ook nog een track van Omar Santana draaide. Niks geen snel Engels spul (alleen Turn it In dan op het einde als goedmakertje) hehe
En niet zeuren over Teaser want die draaide een leuke set
wat mij betreft gaat die verlichter in de negeer-modus! zinnige opmerkingen en argumenten heeft ie nog niet gegeven en verwacht ik dus ook niet meer
bladibladibla
vroeger gepest ofzo en nu zoek je aandacht
ik gooi dat zielige peutertje maar op negeer lekker rustig
bij deze. komen jullie ook maar eens met intelligente opmerkingen, die ontbreken namelijk ook.
en ga nou niet met zijn allen weer stoere 'lullige' opmerkingen maken want daar lees ik overheen
Uitspraak van de verlichter op maandag 10 april 2006 om 18:25:
bij deze. komen jullie ook maar eens met intelligente opmerkingen, die ontbreken namelijk ook.
en ga nou niet met zijn allen weer stoere 'lullige' opmerkingen maken want daar lees ik overheen
doe je goed.
De verlichter...
overduidelijk iemand met een slechte jeugd en/of bij de geboorte op zijn hoofd gevallen!
en met die door alcohol verneukte hersens gaat dat ook niet lukken..
gaan we nou het wijsneusje uit lopen hangen?
nog altijd beter dan meteen gaan beledigen als iemand iets zegt wat je niet aanstaat.
al verwacht ik niet veel van die hoogstwaarschijnlijk door pillen/snats/wiet/drank verneukte hersens van jou
lees maar eens terug, wie is er begonnen met rellen hier?
Jij begint het concept af te kraken in de zin van "Ik snap niet hoe jullie los kunnen gaan op veel te slome hardcore"
ik vind het zelf ook erg mooie muziek alleen dan wel aan het begin van een avond. daarna moet et tempo omhoog
de bedoeling was een beetje reacties los te krijgen bij jullie waarom jullie er zo van houden. helemaal niks negatiefs aan. ik vind het zelf ook erg mooie muziek alleen dan wel aan het begin van een avond. daarna moet et tempo omhoog. is dat zo moeilijk om te begrijpen dan?
wie gaat er nou rellen in een topic over r_AW???
Dat begrijp ik niet hoor, dat past niet bij het feest
Ik zie niet wat je wil bereiken met het ruzie zoeken en het proberen te bewijzen dat mensen die naar r_AW gaan 'dom en lomp' zijn?
dat mensen die naar r_AW gaan 'dom en lomp' zijn?