Partyflock

Forumonderwerp · 850664

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Wat ik me gewoon eens afvraag....

Waarom zijn er tegenwoordig zoveel (vooral jonge) meiden bi?Is dat stoer ofzo?? :S

Klik een willekeurig profiel aan van een jong meisje en 9 van de 10 keer is ze bi...Vraag echter aan ze of ze een wijf zouden beffen en ze trekken een vies gezicht "nee gadver!" Dan ben je dus ook geen bi:[

En nog even wat voor de mensen dienix beters te doen hebben dan de hele dag dubbele topics te zoeken....het meest recente topic hierover is OUD, heel OUD :[
laatste aanpassing

Uitspraak van (6)Rogue(6) op vrijdag 17 februari 2006 om 16:40:
De meeste willen controle houden, het in een kooitje stoppen van zijn dinnetje. Dat gaat dus averechts werken, gewoon lekker haar ding laten doen Wil je bi zijn, prima toch, ga lekker naar bi feestjes..have fun!

Maar ja, zo is niet iedereen

klopt helemaal gelijk in..
ik hoef niet perse naar feestjes maar af en toe sex met een mooi vrouwtje mmmm..

maar ja blijf toch altijd een piemeltje nodig hebben hoor dus hij hoefde nie bang te zijn hihi.. :)
→ als beheerder
Hier hebben we het al vaak genoeg over gehad. Slotje dus! :flower: