Uitspraak van Gila Selectah op woensdag 22 februari 2006 om 16:18:Doet dat nou zeer,elke dag met zo'n paal in je anus rondlopen?
Pijn is fijn zeggen ze he.
Ik stond een keer toevallig met mijn voet tussen de voeten van m'n beste maatje..
En omdat we elkaar toch al aan t fokken waren dacht ik: 'ik til gewoon m'n been met een behoorlijke vaart omhoog!'
Vond ie niet zo leuk
En omdat we elkaar toch al aan t fokken waren dacht ik: 'ik til gewoon m'n been met een behoorlijke vaart omhoog!'
Vond ie niet zo leuk
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 16:21:jesus wat een topics
Gaat idd erg lekker vandaag ja
Uitspraak van Nicce PowerIk heb een keer heel perongeluk mijn ex een knietje gegeven toen hij het uitmaakteop woensdag 22 februari 2006 om 16:25:
Dan maakt iemand het goed uit, door naar je toe te komen ipv een lullig smsje of bellen krijg je dit. Goed bezig jij
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 16:28:Alle mannen die op voetbal zitten weten wel wat ik bedoel waarschijnlijk!
Een bal in je ballen,daar kan idd geen vrouw tegen op met haar gemene trucjes.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 16:19:
ik ook alleen dan met opzet!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 16:30:ik ook alleen dan met opzet! grrr wat een etter was dat!
het is een etter en jij zit met zijn ballen in de mond..?!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 16:28:Alle mannen die op voetbal zitten weten wel wat ik bedoel waarschijnlijk
of het nu hard of zacht gaat
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 16:30:als je te harde trap in je balle krijgt ben je dood
heb ik gehoord
dus dames pas op !
Helaas dan heb ik het niet hard genoeg gedaan
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 16:30:als je te harde trap in je balle krijgt ben je dood
heb ik gehoord
dus dames pas op !
heel veel zenuwen komen op dat punt bij elkaar, daarom is het zo gevaarlijk/gevoelig..
Hahahah idd rare situatie!
haha jah ofnie, als dat bij alle meisjes zo was, moest ik me ook mar eens als een etter gaan gedragen
Uitspraak van Gila Selectah op woensdag 22 februari 2006 om 16:18:Doet dat nou zeer,elke dag met zo'n paal in je anus rondlopen?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 16:44:Was ooit een jongen die een beetje lastig was en te lui om naar de wc s te lopen.... die vroeg aan mij waar hij kon plassen, en toen stuurde ik hem naar een plek waar schrikdraad was (wist ik niet) Toen zullen zijn ballen best pijn gedaan hebben ja...
dat doet heel erg zeer
laat ik het zo zeggen, shit happens
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 16:29:ik werd een keeer gepijpt
zeg dat mens
ik kan een leuk truukje met je piemel
ik zeg wat dan
toen blies ze heeel hard in mn piemel
toen werd mn blaas wat groter
was nie echt lekker
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 16:19:ik heb er een keer heel hard in gebeten...
Auwshhhhhhhhhhhhhh!!!!Het feit als ik er aan denk,heb ik al pijn