Partyflock

Forumonderwerp · 852532
1417x bekeken
Waarschuw beheerder
hebben jullie dat ook wel eens.. dat je die éne jongen maar niet kan vergeten en ondanks dat hij zo fout is als wat er toch maar naar terug gaaat?????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -999s- op donderdag 23 februari 2006 om 21:38:
hebben jullie dat ook wel eens.. dat je die éne jongen maar niet kan vergeten en ondanks dat hij zo fout is als wat er toch maar naar terug gaaat?????

niet kunnen vergeten oke, maar terug gaan?? :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -999s- op donderdag 23 februari 2006 om 22:18:
ook bedankt

zat ook ooit in jouw situatie, nooooooit meer, je bet meer waard dan zo'n sukkel, maar daar moet je zelf achter komen.

en misschien wel na nog 5 keer gebruikt te worden. das jammer, maar helaas, wie niet horen wil, moet maar voelen. en dat klopt in zulke gevallen ook nog.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat zal een vrouw nou nooit bij mij hebben, zo'n nette jongen vind je nooit meer [img width=19 height=15]http://www.devierdeset.nl/bas/we.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 22:28:
maar daar moet je zelf achter komen.

en misschien wel na nog 5 keer gebruikt te worden. das jammer, maar helaas, wie niet horen wil, moet maar voelen. en dat klopt in zulke gevallen ook nog.

pcies...zolang je niet van je fouten leert blijf je ze maken...been there,done that

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Basjuuh op donderdag 23 februari 2006 om 22:35:
Dat zal een vrouw nou nooit bij mij hebben, zo'n nette jongen vind je nooit meer

dat zeg ik nu over mezelf in vrouwelijke vorm, alhoewel er nog genoeg andere vrouwen zijn die ook lief, leuk en degelijk zijn etc

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 22:36:
pcies...zolang je niet van je fouten leert blijf je ze maken...been there,done that

idd en sommige mensen moeten zich 20 keer stoten voordat men pas een lampje gaat branden, maar ok, als het maar gaat branden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -999s- op donderdag 23 februari 2006 om 22:06:
ja idd.. nou dankzij jullie word ik inderdaad ff wakker geschud.. thanx..

Weet jij misschien hoe laat het is? :9 :$
Waarschuw beheerder
Laten we wel het onderwerp aanhouden, anders gaat het nergens meer over ;-) HA HA GAAT HET HIER UBERHAUPT ERGENS OVER???

Er zijn zoveel foute mannen dat je er de goede niet eens meer tussen uit haalt.... Jammerrrrrr...!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja vindt ik ook :jaja: jaMMERRR INDERDAAD XXX HI (K)
Waarschuw beheerder
Dus een mededeling voor de goeie mannen onder ons, geef jezelf bloot :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Judy 007 op donderdag 23 februari 2006 om 23:45:
onder ons

Ben jij ook een man dan :D

Waarschuw beheerder
:yes: tucumano..
ben :no: bij hem terug, maar ben veel te lang bij hem gebleven
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
alle jongens zijn wat dat betreft fout, ze blijven dingen beloven die ze niet waar kunnen of willen maken...
Of juist wel waar willen maken omdat ze van iemand houden maar toch niet doen omdat ze benauwd worden als ze zichzelf open moeten stellen voor een vrouw.... we blijven mannen he ;) eergevoel enzo :/ maar ja
Waarschuw beheerder
ha ha nee 100% vrouw.... ;-)

Oeps het was al laat....

Waarschuw beheerder

Nee ik ga niet terug naar mannen die ik fout vind ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -999s- op donderdag 23 februari 2006 om 21:55:
kut marinier.

erg jammer dat je dat nou weer moet melden... :(

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 22:17:
zitten er ook goeie tussen hoor, niet zo over een kam scheren.

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johtje op vrijdag 24 februari 2006 om 09:55:
erg jammer dat je dat nou weer moet melden...

jammer dat mensen vaak in algemene zin praten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 22:17:
geen wonder dat hij je steeds wat flikt, je kruipt toch terug, moet je ook niet klagen, je weet hoe hij is, als je steeds contact houdt moet je ook op de blaren zitten, als hij je voor de 100 ste keer als voetveeg gebruikt.

veel succes dan, je leven vergooien aan iets dat het niet waard is, das je eigen keuze. hoop dat je op een dag leert van je fouten

ben helemaal met je eens....

op dat moment hebben mannen ( ook vrouwen!!) door dat je ze toch wel terug neemt.. omdat jij dan niet je grenzen stelt...

Waarschuw beheerder
dat zeg ik GAMMA :P

Waarschuw beheerder
Hahaha
:P

Waarschuw beheerder
:yes: foute mannen zijn interessant en is weer een uitdaging:/ onbewust denk je dat hij wel voor jou zal ''veranderen'' geen foute mannen meer voor mij :[

Waarschuw beheerder

ik kan hem echt wel vergeten en ga nooit meer terug
als hij ooit de pijp uit gaat spuug ik op zijn graf en vier een groot feest
Waarschuw beheerder
Zodra ik erachter kom dat hij 'fout' is ben ik m ook zo vergeten :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 22:38:
dat zeg ik nu over mezelf in vrouwelijke vorm, alhoewel er nog genoeg andere vrouwen zijn die ook lief, leuk en degelijk zijn etc

hahah zo je heb wel goed beeld van jezelf ! hahaha

Waarschuw beheerder

ik ken het gewoon alles weggooien en z'n nummer wissen :[
en lekker op stap gaan gaat het vanzelf over o:)
Waarschuw beheerder
*zucht* ja...tis verslavend...en erg pijnlijk..en daarna weer leuk...en daarna weer pijnlijk...zo gaat t steeds....en je moet jezelf heeeel hard onder je kont trappen wil dat overgaan...zucht
Werkzaam bij C-E Events
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Judy 007 op donderdag 23 februari 2006 om 23:41:
Er zijn zoveel foute mannen dat je er de goede niet eens meer tussen uit haalt.... Jammerrrrrr...!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 23:44:
ja vindt ik ook :jaja: jaMMERRR INDERDAAD XXX HI

geloof dat ik jullie van de week ff nijdig moet toespreken!!!!
Waarschuw beheerder

Praat me er niet over...

Waarschuw beheerder

Weet er alles van helaas....:/

Waarschuw beheerder

Jazeker!

Waarschuw beheerder
Helaas wel ja :(
Waarschuw beheerder
Heel herkenbaar:[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -999s- op donderdag 23 februari 2006 om 21:46:
maar denk nie dat ik ga.. ook al vind ik hem zzooo leuk..

Erg lastig, ken het ook.
En alle goede raad die je krijgt (ook hier op PF) ten spijt, hoop je steeds weer dat het deze keer anders is.

Er zit maar een ding op. Volg je gevoel, als je tenminste zeker weet dat je gevoel eerlijk is en echt uit je gevoel komt en niet uit een fantasie of ideaalbeeld.
Je kunt jezelf namelijk ook voor de gek houden. Vind je hem echt zoooo leuk, of is het bijvoorbeeld het idee van hoe hij en jij samen zouden kunnen zijn dat je zoooo leuk vindt?

Enneh ... praat jezelf geen complex aan. Van fouten maken leer je alleen maar, ook al kom je daar misschien pas (veel) later achter.

Succes!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 20:16:
Je kunt jezelf namelijk ook voor de gek houden. Vind je hem echt zoooo leuk, of is het bijvoorbeeld het idee van hoe hij en jij samen zouden kunnen zijn dat je zoooo leuk vindt?

Helemaal waar. Ook is het vaak het geval dat wanneer je iemand niet voor 100% voor je kunt winnen hij alleen maar interessanter wordt.

Waarschuw beheerder
donateur
Tonge jonge wat is nu een "foute" man ........ pffff

Waarschuw beheerder
ik val altijd op de verkeerde..
mn ex was 8teraf ok niet egt te vertrouwe en zoekt de vrouwkes via internet volgens mij haha en jah toen hij met mij had volgens mij betekende dat nie veel maja..
kval dus op de verkeerde maja ik kom nog wel een x een eerlijke jongen tege... hoop ik :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 21:28:
ik val altijd op de verkeerde..

Er zijn een heleboel "verkeerde" en maar 1 "goeie" dus het is wat geluk hebben en wat kritisch zijn

Waarschuw beheerder
kan jaaaaren duren voor je erachter komt dat je beter verdient.....je leert van elke ervaring enne what doesn't kill you makes you stronger

Waarschuw beheerder
ik ben er gelukkig wel 8ter dak beter verdien dan mn ex.. maja ben de ware nog niet tegen gekome.. nu lekker geniete als vrijgezel!!
heb wel leuke jongens in de tijd dak weer vrijgezel ben leren kenne... maja ik blijf nog ff vrijgezel meteen een nieuwe relatie beginne werkt ok niet toch?? ff lekker tijdje vrijgezel blijve en geniete :)
Waarschuw beheerder
wel is meegemaakt verschrikkelijk achteraf!!!

da je zo dom kan zijn op dat moment he:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zustertje op vrijdag 24 februari 2006 om 22:24:
da je zo dom kan zijn op dat moment he

Ja echt wel. Als ik erop terug kijk kan ik mezelf wel voor m`n kop slaan :frusty:
Waarschuw beheerder
:vaag:

ech erg is dat :S
maar op dat moment zie je dat niet,....

Waarschuw beheerder
Ik hoop niet dat ik dat joch nog is tegenkom, want ik schaam me dood om wat ik allemaal heb uitgehaald.

Ik legde het er nogal dik bovenop zegmaar... :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
..het leven is één groot leerproces..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beauty is mama !! op donderdag 23 februari 2006 om 22:15:
hij leeft... en das al fout zat

Heeeey wijffie alluzzz goed dan ?

Ik loop je wel vaak mis tegenwoordig :(

Probeer je me te ontlopen ofzo ;):P

Waarschuw beheerder

Ik ken het gevoel *zucht* Ik heb er ook last van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 13:26:
hahah zo je heb wel goed beeld van jezelf ! hahaha

dat mag ook gezegd worden als je van jezelf weet dat je goed in elkaar steekt.

Uitspraak van mac c op vrijdag 24 februari 2006 om 19:08:
geloof dat ik jullie van de week ff nijdig moet toespreken!!!!

mensen zien vaak zo zwart, dat men dat ook uitstraalt en juist vatbaar is voor de foute man. krijgen ze wat tegenslagen te verwerken is de hele boel sleht en weet ik wat, dan had ik me al moeten ophangen naar mijn levenservaringen.
*keep on smiling* leven is niet voorbij omdat je nog niet de goeie bent tegen gekomen, leef voor jezelf, een ander is bijzaak. ook zonder vent moet je leven leuk zijn.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 10:12:
foute mannen zijn interessant en is weer een uitdaging

voor mij niet, krijg er een afknapper van en is nutteloos van mijn tijd, dus begin er niet eens aan. zulke types kun je missen als kiespijn.

Waarschuw beheerder
donateur
.. dat je die éne jongen maar niet kan vergeten en ondanks dat hij zo fout is als wat er toch maar naar terug gaaat?????

Teruggaan ? NEVER :no: weg is weg !
Maar toch...wel altijd WEER die foute mannen ( tsjah, verkeerd ken je t ook noemen aangezien het niet alleen ligt aan de man, maar ook aan wat jij wel en niet wilt )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
terug gaan??? :nee:
laatste aanpassing