Partyflock

Forumonderwerp · 851625
Protek - Presents Mutilated Distortion
georganiseerd door Pro-tek
vrijdag 28 april 2006
22:00 - 06:00
The Steeple
Waregem
België
prijs 8 euro

Line up
DeadFace
Infared
Intergalactik Purifier
Sawyer
Subversa
Teknoist
Para-noid
Tripped vs Igneon system

:D
Mario :respect: ik vond het een leuk en gezellig feestje,behalve dat het wel wat meer bpm mocht zijn :P maar verder niks te klagen or, trouwens was leuk je te leren kennen!! tot hoors (K)
Artiest {SHOWLIST artist 75199, 42686}
vond het een superrelaxed feestje, jammer dat het niet iets drukker was.

Het aantal bpm vond ik wel oke, gezien het niet een speedcorefeestje was.. op het laatst ging het nog wel ff lekker los met Sawyer die toch nog ff wat speedcore draaide o.a. Passenger Of Shit - Vomit Wanking Shit Suck :respect:
Ab-so-fucking great!

Tripped vs Igneon System moeten een cd'tje opnemen ofzo, er zit heel wat talent in die 2 (epileptikact xx... :-p).

Para_Noid mixte wel lekker maar miste een beetje zn start door het tempo van het vorige duo zwaar naar beneden te trekken. Naar het einde toe werd het wel lekker, uptempo french :p

Teknoist speelde mn request in zn set (let's build a nerd fort) en de zaal ging zot, vond de man trouwens de beste van de avond. De energie die uit hem stroomt doet my soms denken aan The DJ Producer, zalig gewoon.
Aan het einde (en int begin, midden en bijna-einde :p) dan samen zn slagzin roepen: "C'mon you fuckin' wankers!!!"
Teknoist without a doubt, man of the night!

Deadface was technisch subliem maar redelijk eentonig, heb minstens 2x Noisekiller gehoord...

Subversa maakte dan, denk ik, dezelfde 'fout' als Para_Noid door het tempo weer omlaag te trekken. Halfuurtje later ging het toch al weer volledig los zo dus.. :D

Vraag my niet hoe je het doet maar ik ben in slaap gevallen tijdens Infared, kzat er gewoon helemaal door :D.

Wakker geworden door Mr Intergalactik (merci dak voor niets binnenmocht, kon dan wa extra drank kopen :p).
Kmoet zeggen, zn set is er wel zwaar op vooruit gegaan, vond op de vorige protek in oostende het wat eentonig maar nu...
S-U-B-L-I-E-M! (ook een epileptikmixke opnemen man!)
Moesten mn voeten zo geen pijn gedaan hebben (was op die moment al meer dan 24uur wakker en had al mn kilometers gewandeld in Parijs..) was ik weer zo losgegaan als bij The Tekoist.

Spijtig maar helaas, ik ben geen superman, ben ik vetrokken na de 2e plaat van Sawyer. Mn compagnon en ik waren alle2 stikkapot.

Heb me dus zeeeeer goed geamuseerd, deed deugd om nog es goed te kunnen uitgaan.
Kzou zeggen: tot de volgende! Hopelijk met minder km's in de benen :D
Artiest EJ_V
Ben het eens met meeste hierboven, was weer goed feest. Jammer dat het geluid niet hele avond zo hard stond als in het begin.
Uitspraak van terrorlove op zaterdag 29 april 2006 om 09:54:
Mario ik vond het een leuk en gezellig feestje,behalve dat het wel wat meer bpm mocht zijn maar verder niks te klagen or, trouwens was leuk je te leren kennen!! tot hoors

Ja snelheid, is kwestie van smaak denk ik!
Maar bedankt voor je steun meid!.
Ja idd sta altijd open voor nieuwe mensen, je bent er me 1ne! (k) back!

Carnage , is niets! graag gedaan! ;)

Thx allemaal die er was! :)

Spijtig da al het volk opo teknival was!
ZAaterdag ,Was ook wel hectish!
:vaag:
ik vond het een leuk en gezellig feestje,behalve dat het wel wat meer bpm mocht zijn

Ik ga er dus van uit dat jij dat meisje was met de terror bitch top?
Mooie verschijning :yes:
Uitspraak van CTRL.Chaos op maandag 1 mei 2006 om 21:20:
Mooie verschijning

Uitspraak van terrorlove op maandag 1 mei 2006 om 22:16:
jep that's me

Deed deugd om nog es 'normale' meisjes te zien. Hier in Frankrijk doen ze 's morgens 2kg makeup op alvorens naar school te gaan :nee:
Afknapper hoor, soms zie je meisjes die mooier zouden zijn zonder makeup, die 'maken' zichzelf gewoon lelijk...

@ Intergalactischen zuiveraar :p :zijn er livesets opgenomen?
Teknoist speelde mn request in zn set (let's build a nerd fort) en de zaal ging zot, vond de man trouwens de beste van de avond. De energie die uit hem stroomt doet my soms denken aan The DJ Producer, zalig gewoon.
Aan het einde (en int begin, midden en bijna-einde ) dan samen zn slagzin roepen: "C'mon you fuckin' wankers!!!"
Teknoist without a doubt, man of the night!

:)
laatste aanpassing
Uitspraak van CTRL.Chaos op zondag 30 april 2006 om 10:22:
Tripped vs Igneon System moeten een cd'tje opnemen ofzo, er zit heel wat talent in die 2 (epileptikact xx... ).

:-d thx hehe

had a verry nice time to
lots of laugh with infa and teknoist!!
Staan er nog ergens foto's
ja ik heb er enkele, alleen de batterijen van mn fototoestel waren plat na para-noid. dus enkel foto's van het begin.
ben nog mensen aan het zoeken die er hebben om op onze site te plaatsen.
als ik even tijd heb, tussen al mn school werk, zal ik volgende week een filmpje monteren en online plaatsen op de site. verwacht er maar niet veel van, kwaliteit is niet zo goed

http://www.pro-tek.be.tt
jap
n vriend van mij geeft nog redlik wat foto's

ben er nog op aan het wachten
pxl
kga ze dan doorgeven.
jmr genoeg niet..
yep er zijn er opgenomen!
Maar staan nu nog op mini disc!
Maar komt in orde!

Uitspraak van CTRL.Chaos op zondag 30 april 2006 om 10:22:
Kmoet zeggen, zn set is er wel zwaar op vooruit gegaan, vond op de vorige protek in oostende het wat eentonig maar nu...

Ja was dan vs met subversa!
Kwestie van tijd!

Uitspraak van CTRL.Chaos op maandag 1 mei 2006 om 21:20:
Mooie verschijning

Idd lijkt mij een krachtige meid!:vaag:
idd moeilijk te vinden in de buurt!

Uitspraak van EJ_V op dinsdag 2 mei 2006 om 21:09:
Staan er nog ergens foto's

Ik post hier wanner ze online komen! ;)

Thx for everybody's support!
Op naar de volgende Protek!
:yes:
laatste aanpassing
Uitspraak van terrorlove op donderdag 4 mei 2006 om 07:13:
hahah ik kom ook niet echt uit de buurt hee

Laat ons zeggen ons landje!
Wel wallonie, en france ,mmmm Punk fever! :)
Nu ja ik heb al wat foto's gezien van je hier!
Je lijkt me precies iemand anders!:vaag:
Niet slecht bedoelt hé! ;)

Maar moet zeggen antwerp in burning, hehe!
Damn sorry was er uit voor ik het besefte, hehe
laatste aanpassing
huh foto's van mij? :vaag: nu word ik nieuwsgierig or
foto's online
nie zo veel foto's... batterijen waren plat na subversa...

http://www.pro-tek.be.tt
Verdommen he, normaal ebk altijd mijne camera mee ma dan wask em vergete...big mistake!
ja video is er nog
maar zou er nie echt op rekenen
kwaliteit zal nie zo goe zijn
Moeten er heel wat meer zijn, een of andere (protek)dude in gele t-shirt nam de hele tijd foto's...
lol, die zitten er al bij
:(
Uitspraak van pxl op vrijdag 5 mei 2006 om 21:37:
lol, die zitten er al bij

Damn! Niks anders op dan de fuif over te doen, niet? :yes: :p
28 mei, prinsenstraat XX in lotenhulle-aalter
Moogt op u gemak een setje geven in mn hof :p :lol:
Dan ben ik terug in België, D-E-F-I-N-I-T-I-E-F!!!! :yes:

Had dat weekendje België beter niet gedaan, sinds ik hier terug ben is het weer elke dag verveling :[ (zeker nu met de saaie weekends hier), als ge van zo'n goed weekend naar dit terug moet keren...doet pijn ze :cry: :-p

Zou wel tof zicht geven: hardcore gig op de buiten in mn hof tussen de de koeien :lol: (ben enige niet-boer in een straal van 1km :D)
hahaha, moest er party zijn laat het me weten! :) :vaag:
Zolang er geen shit aan m'n voet hangt, hehe! :lol:
mmmmm, melk! :)
laatste aanpassing
29 mei hebk nog 1 examen :/

Aan party's geen gebrek:
16-06 Breakcore gives me wood in Gent
23-06 Corrosion in Waregem
en
30-06 Scary Snares 2 in Brussel

Kga mn fuifschade lichtekes gaan inhalen zie :p
ja corrosion zie ik ook wel zitte!
Ja ik doe dionisus! i:gor ik moet hem zien! ;)
dionisus?

Wie, wat, waar, wanneer?? :)
30-6 ook. I:Gor live 1x gezien, vond ik niet zo heel boeiend. Ik ga denk ik ook voor Scary Snares, structure rockz.
Uitspraak van EJ_V op zaterdag 6 mei 2006 om 19:55:
structure rockz.

Zal eerste keer zijn dat ik er naar toe ga. Al zoveel keren naar Nederland geweest terwijl de beste hardcore fuive in België gegeven worden... Stoem van mij :lol:
Structure Beton rocks ja B)

heb ook bakken geld verspild in NL maja, kwas jong en naïef he haha
laatste aanpassing
Ah, den ben, lang geleden man(darkness4life dacht ik).
Structure beton is waarschijnlijk een zucht van uw huis :-p
Lucky bastard :lol:
20 minuutjes ofzo (met de trein), ma ben er dit jaar nog maar 2x geweest ofzo, dringend eens de draad weer oppikken...