1823x bekeken
Maar ik heb wel eens wat gehad met een jongen gewoon just for fun..
Toen kwam hij ineens met een ring aan zetten terwijl het gewoon een sex relatie in mijn ogen was...
Maar ik heb wel eens wat gehad met een jongen gewoon just for fun..
Toen kwam hij ineens met een ring aan zetten
Cockring?
Toen kwam hij ineens met een ring aan zetten terwijl het gewoon een sex relatie in mijn ogen was...
slet
Jij bent toch mijn bodygard die al die nare mannetjes van me houd?
ik heb al moeite om mezelf van je af te houden
Wanneer kan je zeggen dat je relatie serieus is?
op een of andere manier voel je dat gewoon aan
*voelt ff*
inwendig heh
Was het maar zo dat iedereen dat aanvoelt! Als de andere wel serieus is, dan kunnen ze dat wel missen, vrouwen kunnen verschrikkelijk naief zijn laatste aanpassing 22 februari 2006 17:01
mensen kennis doet wonderen
neeeee Je voelt vaak wat je wil voelen, je zoekt naar bevestiging van wat je wil weten .... of niet?
hmm ik voel niet wat ik wil voelen maar gewoon wat ik voel
hmm ik voel niet wat ik wil voelen maar gewoon wat ik voelje voelt op een gegeven moment wel dat het van zijn/haar kant ook wel goed zit lijkt mij en zo niet dan vraag je t toch gewoon
Ik denk altijd dat ik wel dudielijk ben, maar het wordt nog wel eens verdraaid
Gewoon vragen is een betere oplossing
De een kan er toch andere verwachtingen hebben als een ander???
lol, daarom bespreek je dat toch?!
Ik vind het belangrijk dat je weet waar je aan toe bent met diegene,
tenzij je aan het lijntje wordt gehouden
ja maar daar ga je meestal niet vanuit neem ik aan. En waarom zou iemand net doen alsof hij/zij een relatie met je wil terwijl hij/zij er eigenlijk anders over denkt..dat zou best zielig zijn denk ik
ja maar daar ga je meestal niet vanuit neem ik aan. En waarom zou iemand net doen alsof hij/zij een relatie met je wil terwijl hij/zij er eigenlijk anders over denkt..dat zou best zielig zijn denk ik
Het is ook zielig , maar veel mensen houden elkaar puur voor de sex aan het lijntje of staan er niet bij stil dat ze er een ander pijn mee doen.
Moet je ook nooit van uitgaan, als je iemand leuk vind , weet je meestal wel wat je aan zo'n persoon hebt denk ik...
Wanneer kan je zeggen dat je relatie serieus is?
Als je 7 jaar wat hebt en al bijna 5 jaar samenwoont
Ik neem iemand heel snel in vetrouwen en vertel dan alles, maar dat heeft verder niet tot gevolg dat ik een serieuze relatie heb.
dat is jou kant van 't verhaal. ik vertel niet zomaar even iets aan iemand, en al helemaal niet alles. me vriend weet alles, dat is alleen omdat ik weet dat alles serieus is.
*voelt ff*
Lekker he? Voelen
Dan mag je wel verw8en dat het serieus is toch?.
Pas op Je weet maar nooit
Je voelt vaak wat je wil voelen, je zoekt naar bevestiging van wat je wil weten
Dat lijkt mij wel ja...
lol, daarom bespreek je dat toch?!
Ik vind het belangrijk dat je weet waar je aan toe bent met diegene,
Maar wanneer bespreek je dan zoiets..
Met andere woorden wanneer ga je ervan uit dat het serieus is??
Na 5 afspraakjes?
na 2 x Sex?
Na de 1e x anale Sex??
Wanneer?
het moment dat ze gaat zeiken en dingen van je gaat verwachten. das het moment dat het serieus is en je je biezen moet pakken
Kijk dat bedoel ik...
als je zondag gaat samenwonen
Gefeliciteerd :
laatste aanpassing