Partyflock

Forumonderwerp · 850893
1228x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gaat de aarde eraan?

hoe lang duurt het nog?
en wat zou de reden zij?

oorlog? (moslims)
klimaat?
planeet x? (zoek maar op bij google, die geeft ons tot 2012)

wat denk jij?

als je er nog niet over na wilt denken, ga dan gewoon een ander topic zoeken om te rellen ;)

*n.a.v. discussie/gesprek met mechanic
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-W op zaterdag 18 februari 2006 om 11:39:
als het aan groenlinks ligt wel;

'Voor kinderen van migranten geldt nu een aanvraagsysteem voor het Nederlanderschap. Volgens Halsema is het probleem dat niet iedereen een aanvraag indient, bijvoorbeeld wegens loyaliteitsproblemen.'
aldus Femke.

Femke: als ze loyaliteitsproblemen hebben, WAT DOEN ZE DAN HIER.
Femke: als ze ons haten, waarom wil je ze dan onze nationaliteit kado doen?

femke kan niet wachten tot de moslims ons land overnemen.. Nu nog vallen veel moslims buiten de boot. Ook zei hebben, volgens femke, recht om uit onze ruif mee te eten. Wij moeten onze broekriem nog maar een gaatje aanhalen, ons nog wat meer inspannen om ons aan te passen aan het geweld van de islam, zodat er nog meer islamieten in ons land verwelkoomt kunnen worden.

Femke is een landverader. Ze probeert de stadspoorten open te zetten terwijl de trompetten van de moslimlegers al te horen zijn. Ze kan niet wachten om ons land over te leveren aan de islamieten.

maar ja, wat wil je, als meer dan 50 procent van je aanhangers siegheilende mohamenazies zijn...

Open een aparte topic hierover. Duh !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 11:43:
Open een aparte topic hierover. Duh !

geen zin an
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 februari 2006 om 02:37:
die geeft ons tot 2012

In Qontrol??
Waarschuw beheerder
Sja, we gaan vast wel naar de klote... hoe en wanneer is nog eventjes de vraag, maar ik weet wel dat ik zoveel mogelijk van mijn leventje geniet nu het nog kan!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Chievous op zaterdag 18 februari 2006 om 12:41:
Sja, we gaan vast wel naar de klote... hoe en wanneer is nog eventjes de vraag, maar ik weet wel dat ik zoveel mogelijk van mijn leventje geniet nu het nog kan!!!

Precies :D :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Kan hard gaan in deze kapitalistische, milieu onterende maatschappij (ik ben ook debet)...

Zitten wel wat rampen aan te komen, ijskap, ozon en tornado's maar denk dat een deel van de mensheid wel zal overleven en zal leren van haar eerder gemaakte fouten.

Ja ben positieveling.

:-p

Waarschuw beheerder
donateur
planeet x

Alstublieft, lees eerst de theoriën:)

De aarde bestaat nu 4,5 miljard jaar en als zón planeet x echt zou bestaan dan waren daar echt wel sporen van gevonden. In mei 2003 zou het ook al gaan gebeuren en nu opeens in 2012..
Waarschuw beheerder
planeet x

Alstublieft, lees eerst de theoriën:)

De aarde bestaat nu 4,5 miljard jaar en als zón planeet x echt zou bestaan dan waren daar echt wel sporen van gevonden. In mei 2003 zou het ook al gaan gebeuren en nu opeens in 2012..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoe post je ongeregistreerd? :vaag:

Waarschuw beheerder
gaat de aarde eraan?

Nee,de aarde gaat er niet aan.
Dit bolletje blijft wel nog wel ff hangen.
In princiepe is de mensheid er nog maar net,in vergelijking met de aarde.
De aarde heeft al heel veel catastrofale rampen overleefd,inclusief inslagen van meteorieten,die in 1 klap de hele aarde heeft doen veranderen,en toch krabbeld het leven weer op,daarom zijn wij er ook en de dino's niet meer.

De mensheid,tja hoe lang die hier nog rondloopt,ik denk dat we die vraag beter aan ons zelf kunnen stellen,zolang er geen cosmische rampen met de aarde gebeuren!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
iemand nog belang trouwens bij een playstation portibel, vanaf 15 euro?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 14:49:

Heeft altijd al vastgestaan op 2012 hoor...dat er andere groeperingen zijn/waren die eerdere data noemden is hun probleem... ;p
Sporen ervan zijn wel terug te vinden in oude geschriften...je moet ze alleen zien staan in die geschriften...
Maar we doen die volkeren graag altijd af als onnozel omdat we onszelf zo superieur vinden...

Dat laatste is ook hetgene wat ons de kop gaat kosten als westerse samenleving...we roepen al het onheil over onszelf af...alle problemen op deze aarde hebben te maken met het feit dat wij denken superieur te zijn...
Westerse samenleving is juist een lachertje...2 vliegtuigjes in een toren en de wereldeconomie stort in met alle gevolgen van dien...wat een superieure maatschappij zeg... 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik denk 2025, dan is t afgelopen voor de mensheid... (misschien door luchtvervuiling/nucleaire oorlogen/ziektes..etc) misschien maar goed ook, dan kan de natuur,die altijd sterker zou blijven als de mensheid, het weer overnemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van T-W op zaterdag 18 februari 2006 om 11:39:
als het aan groenlinks ligt wel;

'Voor kinderen van migranten geldt nu een aanvraagsysteem voor het Nederlanderschap. Volgens Halsema is het probleem dat niet iedereen een aanvraag indient, bijvoorbeeld wegens loyaliteitsproblemen.'
aldus Femke.

Femke: als ze loyaliteitsproblemen hebben, WAT DOEN ZE DAN HIER.
Femke: als ze ons haten, waarom wil je ze dan onze nationaliteit kado doen?

femke kan niet wachten tot de moslims ons land overnemen.. Nu nog vallen veel moslims buiten de boot. Ook zei hebben, volgens femke, recht om uit onze ruif mee te eten. Wij moeten onze broekriem nog maar een gaatje aanhalen, ons nog wat meer inspannen om ons aan te passen aan het geweld van de islam, zodat er nog meer islamieten in ons land verwelkoomt kunnen worden.

Femke is een landverader. Ze probeert de stadspoorten open te zetten terwijl de trompetten van de moslimlegers al te horen zijn. Ze kan niet wachten om ons land over te leveren aan de islamieten.

maar ja, wat wil je, als meer dan 50 procent van je aanhangers siegheilende mohamenazies zijn...

:gaap:

quote: "Die Juden wollen unser Land haben" ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het einde is in zicht!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 6 mei 2006 om 23:24:
"Die Juden wollen unser Land haben" ?

Ben je palestijn? :|
Waarschuw beheerder
Nee ik quotte een bekende Duitser.. T-W's verhaaltje deed me eraan denken
Waarschuw beheerder
Ik weet...het was maar een grapje... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
gaat de aarde eraan?

over 10 dagen ongeveer stort er een komeet neer half nederland weg.
en in 2012 is er geen aarde meer moeten we die vage mayakalender geloven

Waarschuw beheerder
gaat de aarde eraan?
Hoop het niet want de aarde heeft zoveel goed nog te bieden.
Maar als we zo doorgaan zal het niet lang meer duren.
hoe lang duurt het nog?
Een jaar of 200 nog
en wat zou de reden zij?
Vervuiling/Oorlog
oorlog? (moslims)
Ja Zionisten vs Moslims
klimaat?
Hebben we nu al mee te maken.
Ijskappen smelten en zijn op den duur onze eigen ondergang.
huh??
wat denk jij?

Er zal nog wel ergens in de grote lege ruimte een planeet zijn waar wij mensen de boel weer kunnen verzieken maar misschien komt het te laat dat we dat ontdekken.

Waarschuw beheerder
donateur
spring van de flat en val mij niet lastig

Waarschuw beheerder
Het is een natuurlijk proces, 10.000 jaar geleden was hier nog een ijstijd.

De laatste miljoen jaar zijn er tientallen ijstijden geweest, dus het is niet zo vreemd dat het klimaat veranderd, dat is een continu proces.

Alleen raakt de mens in paniek als er iets veranderd.
Waarom zou de natuur rekening met ons houden?
Wij passen ons wel aan, dat hebben we altijd al gedaan!
Natuurlijk helpt onze vervuiling een handje mee, echter is dit maar een minimaal deel.

Mooi boek hier over is "de menselijke maat" van salomon kroonenberg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op zondag 7 mei 2006 om 01:55:
en in 2012 is er geen aarde meer moeten we die vage maya kalender geloven

De aarde zal zeker nog wel bestaan, echter spreken hun (interpretatie van de vertaler) over een wede geboorte, het terugkeren van de goden.

De planeten komen op 1 lijn te staan voor het geboorte kanaal van het zonnestelsel, dit gaat gepaard met heftige aardbevingen tsunami's en lava erupties, waardoor er maar enkel mensen en dieren zullen overleven.

we beginnen dus gewoon overnieuw, voor de maya's het jaar 0.0.0.0 (dacht ik).

Maar ik denk dat er niets gaat gebeuren;)
Waarschuw beheerder
Denk dat het bullshit is...
Waarschuw beheerder
gaat de aarde eraan?

Ja, ooit,

volgend onderwerp... (belachelijk negatief geouwehoer altijd...)

Waarschuw beheerder
gaat de aarde eraan?

hoe lang duurt het nog?
en wat zou de reden zij?

oorlog? (moslims)
klimaat?

wat denk jij?

als je er nog niet over na wilt denken, ga dan gewoon een ander topic zoeken om te rellen

*n.a.v. discussie/gesprek met mechaniclaatste aanpassing 18 februari 2006 02:40

Woow take it easy!! Gebruik even wat minder drugs. Haal diep adem en ontspan jezelf..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 mei 2006 om 09:07:
De aarde zal zeker nog wel bestaan, echter spreken hun (interpretatie van de vertaler) over een wede geboorte, het terugkeren van de goden.

De planeten komen op 1 lijn te staan voor het geboorte kanaal van het zonnestelsel, dit gaat gepaard met heftige aardbevingen tsunami's en lava erupties, waardoor er maar enkel mensen en dieren zullen overleven.

we beginnen dus gewoon overnieuw, voor de maya's het jaar 0.0.0.0 (dacht ik).

En ik denk onzin
Hoe kunnen die maya gasten dat allemaal weten ??
Waarschuw beheerder
Naar eigen zeggen kregen ze info van bovenaf... ;)

Hun kalender is enorm accuraat...veel accurater als die van ons...
Er word vanuit allerlei hoeken zelfs geopperd om hun kalender (gebaseerd op natuurlijke tijdberekening) te gaan gebruiken omdat die gewoon beter klopt tot zelfs superieur is...

Op het gebied van sterrenkunde waren ze ook heel ver...zij wisten zelfs al van het bestaan van bepaalde planeten af die wij pas 40 jaar terug hebben ontdekt ofzo met behulp van zeer geavanceerde apparatuur...
We hebben ze zelfs ontdekt door o.a. hun verhalen erover...we wisten daardoor waar we moesten kijken...en verrek...het was nog zo ook...
Ze hebben zelfs de banen van planeten in kaart gebracht en hun omwentelingstijd...noem het maar op...valt niks op hun kennis over dat soort dingen af te dingen...helemaal niks...beter leren we van hun...

De enige vraag die blijft is hoe wisten ze dat ondanks dat ze geen ruimtevaart en andere geavanceerde apparatuur en dergelijke hadden?
Maar ondanks dat ze dat niet hadden waren ze enorm accuraat...een foutmarge die te verwaarlozen is...dat kan niet met gokken...dat is weten...maar van wie of wat kregen ze die kennis...dat is de vraag...

Het probleem met ons is dat we het niet willen erkennen dat zulke oude volkeren gewoon zo geavanceerd waren want dat betekend dat wij gewoon helemaal niet zo slim zijn als we denken en dat is in strijd met onze gedachte dat we superieur zijn...
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat een meteoriet van 33km ons raakt, als ik 80 ben ofzo :D

Waarschuw beheerder
Ga leven toch levem meisje.

Waarschuw beheerder
Zou best kunnen. De brandstoffen zullen een keer opraken, wat moeten we dan?
De natuur helpt ook wel een handje mee met haar extreme weersomstandigheden.. En tegen de natuur kan je niks beginnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op zaterdag 18 februari 2006 om 07:56:
drugs gebruik, die bepaalde poorten in ons openen, zodat we dingen te weten komen, die we (nog lang) niet mogen weten. en zodat we dingen "kunnen" die we eigenlijk helemaal niet mogen.. (gedachtes lezen, gedachtes manipuleren, toekomst zien, etc)

whahahahahahahahahahahaha... nerd

Waarschuw beheerder
donateur
De wereld gaat er niet aan hoor, hoogstens de mensheid ;P
Waarschuw beheerder
jonge jonge jonge waar denk je aan:S:S:S:S