Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:18:ligt in??.... sorry mijn topo is niet echt geweldig
hahahah
Ehh.. Hihi wel in Nederland.. Maar daar houdt mijn topo ook op..
Volgens mij overijssel is dat
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:18:Heeft je vriend zn eigen laptop mee dan?
ja tuurlijk hebben we speciaal gekocht voordat ie ging!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:20:ja tuurlijk hebben we speciaal gekocht voordat ie ging!!
Mja heeft mijn vriend niet.. Die had zn centjes opgemaakt aan andere dingen
Haha maar maakt ook niet uit.. Ik vind een brief van hem krijgen echt geweldig
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:21:kijk daar maar is daar is het als het goed is
Klopt.. De Johannes Post Kazerne
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:21:Ik vind een brief van hem krijgen echt geweldig
ja dat geloof ik
ik heb een hele grote bos rode rozen thuis gestuurd gekregen en een heel lief knuffeltje erbij!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:22:Klopt.. De Johannes Post Kazerne
mijn vriend zit in garderen/stroe de van koot kazerne
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:24:Ik zal nu gaan eten en ik spreek je wel weer
ok is goed
doei doei
veel sterkte en veel plezier op het strand!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 11:16:is zeker fijn spreken jullie je ventjes ook op msn of ben ik de enige??
Jaahh ik spreek m elke dag..
hijmoet daar kijke of alles in orde is van de minutie ( of hoe je da noemt) en alles ookfilmen en dat soort dinge ook nog meer maar da is te moeilijk om te onthoudee
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 10:26:zijn militair..
Hahahaha dat had ik al wel begrepen hoor!!
Maar ik bedoel wat doet hij precies? Landmacht toch?
Mijn vriend is marinier....
Wel gezellig zo'n topic waar veel meiden zitten waarvan hun vriend in het leger zit...soms voor andere moeilijk te begrijpen hoe het allemaal reilt en zeilt....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:12:Maar ik bedoel wat doet hij precies? Landmacht toch?
al sla je me dood.. kandr ff nie opkome.. heb nog niet o heel lang iets met m.. dus zla m ns n x uitgaan vrage wat ie precies doet
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:12:Wel gezellig zo'n topic waar veel meiden zitten waarvan hun vriend in het leger zit...soms voor andere moeilijk te begrijpen hoe het allemaal reilt en zeilt....
Jaahh vind k ook!! maaree mn liefje zei dattie de 17de n verrassing voor me had dus ben benieuwd haha
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 14:16:al sla je me dood.. kandr ff nie opkome.. heb nog niet o heel lang iets met m.. dus zla m ns n x uitgaan vrage wat ie precies doet
Denk dat je mannetje ook landmacht doet..
Pantser infanterie of verbindingen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:12:Wel gezellig zo'n topic waar veel meiden zitten waarvan hun vriend in het leger zit...soms voor andere moeilijk te begrijpen hoe het allemaal reilt en zeilt....
Idd ik vind het ook gezellig
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 12:25:vind je het leuk om op msn te kletsen is misschien makkelijker ........
Ja is wel makkelijk idd.. Naja dat zien we wel als we weer eens beide on topic zijn.. En anders stuur ik je wel een pb met mn mail
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 17:35:Ja is wel makkelijk idd.. Naja dat zien we wel als we weer eens beide on topic zijn.. En anders stuur ik je wel een pb met mn mail
hey ben je er ook weer
ik zit me dood te vervelen!! en is niks op tv en mijn ventje is vrij dus.. niet online
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 17:35:Idd ik vind het ook gezellig
ja is idd echt heel leuk zo met je "lotgenoten" kletsen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 17:44:ja is idd echt heel leuk zo met je "lotgenoten" kletsen
Hihi Lotgenoten.. Net of ben je bij zo`n praatgroep
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 17:44:Hihi Lotgenoten.. Net of ben je bij zo`n praatgroep
ja toch
we zitten allemaal in het zelfde schuitje zo als "militairen vrouwen"
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 17:49:Militaire vrouwen
klinkt stoer heh
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 15:25:Mijn vriend is voor een half jaar naar Australië..
Maar je zit op de helft onderhand toch zowat?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 09:30:ik moet nog 123 nachtjes eenzaam in mijn bedje liggen!!
Ik nog 164 nachtjes...
En daarbij, ik heb m al een paar keer aan de telefoon gehad, sms gestuurd en gemaild. Maar zal m ongetwijfeld gaan missen later.
Dat heb ik ook.. Hij is nog niet zolang weg.. En nu mis ik hem nog niet heel erg..
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 19:14:Meiden welke plannen hebben jullie nog dit weekend??
Wij gaan vanavond eens lekker de kroeg in...gezellig!!
Haha ook de kroeg in natuurlijk
En als het weer een beetje mee zit eerst voor de kroeg op het terras
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 18:58:maarja kga de 11de met zn mama naar de thuisfrontdag..
11 juni bedoel je dan??
ik ga volgende week zaterdag 20 mei op de kazerne in apeldoorn!!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 22:46:11 juni bedoel je dan??
jaahh
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 11:37:jaahh volges mij is dat gewoon op vliegbasis volkel.. maar dat zie k dan wel
Volgens mij hebben wij daar ook..
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 mei 2006 om 16:37:haha najaa laat me weten okee als je t zeker weet
Is goed
Uitspraak van -*RicO*- @ Aruba op zondag 14 mei 2006 om 17:22:ik ga 7maanden naar curacao
Miss dat ik en mijn vriend ook nog wel een keer naar curacao gaan voor 9 maanden.....tegenwoordig tekenen ze zelf voor de West zodat er eigenlijk maar weinig daar op uitzending worden gestuurd...
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 06:52:Miss dat ik en mijn vriend ook nog wel een keer naar curacao gaan voor 9 maanden.....
Hmm heerlijk..
Als mn mannetje terug komt gaan we weekje Schevenigen doen..
Ook leuk..
Ben al lang blij dat ik zelf op dit moment niet meer in dienst zit, anders had ik waarsch direct na hem een half jaar weg gemoeten.