2 volgers · 123659x bekeken
Die heb ik ook, top ding
liefst bioloog eruit en 2de aanschaffen
Hmmm toendertijd dat ik hem had gekocht hadden ze daar een strakke aanbieding iig
ik heb nog iets minder ervoor betaald dan dat hun hem in de aanbieding hebben
man man man wat een geleur als er een fietser tegen je auto aanfietst en daarna vlugt omdat ie van poolse komaf is.
ochtend kwijt met vanalles regelen met de politie en verzekering om mijn schade te kunnen verhalen op het waarborgfonds omdat de tegenpartij een misdrijf heeft gepleegt..
kijk ik net in mijn aquarium zie ik dat de pomp ermee is gestopt... dalijk is ff kijken wat de oorzaak daarvan is
ochtend kwijt met vanalles regelen met de politie en verzekering om mijn schade te kunnen verhalen op het waarborgfonds omdat de tegenpartij een misdrijf heeft gepleegt..
kijk ik net in mijn aquarium zie ik dat de pomp ermee is gestopt... dalijk is ff kijken wat de oorzaak daarvan is
[img width=701 height=438]https://album.partyflock.nl/75969811.jpg?nocache;19444785[/img]{non-image link}
dit is mijn bakje weet niet of ik deze al een keer eerder had gepost.
nu staat het er zo bij maar zit eraan te denken hout te gaan gebruiken of stenen zit ik nog tussen te twijfelen
en uiteraard wat planten
dit is mijn bakje weet niet of ik deze al een keer eerder had gepost.
nu staat het er zo bij maar zit eraan te denken hout te gaan gebruiken of stenen zit ik nog tussen te twijfelen
en uiteraard wat planten
strips
test met druppels
en test heel weinig
meestal alleen als er wat mis gaat zeg maar
Moet 5 ml in een buisje doen (aquariumwater) en daarin bij nitraat van 2 soorten 7 druppels erbij doen en bij pH ook 5 ml in buisje doen en dan ook 7 druppels van ander spul erin doen. Aquariumtest van Tetratec, niks mis mee toch ?