Partyflock

Forumonderwerp · 852117
Waarschuw beheerder
donateur
Normaal haal ik als ik naar de sauna ga m'n piercings eruit omdat dat geadviseerd wordt, maar volgende week ga ik weer naar de sauna en momenteel is het voor 1 van m'n piercings niet mogelijk die eruit te halen.

Heeft iemand hier ervaring met piercings in de sauna?! Wordt ie echt zo gloeiend heet of valt 't allemaal wel mee?
Is er misschien een materiaal dat niet zo heet wordt ofzo? Want dan laat ik 'm even omruilen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 18:35:
nooit last van me piercing als ik naar sauna ga

heb k ook nooit last van gehad

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TLN op woensdag 22 februari 2006 om 15:02:
Wordt ie echt zo gloeiend heet of valt 't allemaal wel mee?

heb er nog nooit last van gehad:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De eerste 6 tot 8 weken word het geadviseerd om niet naar de sauna te gaan of zonnebank etc.
Aangezien je in een sauna vaak hevig gaat zweten, komt dat zweet ook in de wond. Naast het zout gehalte in het zweet, zitten er ook lichaamsvetten en vuil in je zweet. Zodra dat dus in de wond komt, zal het waarscheinlijk flink gaan ontsteken. Dat is dus de reden waarom het afgeraden word.

Als er een andere reden is dat je piercing er niet uit kan, (ik kan er op het moment geen bedenken) dan kun je me altijd bellen of mailen, check m'n profiel daarvoor.

succes ermee!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TLN op woensdag 22 februari 2006 om 15:02:
Heeft iemand hier ervaring met piercings in de sauna?!

8) ja...au...
op zich valt het mee, maar gewoon stil blijven zitten en genieten van de pijn 8)

Waarschuw beheerder
als ik in de sauna zit laat ik mijn piercing ook gewoon in, nog nooit pijntjes gehad ervan 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 28 februari 2006 om 11:38:
Als er een andere reden is dat je piercing er niet uit kan, (ik kan er op het moment geen bedenken) dan kun je me altijd bellen of mailen, check m'n profiel daarvoor

Nogmaals, hij groeit snel dicht. Ik zou 'm dan 's ochtends eruit moeten halen en pas de volgende ochtend weer er in doen. Wil 't risico niet lopen dat ie dichtgroeit. Komt bij dat dat balletje mega vastzit (heb ik ook zelf om gevraagd) dus dan moet ik de piercer 'm eruit laten halen én weer erin laten zetten. Neuh thnx 8) Als 't niet hoeft, dan liever niet!

Waarschuw beheerder
Heb er nooit last van gehad :/ ach, pijn is fijn toch (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Als m'n clithood verbrand moet jij 'm verzorgen Chiaar 8)

Waarschuw beheerder
Hoopte al dat je dat zou zeggen :$

*zit stiekem te duimen dat tammie d'r clithoodje verbrand* O:)

Waarschuw beheerder
Haha, wat een issue om inderdaad bij stil te staan.
Ik heb er zelf ook een paar waarvan ik liever niet heb dat ze te heet worden, maar kan ze er ook niet ff uit halen.

Volgens mij gaat het erom dat metaal warmte geleidt en daarom zo heet wordt.
En volgens mij geldt dat dan ook voor alle piercings . . . .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2006 om 17:37:
Volgens mij gaat het erom dat metaal warmte geleidt en daarom zo heet wordt.
En volgens mij geldt dat dan ook voor alle piercings . . . .

Anders lees je eerst even het hele topic. Blijkbaar worden niet alle piercings heet ;)

Waarschuw beheerder
Da's teveel moeite voor sommige mensjes 8)

Waarschuw beheerder
Ja, dat had ik kunnen doen, maar dat kost wel heel veel tijd natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
Nou piercings zijn ingebleven. En ze werden nog geeneens lekker warm :S

Dus verhalen over uit met die dingen. Niet nodig!!!