uitspraak is hetzelfde wijsneus
.s. weekend bedrijfsuitje, vriend gaat feesten, dus het volgende weekend wordt de beste mogelijkheid maar ja geduld is een schone zaak he! Hoe werkt het eigenlijk met een voedingsbodem?? kan je die kant en klaar kopen? neerleggen planten erin en dan bijvullen met grind of doe je eerst het grind erover en dan pas de planten vastzetten??
Aqua compleet kent geen koopavond
dan water
water hoef je toch niet gelijk tot max te doen?
je kan het misschien ook tot de helft doen dat het makkelijker is om bij de wortels de komen enzo??
gewoon zorgen dat ie eerst lekker draait
plus je ziet dan ook beter wat je doet enzo
ik zie niet in waarom dat makkelijker is
je aqua blijft even diep namelijk
Dus het beste is eerst uitpakken, neerzetten etc.. voedingsbodem erin dan het grind. water vullen tot de max lijn
En dan even laten draaien voordat je met planten in de weer gaat?? Maar hoe lang zou je het zeg maar "kaal" moeten laten draaien?? een weekje ofzo? dan de planten erin en dan weer 2 weken wachten
Ja dat is wel zo maar je arm wordt niet helemaal nat(tutje ben ik ook
)
als je het officieel en goed wilt doen
ja
ik heb daarom dan altijd een handdoek aan me broek hangen
Safe start tog ofz ? of is dat wat anders ?
Ga vanmiddag ook gelijk maar even een goede watertest set aanschaffen, zo'n koffertje kost 45 euro dus heb ik altijd mee gewacht maar nu toch belangrijk met een grote bak in de vooruitzichten laatste aanpassing 27 mei 2008 14:39
Denk als ie eenmaal leeg draait dat het dan moeilijk wordt geduld te bewaren tot we er vissen indoen maar dat is wel belangrijk..
das misschien wel makkelijker dan dat je hem over de bank hangt en met je natte arm moet zwaaien om de handdoek te pakken te krijgen
Hey weer wat geleerd
Ga vanmiddag ook gelijk maar even een goede watertest set aanschaffen, zo'n koffertje kost 45 euro dus heb ik altijd mee gewacht maar nu toch belangrijk met een grote bak in de vooruitzichten
misschien moet ik zoiets ook maar is gaan aanschaffen
wie weet als ik dingen weet
dat me bak het nog beter gaat doen
had jij dat nog niet??
die bak van jou doet het al perfect
kijk maar eens naar de aangediende eitjes door de heren en dames discus
-*BEE* is jaloers op bert-
omdat het ze nooit geleerd is omdat ze te vroeg bij de ouders zijn weggehaald
even een vraagje, ik heb witte stip in mijn bak..
Gelukkig maar bij 1 vis..
Heb nu langzaam aan de temp. naar 30 graden gedaan..
Hoelang moet het op de 30 graden blijven???
Ja het is ook zeker heel leuk maar op een geven moment wordt je er wel moe van..t zijn net konijnen en heb eigenlijk geen trek om alles appart
maar wel goed in de gaten houden anders toch maar iets zoals EXIT gebruiken...
Bij mij is t trouwens al standaard 30 graden op t moment..
Uitspraak van Rushop woensdag 28 mei 2008 om 18:42:
maar wel goed in de gaten houden anders toch maar iets zoals EXIT gebruiken...
dat sowieso
guppies
maar het had me wel leuk geleken als er idd wat zou overleven
1 paartje de metriaclima johannii dat fokt maar aan,dat vrouwtje heeft soms maar een week om bij te sterken,en het is weer raak hoor! ook niet echt goed maarja..
rode acara's
grappig
Oh voordat ik het vergeet : klopt het dat je de gebogen ruit van de vision niet met een magneetje mag reinigen?
Nou zijn mijn maanvissen toch panisch als ze die magneet zien.. dus zo'n schrapertje zou net zo goed zijn maar werkt dat net zo goed?? Zijn ze duur?laatste aanpassing 29 mei 2008 12:00
ow de discussen zijn met een 3de poging bezig
volhouders
zou ik zoiezo nooit doen bij geen enkele bak, die krassen namelijk
die krassen namelijk
ja dat zijn echte bikkels
paaien als wilden
Dus als ik morgen uit de ardennen arriveer staat de bak thuis
weet niet wat ik heb mag-float ofzo
waarom heb je dat niet van te voren gehaald dan??
jeej