Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 11:11:Gelukkig ben ik een kunstenares
is het aangeboren talent?
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 11:17:is het aangeboren talent?
ja dat is iets wat in mij zit
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 11:19:ja dat is iets wat in mij zit Ik vind dat echt lekker geil om te doen
heb je iemand nodig om dat talent te onderhouden?
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 11:19:ja dat is iets wat in mij zit
hmmmmmmmmmmmm
was dat maar bij alle vrouwen
Uitspraak van LinkeSoto dayak op zondag 28 mei 2006 om 15:23:ja he, echt fuckin lekker!!!!!!!!!!
psies!
Uitspraak van LinkeSoto dayak op zondag 28 mei 2006 om 15:12:69 beter.
dat komt ook waarschijnlijk omdat je nog nooit echt lekker bent gepijpt
ik heb het ook geleerd naarmate ik ouder werd
ik weet wel dat 99,9999 % van de mannen dat echt één van de lekkerste variaties vindt om te ontvangen van een vrouw
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 mei 2006 om 15:33:dat komt ook waarschijnlijk omdat je nog nooit echt lekker bent gepijpt
ik heb het ook geleerd naarmate ik ouder werd
ik weet wel dat 99,9999 % van de mannen dat echt één van de lekkerste variaties vindt om te ontvangen van een vrouw
gahhaha
wat is mooier dan delen? als t vrouwtje t geil vindt vind ik t pas geil, anders kan je ook gewoon neuken als een gek tot je zelf komt en haar dan uit bed stampen, krijg ik geen kick van haha
t wiefke moet t wel lekker vinden anders hoeft t niet
en komen ze niet terug
Uitspraak van LinkeSoto dayak op zondag 28 mei 2006 om 15:37:wat is mooier dan delen? als t vrouwtje t geil vindt vind ik t pas geil, anders kan je ook gewoon neuken als een gek tot je zelf komt en haar dan uit bed stampen, krijg ik geen kick van haha
t wiefke moet t wel lekker vinden anders hoeft t niet
en komen ze niet terug
had ff telefoon
wat zeg je dat mooi