2 volgers · 120138x bekeken
donateur
De discus leeft nog!!
We hadden zo'n anti ziektemiddeltje gehaald en daar een overdosis van gegeven, en nu zwemt hij weer rond als een nieuwe 
Kijken hoelang hij het volhoudt...
De discus leeft nog!!We hadden zo'n anti ziektemiddeltje gehaald en daar een overdosis van gegeven, en nu zwemt hij weer rond als een nieuwe
of koude winter
dat viel ook wel weer mee
alles in orde met het kindje bert?
zag er allemaal prima uit
volgense de echo-afneem-mevrouw
momenteel bevindt er zich een oorlog tussen 10goudvissen vs monsterfish in mijn bak
en wie is er aan het winnen??
dikke reguh
nee plaaggeest
Dit las ik net op knmi.nl
Zaterdag overdag is er in eerste instantie veel bewolking. Later komt er hier en daar ook weer wat zon en blijft het vrijwel overal droog. De middagtemperatuur wordt ongeveer 21 graden. Er waait een matige tot vrij krachtige zuidwestelijke wind.
vrijdag 27 juni 2008 21.32 uur
laatste aanpassing
in eerste instantie
Later
hier en daar
vrijwel
ongeveer
matige tot vrij krachtige
En hoe vond je het?
geweldig
ik heb nu nog pijn in me benen
Maar jij mij misschien ook wel niet
ik heb wel gekeken idd
maar of ik je gezien heb
geen idee
Maanvissen hadden gisteren eitjes gelegd, ze waren de hele dag bezig...
Kijk ik net, alles weg
mijn discussen zijn alweer bij poging nummer 6
donateur
Onze Beta is dood
Volgens mij door ziekte en ouderdom. Snap er niks van, de discus leeft nog steeds. Diehard 
Hoe oud kunnen Beta's worden? Wij hadden hem al 3 jaar. Het was echt onze oude chagerijn. Echt heel erg jammer, was echt een grappige vis met kuren (hij liet zich tegen de pomp aanzuigen zodat hij lekker kon slapen
)
Hoe oud kunnen Beta's worden? Wij hadden hem al 3 jaar. Het was echt onze oude chagerijn. Echt heel erg jammer, was echt een grappige vis met kuren (hij liet zich tegen de pomp aanzuigen zodat hij lekker kon slapen

![[img width=680 height=452]https://album.partyflock.nl/43804790.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/43804790.jpg)