Partyflock

Forumonderwerp · 852326

Waarschuw beheerder
De nieuwe fles van Coca-Cola leidt tot veel ergernis. Een veelgehoorde klacht is dat de fles veel te dun en veel te slap is. Volgens velen wordt de nieuwe fles onbedoeld veels te ver ingeknepen waardoor een storvloed aan cola naar buiten komt.

Ook de vorm van de flessen oogst kritiek. Het ontwerp is breder en korter en de bodem is niet meer plat, maar heeft vier rustpunten. Dat maakt de flessen minder stabiel. Volgens Coca-Cola is het allemaal niet zo erg. "Mensen moeten gewoon nog even aan de nieuwe fles wennen", zegt een woordvoerder. "Wij vonden de oude fles niet meer kunnen. Vaal en vol krassen, iets wat niet bij een A-merk hoort. De nieuwe fles wordt niet gerecycled en oogt frisser."

Daarbij werd de prijs fors verhoogd. Een fles werd veertig procent duurder, juist vanwege de nieuwe flessen. "Dit soort veranderingen kosten geld. We hebben forse investeringen gedaan en daar betaalt de consument momenteel voor."

[img width=509 height=250 cacheid=0013af16002206f814815cd41a01405b5a]http://www.cocacola.nl/corporate/images/animatie_flessen.gif[/img]
Een veelgehoorde klacht is dat de fles veel te dun en veel te slap is. Volgens velen wordt de nieuwe fles onbedoeld veels te ver ingeknepen waardoor een storvloed aan cola naar buiten komt.

:yes: Vind ik nou ook :/

Bron: www.fok.nl

Waarschuw beheerder
Niet te zuipen, Pepsi... :(

Nee, ik koop gewoon alleen nog maar Dr. Pepper. (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die flessen zijn inderdaad verdomd irritant! :(

Waarschuw beheerder
leer gewoon fatsoenlijk inschenken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 09:57:
De nieuwe fles van Coca-Cola leidt tot veel ergernis. Een veelgehoorde klacht is dat de fles veel te dun en veel te slap is. Volgens velen wordt de nieuwe fles onbedoeld veels te ver ingeknepen waardoor een storvloed aan cola naar buiten komt.

Erg irritante flessen inderdaad :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brrt! op maandag 1 mei 2006 om 22:04:
Maar ipv flessen cola aan te slepen, sleep ik nu Roosvicee Mulivit pakken! Ook een stuk gezonder zeggen mensen om mij heen :)

Perzik! (Y) :respect: Goeie shit, maar nog duurder dan Coca Cola. Maar zoals je zegt, wel gezonder lijkt me.
Waarschuw beheerder
ja, zijn kutflessen tegenwoordig :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 09:57:
De nieuwe fles van Coca-Cola leidt tot veel ergernis.

idd irritant, net als de nieuwe spa blauw/rood flessen...

als je de koelkast lostrekt lazeren die wankele dingen er zowat uit... :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
echt k*t flessen :[
Waarschuw beheerder
Ik ben dol op cherry cola

maar door dit soort fratsen ga ik toch weer trouw naar me 7-up van de aldi

t zijn idd klote flessen + de prijs is gewoon niet meer om te lachen
Waarschuw beheerder
hier in belgie worden die flessen al lang gebruikt, ze zijn eigenlijk nog wel handig. nooit problemen mee gehad:p
Waarschuw beheerder
donateur
Echt klote flessen.

Maar omdat ik thuis de enige ben die Coca Cola drinkt (rest pepsi).

Neem ik nu gewoon blikjes.....
Waarschuw beheerder
Vindt het ook maar een rotfles, slap ding.