Allereerst moet ik natuurlijk die gast bedanken(ben je naam ff kwijt) die me een van zijn 24 kaartjes heeft verkocht voor 45 euro

heel erg bedankt nog...
minpuntjes:
- de rij... lijkt me duidelijk dat dit niet echt goed verliep... 2 mensen gezien die om waren gegaan... en wat was dat met die bass om de 5 minuten ofzo...
- geluid was soms idd best zacht... goed te merken bij de set van paul vs jda op het eind. we stonden redelijk voor aan en we hoorden de het de muziek uit area 2 soms nog...
- prijzen voor red bull/bier/smirnoff ondanks dat ik het allemaal niet heb gezopen vond ik het jammer voor de mensen die het wel graag drinken dat het zo duur was.
- geen flesjes water
- best warm idd maar dat is het bijna overal toch?
genoeg gezeikt.
de pluspunten:
- de goeie industrial line-up

- de grote chill out. ben er niet lang geweest maar er was plaats genoeg volgens mij
- best veel aardig volk... misschien dat sommige mensen die mensen gewoon gemist hebben die ik sprak
- veel merchandise maar toch niks gekocht.
- meer dan genoeg kluisjes... goed bezig lockerbox
- genoeg security gezien
- leuke chicks achter de bar
- ondanks het zachte geluid vond ik het verder best ok
- licht was ook wel mooi... alleen jammer van die stroboscoop in de main.
- heerlijk afgesloten met een geweldige set van Paul vs. JDA
en dan dit nog:
- zeik MOH maar lekker af. vond je het niks blijf de volgende keer lekker thuis dan hoef ik niet zo lang in de rij te staan
- kiddo's? ja idd genoeg jonge mensen gezien. Who cares? ik heb geen problemen gehad met ze. Moet voor hun toch te gek zijn om met 16 jaar op zo'n groot feest te zijn?
- Fris/water voor 2,20 vind ik redelijk normaal. Doorgaans betaal je dit toch overal? idd klote dat je er 9 voor 10 kreeg... blijf je toch met 1 bon zitten. Maar ben je verplicht er minimaal 9 te nemen?
- En wat de sfeer betreft... sfeer maak jezelf. En wat boeit het mij nou dat als ik sta te hakken als iedereen om heen stil staat? Dan heb ik het toch gewoon naar m'n zin?
Kortom ik heb een te gekke nacht gehad