Partyflock

Forumonderwerp · 850938
Waarschuw beheerder
De Stiching Welzijnsbevordering Antillianen Arubanen, de SWA, is woedend op de Rotterdamse wethouder Van den Anker.

Haar uitspraken over gedwongen abortus bij Antilliaanse tienermoeders zijn mensonterend, vindt de SWA. De tienermoeders worden door de wethouder in hetzelfde rijtje geplaatst als verstandelijk gehandicapten.

De SWA kan zich niet voorstellen dat het college in Rotterdam het hiermee eens is.

www.rijnmond.nl

Leefbaar Rotterdam gaat al zwaar achteruit in de peilingen, maar met deze opmerkingen, zal het niet veel beter worden. Er wonen namelijk aardig wat 'swa's' in Rotterdam :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gijsjuh op zaterdag 18 februari 2006 om 15:37:
Zoww.. Lekker kort door de bocht.
Dat iemand in jouw ogen geen toekomstperspectief heeft wil niet zeggen dat mensen voor hun zelf geen toekomstperspectief hebben. Misschien gaat hun toekomst dan over dingen die jij niet zo belangrijk vindt of misschien zelfs vanzelfsprekend vindt. Misschien houden andere mensen er wel andere plannen op na dan jijzelf.

Lekker kort door de bocht ben jij.
Jij denkt dat een puber een kind goed in haar eentje op kan voeden?

Waarschuw beheerder
donateur
En kinderen krijgen op jonge leeftijd heeft echt totaal NIETS met criminaliteit te maken, wat een onzin zeg (N)

Diverse onderzoeken wijzen anders uit,
http://www.tienermoeders.nl/informatie/brabantsdb.html

Ik vind ook wel dat mevrouw Van den Anker een goed punt heeft,wat kan een meisje van 16 zonder diploma nou een kind bieden?
Ze zijn zelf nog een kind....Verplichte abortus vind ik te ver gaan,pak ze maar op een andere manier goed aan.

Als die zogenaamde SWA vereniging het zo goed voor heeft met die tienermoeders mogen ze weleens voor goede voorlichting zorgen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik denk dat dat zeker kan ja. Tuurlijk zullen ze het niet allemaal kunnen. Ook oudere vrouwen en mannen kunnen soms geen kinderen opvoeden.

Sterker nog. Ik denk dat in het verleden (bijna) alle mensen al op een veel jongere leeftijd kinderen kregen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gijsjuh op zaterdag 18 februari 2006 om 16:20:
Ik denk dat in het verleden (bijna) alle mensen al op een veel jongere leeftijd kinderen kregen.

in de middeleeuwen bijvoorbeeld moeder was 14 en vader 46 ofzo

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvM op zaterdag 18 februari 2006 om 16:02:
Jammer is dat deze meisjes denken dat ze een prima moeder zijn?!

Nee ze hebben zich laten neuken zonder condoom en wisten gvd niet eens dat je daar zwanger van kon worden :S

Uitspraak van gijsjuh op zaterdag 18 februari 2006 om 16:20:
Sterker nog. Ik denk dat in het verleden (bijna) alle mensen al op een veel jongere leeftijd kinderen kregen.

In het verleden was de levensverwachting korter, mensen waren eerder volwassen.
Je had geen onderwijs en dergelijke.
Op het moment dat je kon lopen moest je meehelpen met werken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 16:49:
Nee ze hebben zich laten neuken zonder condoom en wisten gvd niet eens dat je daar zwanger van kon worden

Dat weer nèt niet denk ik. Denk dat ze genoeg geinformeerd zijn door TMF. Ik hou het meer op dat ze naief zijn, dat gebeurd mij niet.. Is ook altijd hetzelfde type meisje day voor een neger valt

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb van een vriendin die verloskundige is gehoord dat ze soms echt niet weten dat je van neuken zwanger kunt raken.
Of dan zegt zo'n gozer dat ie onvruchtbaar is of hij doet tijdens de sex de condoom af, in bepaalde kringen is het neuken met condoom niet mans genoeg.
En van de pil hebben ze nog nooit gehoord.

Mischien een ideetje om bij de Toko in alle pindasoep gewoon een paar anti-conceptiepilletjes te knikkeren.
daar krijgen die boys dan ook wat minder testosteron van...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zaterdag 18 februari 2006 om 13:56:
Misschien staan Antiliaanse tienermoeders wel op Nr 1, maar mogen de rest van de jongeren van niet-Antiliaanse afkomst dan wel gewoon lekker blijven fokken?

En kinderen krijgen op jonge leeftijd heeft echt totaal NIETS met criminaliteit te maken, wat een onzin zeg

Nu gaat het over Antilianen en dan zijn zij het crimineelst, gaat het over Marokanen zijn zij het crimineelst, gaat het over Turken zijn zij weer het crimineelst...

Het is gewoon een achterlijke gelegenheid om een bepaalde bevolkingsgroep de kop in te drukken, walgelijk

Dat we hier over praten is al bezopen...het is de aandacht niet waard.
Even aankloppen en vragen bij de kinderbescherming zo over de jaren gezien...
Stelletje klootzakken,kindermishandeling,psychisch zowel als geestelijk komt voor tot in de hoogste kringen op elke leeftijd.

Ook maar gelijk alle vrouwen boven de 40 steriliseren omdat ze wel eens een Mongooltje zouden kunnen krijgen?
En dan na de 50 direct baarmoeder inleveren!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 14:47:
Het is al een zooitje, in de Millinxbuurt in Rotterdam heb je nu al Amerikaanse toestanden.

Ik woon bij de Millinxbuurt :lief:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 18:03:
Dat we hier over praten is al bezopen...het is de aandacht niet waard.
Even aankloppen en vragen bij de kinderbescherming zo over de jaren gezien...
Stelletje klootzakken,kindermishandeling,psychisch zowel als geestelijk komt voor tot in de hoogste kringen op elke leeftijd.

Ook maar gelijk alle vrouwen boven de 40 steriliseren omdat ze wel eens een Mongooltje zouden kunnen krijgen?
En dan na de 50 direct baarmoeder inleveren!

Ik sluit me hier volledig bij aan (Y)
Waarschuw beheerder
het gaat er gewoon om dat veel tienersmoeders geen moeder kunnen zijn omdat ze zelf nog kind zijn

dat er veel antilliaanse tienermoeders zijn is een feit

heeft niks met discriminatie te maken...

beestje bij de naam noemen gewoon
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op zaterdag 18 februari 2006 om 20:22:
het gaat er gewoon om dat veel tienersmoeders geen moeder kunnen zijn omdat ze zelf nog kind zijn

Veel,maar niet alle.
Veel tienermoeders zijn ook "gewoon"Hollands.
Heb hier al topics over gevonden.

Tienermoeders kunnen ook gewoon begeleid worden door eigen ouders of grootouders.

Het is een belediging.
Uitspraak van rollie op zaterdag 18 februari 2006 om 20:22:

Hoeveel moeders die ouder zijn dan tiener,blijken uiteindelijk teringwijven te zijn?

Hoe wil jij eigenlijk God gaan spelen en bepalen op een moedervlek ofzo of iemand een kind mag laten komen of niet?

1. leeftijd
2. afkomst
3. eventuele toekomstmogelijkheden
4. financiele plaatje
5. allenstaand of niet.

Het lijkt China wel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 16:19:
,wat kan een meisje van 16 zonder diploma nou een kind bieden?

Misschien wel veel meer als een mokkel van de hockeyclub van 28.
In een villa die het met moedermelk en al dumpt na 6 weken in de chreche,de naschoolse opvang al geregeld heeft en catalogussen in huis heeft voor de zomerkampen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het gaat nu ff over rotterdam

feit is dat de meerderheid van de tienersmoeders in rotterdam van antilliaanse afkomst is.

vaak zijn de moeders van antilliaanse tienermoeder ook vroeger tienermoeders geweest.... pappa is standaard foetsie dat is antilliaans gebruik.

kijk abortus is een groot begrip kzeg ook niet dat het goed is maar als de situatie uitzichtloos is en de moeder haar kind geen toekomst kan bieden... dan moet de RECHTER daar over beslissen maar dan moet er wel een optie zijn zodat de rechter in kan grijpen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op zaterdag 18 februari 2006 om 21:15:
kijk abortus is een groot begrip kzeg ook niet dat het goed is

Hou het daar dan maar bij,want ook een rechter kan niet in de toekomst kijken.

Er moeten wijkmoeders komen,er moet meer op school aan voorlichting gedaan worden,er moet meer gedaan worden in de zelfhulpgroepen en er moeten vertrouwenspersonen zijn.
In elke oorlog en ik elke crisis worden kinderen geboren,vaak is de vader pleitte,een moeder kan zoiets nu eenmaal niet.
Alle jaren 30 kinderen zijn groot geworden,armoede gaat men niet direct aan dood,wel kan men zonder liefde en zonder zorg de criminaliteit ingaan,makkelijker openstaan voor verkeerde vrienden.
EN DAAR ligt het probleem.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 21:20:
Er moeten wijkmoeders komen,er moet meer op school aan voorlichting gedaan worden,er moet meer gedaan worden in de zelfhulpgroepen en er moeten vertrouwenspersonen zijn.

Joh deze methoden worden al 30 jaar ingezet, da's nou echt een bodemloze put waar praktisch geen resultaten uit voorkomen. En nou niet aankomen met allerlei "succesverhalen" van individuele gevallen, want over de hele bandbreedte gemeten heeft deze aanpak niet tot resultaten geleidt.
Waarschuw beheerder
de meeste antilianen die ik ken zijn toch al woedend,
fijn dat ze nu daar dan eigenlijk richting aan hebben gegeven :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 21:20:
In elke oorlog en ik elke crisis worden kinderen geboren,vaak is de vader pleitte,een moeder kan zoiets nu eenmaal niet.
Alle jaren 30 kinderen zijn groot geworden,armoede gaat men niet direct aan dood,wel kan men zonder liefde en zonder zorg de criminaliteit ingaan,makkelijker openstaan voor verkeerde vrienden.
EN DAAR ligt het probleem.

Peace man, fuck op met je hippy mentaliteit.
Die mentaliteit is er nu de reden van dat het sociale stelsel een filantropische instelling is, de politie z'n respect is verloren en we nu uiteindelijk toch zulke dingen moeten verzinnen om alsmaar groeiende problemen te kunnen oplossen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 11:42:
de politie z'n respect is verloren

Alleen de politie?
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 11:42:
Peace man, fuck op met je hippy mentaliteit.

Jij ook !

Er is niets mis met opvoeding en heropvoeden,want vandaar begint de ellende,vanuit thuis en wat de kinderen meekrijgen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 12:46:
Er is niets mis met opvoeding en heropvoeden,want vandaar begint de ellende,vanuit thuis en wat de kinderen meekrijgen.

Inderdaad en kansarmen tienermoeders alleen lukt dat minder goed.

Waarschuw beheerder
Dus zal daar extra aandacht aan geschonken moeten worden,en het zijn tienermoeders.
Denk dat bijna elk tienermoedertje kansarm is.Of ze zijn gewoon gelijk,niets kansarm,ieder mens heeft kansen,het is maar net welke keuzes je maakt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op zaterdag 18 februari 2006 om 21:15:
kijk abortus is een groot begrip kzeg ook niet dat het goed is maar als de situatie uitzichtloos is

No offense hoor;
Maar ahdden ze jou dan ook moeten aborteren omdat de situatie neit van te voren in te schatten is en waarschijnlijk utzichtloos?

Hoe kan je nou al bij voorbaat selectief mensen ertussenuit pikken omdat het "toch kansloos" is?!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 21:10:
In een villa die het met moedermelk en al dumpt na 6 weken in de chreche,de naschoolse opvang al geregeld heeft en catalogussen in huis heeft voor de zomerkampen.

Nee, dat zijn goede moeders, want het gaat er immers om dat eht uiteindelijk geen criminelen zijn wat de toekomst van het kind uiteindelijk word oet er niet toe (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 21:10:
In een villa die het met moedermelk en al dumpt na 6 weken in de chreche,de naschoolse opvang al geregeld heeft en catalogussen in huis heeft voor de zomerkampen

dan beland t toch niet op straat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 15:26:
dan beland t toch niet op straat

O,Nee?

Als die gaan puberen weten die ouders dus niet dat ze pillen slikken,blowen ,zuipen en misschien wel crimineeltje spelen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 15:37:
Als die gaan puberen weten die ouders dus niet dat ze pillen slikken,blowen ,zuipen en misschien wel crimineeltje spelen...

klopt... maar een baby bij een antilliaanse pa/ma groeit op met criminalteit zoals wij met bassie&adriaan zijn opgegroeid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technomania op zondag 19 februari 2006 om 16:17:
maar een baby bij een antilliaanse pa/ma groeit op met criminalteit

elke?
Iedereen maar een?
zoals wij met bassie&adriaan

Die vond ik niks...

Dus misschien zijn er ook baby`s die criminaliteit niks vinden?

Waarschuw beheerder
klopt... maar een baby bij een antilliaanse pa/ma groeit op met criminalteit zoals wij met bassie&adriaan zijn opgegroeid.

:x
Waarschuw beheerder
donateur

En alle Amsterdamse kindertjes worden hoer op de wallen ofzo?
Waarschuw beheerder
:gaap:

struisvogeltjes lekker kop in het zand steken

een antilliaanse moeder van 17 zonder werk

vergelijken met een normaal gezin in amsterdam

ja goeie vergelijking
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rollie op zondag 19 februari 2006 om 20:32:
struisvogeltjes lekker kop in het zand steken

een antilliaanse moeder van 17 zonder werk

ja goeie vergelijking

Klopt Rollie haar vergelijking slaat nergens en daarmee steekt ze de kop in het zand

Alle Antilliaanse baby's groeien op met criminaliteit zoals wij met bassie en adriaan opgroeien (Y)
Waarschuw beheerder
dat zeg ik niet

maar de kans is groter... enz enz enz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op zondag 19 februari 2006 om 19:25:

Uitspraak van rollie op zondag 19 februari 2006 om 20:32:

Oh, wist niet dat dat normaal was (Y)
Waarschuw beheerder
In alle redelijkheid.. wees nou eens eerlijk

Er komt 80% uitschot van dat eiland, daar moet wat aan gebeuren, simpel.
Ik vind alleen wel dat de regel om "mensen terug te sturen naar land van herkomst na veroordeling" moet tellen voor ALLE immigrant, pas dan is er geen sprake meer van discriminatie!
Ons beeld van de antilliaan wordt bepaald door de hoeveelheid criminaliteit die binnen die bevolking is in dit land.
Temeer omdat ze geen respect hebben voor geldende normen en waarden!
Ik denk dat je dingen bij de naam moet noemen, het gaat niet om kleur, religie, komaf of cultuur !
Het is inmiddels een grote zorg binnen de bevolking, en ik vind dat terecht.
illigalen en criminele immigranten moeten niet mauwe, gewoon wegwezen. Ga in je eigen land de boel maar verzieken.
Mensen die mee willen doen en hun steentje bijdragen zijn wat mij betreft allemaal welkom, ongeacht hun kleur, komaf, religie of cultuur.
Mensen die hier aan het systeem komen zuigen en de sfeer verpesten mogen wat mij betreft allemaal terug naar land van herkomst, nadat ze hun straf uit hebben gezeten.
Rascisme is een achterhaalde term, het is eerder een sociaal economische ergernis die zich uit op de slecht presterende minderheden.
Nogmaals, dat is terecht in mijn ogen!
Even voor de duidelijkheid..
Ik heb net zo'n hekel aan hollanders die een fucking uitkering trekken omdat ze daarvoor kiezen, dan aan inllegalen en criminele immigranten.
Wat mij betreft mogen ze regels stellen aan mensen die de vruchten van onze maatschappij komen plukken.
En als jij me daardoor rascistisch vind, prima..
Ik weet wel beter

MvG, Bas
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zondag 19 februari 2006 om 19:25:

nee maaar ze zouden minder geshkt reageren als iemand uit de rimboe van friesland.

Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 18:48:
Die vond ik niks...

Dus misschien zijn er ook baby`s die criminaliteit niks vinden?

tuurlijk, toch denk ik dat je je latere gedrag meekrijgt in je eerste levensjaren.

Waarschuw beheerder

Het feit dat die lui blowen met hun kinders erbij normaal vinden alleen al
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technomania op zondag 19 februari 2006 om 22:05:
nee maaar ze zouden minder geshkt reageren als iemand uit de rimboe van friesland.

Slaat kant noch wal (N)

Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 22:08:
Het feit dat die lui blowen met hun kinders erbij normaal vinden alleen al

En mensen et veel geld zullen vast dagelijks een dikke lijn coke wegsnuiven %)
Zit je er heel de dag met je nek tussen dan?

Tot nu toe zie ik in de pauses van school ook blanke kindertjes stiekem blowen in portiekjes of voor de supermarkt.
Waarschuw beheerder
HET GAAT OVER BABY'S

babys die worden verwaarloosd

de eerste 2 jaar van ons leven zijn verschrikkelijk belangrijk

blijf maar lekker alles goed praten... en kijk de andere kant maar op
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op zondag 19 februari 2006 om 22:13:
HET GAAT OVER BABY'S

babys die worden verwaarloosd

de eerste 2 jaar van ons leven zijn verschrikkelijk belangrijk

Doe je ogen open kerel!
Genoeg niet-antiliaanse kinderen groeien op tot tuig!
Waarschuw beheerder
het gaat om een kleine specifieke groep

antilliaanse tienermoeders

een heel klein deel van de samenleving

daar gaat het statistisch gezien heel erg vaak bij mis

pak de problemen bij die kleine groep aan... en vergelijk de problemen van die kleine groep niet met de problemen van andere groepen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rollie op zondag 19 februari 2006 om 22:17:
het gaat om een kleine specifieke groep

antilliaanse tienermoeders

een heel klein deel van de samenleving

daar gaat het statistisch gezien heel erg vaak bij mis

pak de problemen bij die kleine groep aan... en vergelijk de problemen van die kleine groep niet met de problemen van andere groepen

Als het toch maar die kleine groep is, wat maakt het dan uit?
Je spreekt jezelf op veel punten tegen.
Waarschuw beheerder
omdat het juist met die kleine groep alsmaar misgaat, niks helpt...
als je criminaliteit wilt tegengaan moet je bij de wortels beginnen...

de manier goede opvoeding geven waar het kind niet word bloot gesteld aan geweld en verwaarlozing helpt niet... omdat ze geen flikker zelf doen...

dat is al jaren geprobeerd het helpt niet.

dan maar andere maatregelen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Over jonge moeders (die er zelf voor kiezen) kan ik kort zijn.

Stelletje naieve gelegeinheidsmoeders!

Denken dat je hier naartoe kunt komen, kind baren en steun trekken is een illusie!
Grote kans dat werkend nederland jou en je kind moeten onderhouden omdat je geen part-time werkt kunt vinden.
Of omdat je vind dat je werken niet kunt combineren met opvoeding.
Ik zeg; Jammer dan! Had je je eerder moeten bedenken.
Wat mij betreft mag de overheid een programma maken voor die moeders.
Voorbeeld:

Maak een kamp..

-Alle moeders die niet voor zichzelf en kind kunnen zorgen verplicht aanwezig totdat ze zelfvoorzienend zijn.

-Alle moeders verplicht studeren, praktijgerichte studie. Doordat er veel zijn kun je je eigen markt creëren, denk aan gespecialiseerde uitzendbureaus. Tevens is er les in normen en waarden.

-Alle kinderen tijdens studieuren verplicht in opvang die word gerunt door een afwisselend deel van die moeders, onder toezicht van opvoedkundigen.

Niet meedoen is wegwezen..

Dank u :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik woon bij de Millinxbuurt

millinx buurt is tegenover het zuidplein winkelcentrum
bij de strevelsweg en maashaven is dat niet

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op zondag 19 februari 2006 om 22:20:

Een kleine groep mensen die voor heel veel problemen zorgt.
Ga maar eens in Den Helder kijken, ik denk dat veel mensen die daar wonen maar donders goed weten met wat voor soort tuig we hier zijn opgescheept door de Antilliaanse regering.
Het overgrote deel van het uitschot daar is hier naartoe verhuist en dat moet dan een kind opvoeden?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zondag 19 februari 2006 om 22:20:
Je spreekt jezelf op veel punten tegen.

Dus jij boeit het geen reet als straatbeeld wordt vervuild door mensen, als criminaliteit vaak voorkomt onder diezelfde groep mensen, en met name bij alleenstaande moeders, het maakt je geen reet uit omdat het maar een kleine groep is?
Marokanen waren eerst ook een kleine groep, en toen waren ze ons bijna niet tot last, en kijk nu is wat ervan geworden is.
Als ik bijvoorbeeld s'avonds eens even door de stad in Den Haag ga lopen, wat zie ik dan op straat?
Grote groepen marokanen, grote groepen molukkers, en grote groepen agenten.
Nee dan voel je je echt veilig.
Maar het boeit niet, de Antillianen zijn toch maar met "een kleine groep" ( alleen al in Rotterdam, waar de meeste moorden door die bevolkingsgroep gepleegd word en veel misdaden in vergelijking ook aan deze groep mensne kan worden toegekend, is het aantal 22000)
Meer dan genoeg als minstens 10 % ervan de wet niet naleeft !
En dan bedoel ik geen snelheidsovertredingen en dergelijke.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 22:25:
Een kleine groep mensen die voor heel veel problemen zorgt.
Ga maar eens in Den Helder kijken, ik denk dat veel mensen die daar wonen maar donders goed weten met wat voor soort tuig we hier zijn opgescheept door de Antilliaanse regering.
Het overgrote deel van het uitschot daar is hier naartoe verhuist en dat moet dan een kind opvoeden?

Daar leeft ook genoeg tuig ;)
Het is daar zo erg dat ze je voor bijvoorbeeld een gestolen auto al niet eens kunnen helpen, falen van de politiemacht, en falen van het rechtssysteem, maar vooral het falen van de inwoners een vredelievend eiland te creeëren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 19 februari 2006 om 22:25:
millinx buurt is tegenover het zuidplein winkelcentrum
bij de strevelsweg en maashaven is dat niet

Millinxbuurt ligt achter de Maahaven,tussen Zuidplein en maashaven in.

Achter de Dordtselaan,bij de branweerkazerne.
Mijn God wat belangrijk in dit topic.
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 22:25:

Tuig zou geen kinderen op moeten voeden inderdaad,wat ga je eraan doen?

En dan beginnende met uitzoeken wat tuig is en wat niet.

Waarschuw beheerder
Cijfers
In 2003 was 62% van de 4273 Antilliaanse immigranten jonger dan 25 jaar. Van hen was 42% werkloos. Uit cijfers van Justitie blijkt dat een op de negen Antillianen tussen de 12 en 24 jaar een delict heeft gepleegd. Gemiddeld is dit in Nederland een op de veertig.

Bron:http://www.regering.nl/actueel/nieuwsarchief/2005/05May/12/0512antillen.jsp

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 22:30:
Marokanen waren eerst ook een kleine groep, en toen waren ze ons bijna niet tot last, en kijk nu is wat ervan geworden is.

Een grote Hetze.

Moslims leven hier al 40 jaar.
Na de vliegtuigen die zich in torens hebben geboord hebben we ineens iets tegen die Moslims.

Ligt dus niet aan Moslims,ligt dus aan ons allen....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gast op zondag 19 februari 2006 om 22:25:
Maak een kamp..

-Alle moeders die niet voor zichzelf en kind kunnen zorgen verplicht aanwezig totdat ze zelfvoorzienend zijn.

-Alle moeders verplicht studeren, praktijgerichte studie. Doordat er veel zijn kun je je eigen markt creëren, denk aan gespecialiseerde uitzendbureaus. Tevens is er les in normen en waarden.

-Alle kinderen tijdens studieuren verplicht in opvang die word gerunt door een afwisselend deel van die moeders, onder toezicht van opvoedkundigen.

Niet meedoen is wegwezen

Pracht plan!!
Waar was jij de vorige eeuw?
Want tienermoeders bestaan al sinds de oudheden!