Partyflock

Forumonderwerp · 851414
Waarschuw beheerder
Hey luitjes ik heb met mijn digicam hele mooie filmjes van Masters kunnen maken. Echter het probleem, de grote!. Samen goed voor zo'n 852mb. Ik kan ze allen als 1 bestand online gooien of allen appart. Alleen WAAR kan ik ze dan kwijt (de snelheid moet iig goed zijn met deze grotes) Hoop dat iemand een leuke site/ftp oid weet zodat ik iedereen kan verblijden met de filmpies van het voor mij zo verschrikkelijk mooie feest.

Jan

EDIT
Omdat het de vorige keer fout ging heb ik er helaas voor moeten kiezen om de filmpjes die normaal een dikke 852mb groot waren (Samen dan) te comprimeren met Divx. De kwaliteit is duidelijk 8eruit met het origineel maar nogsteeds de moeite waard. Hopelijk doe ik jullie zo ook nog een plezier ik heb er iig mijn best op gedaan d8 ik zo.

De download link is als volgt:
http://rapidshare.de/files/13973192/Movies.exe.html
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MR HARD op donderdag 23 februari 2006 om 21:42:
De download link is als volgt:

bedankt hea Jan :D
Waarschuw beheerder
No problem m8!!
Waarschuw beheerder
yes yes :D :d :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MR HARD op donderdag 23 februari 2006 om 21:42:
ik mag hem niet meer aanpassen

ff op het envelopje klikken, en vrage nof beheerders willen aanpassen
Waarschuw beheerder
is al gebeurt zie ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simonhaha op vrijdag 24 februari 2006 om 14:34:
is al gebeurt zie ik

Klopt ze bedankte me er zelfs voor :P
Maarja filmpjes zijn natuurlijk altijd welkom. Hopelijk kan ik ze van een volgend feesie weer maken :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MR HARD op donderdag 23 februari 2006 om 21:23:
oja op het filmpje genaamd MVI_0174 is een nr te horen die ik totaal niet ken maar ik vind hem echt zo bruuuut. Als iemand weet welk nr dat is laat het AJB weten! (volgens mij draaid partyraiser op dat moment als ik goed kijk).

Owkeeej... jij zorgt voor de vette filmpjes !!! met iets wat minder geluid...Maar sni erg.......

dan zorg ik voor de titel !!!!

DAt is catscan - Capture in distress !!!

Dat moet je gewoon kennen !!!! staat op Thunderdome Black !!!!!!!!!!!!

:flower:
Waarschuw beheerder
echt mooi :d :D

dank je lievert (K)
voor al de moeite :d

kom op mensen :d
is echt de moeite waard or om te kijke :d :d :d
Waarschuw beheerder
ben um nu aan ut downloaden!

ben benieuwd:)
Waarschuw beheerder
:cheer: about time pik:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 15:09:
Owkeeej... jij zorgt voor de vette filmpjes !!! met iets wat minder geluid...Maar sni erg.......

dan zorg ik voor de titel !!!!

DAt is catscan - Capture in distress !!!

Dat moet je gewoon kennen !!!! staat op Thunderdome Black !!!!!!!!!!!!

:flower:

Appart die cd heb ik raar dat hij mij toen nooit is opgevallen. En het geluid is natuurlijk ook maar opgenomen met een FOTOCAMERA die is niet gemaakt voor echte geluidsopnames, laatstaan met een volume zoals op dit soort feesten. Heb al vaker filmpjes gezien en ik vond het geluid juist nog meevallen. Bedankt voor de titel trouwens :D

Waarschuw beheerder
yep is waar !!!!

maar deze filmpjes uber alles !!!!

http://video.google.com/videoplay?docid=6112129849944150836
Waarschuw beheerder
Leuke link, en ja de filmpjes zijn zkr leuk ik heb ze echt aan alles en iedereen laten zien op masters, was er veels te trots op :P. Alleen jmmr dat ik ze moest divxen, maarja zo te horen hebben jullie daar minder problemen mee. De filmpjes zijn mij mij hetzelfde alleen dan zonder die ruis en blokkerigheid op sommige momenten, dus gewoon strak beeld :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze zijn helemaal top, heb weer genoten

liefs
Waarschuw beheerder
Hopelijk krijg ik die cam vaker mee, echt super om dat terug te kunnen zien samen met de leuke foto's met al je maatjes :D
Wel jmmr dat ik ze moest divxen ivm de kwalie maar het was nogsteeds de moeite waard om te downloade vond ik zelf ;)
Waarschuw beheerder
Iemand Angerfist masker kopen? Laat even een berichtje achter.