Partyflock

Forumonderwerp · 850545
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Gisteren in de krant zien staan, Vandaag maar aangeschaft B)

Een collectors item genaamd Command & Conquer - The first decade.

Zeer leuk dvd'tje:)

Staan ze allemaal op namelijk

C&c
C&c covert operations
red alert
red alert counterstrike
red alert aftermath
c&c tiberian sun
red alert 2
red alert 2 yuri revenge
c&c rennegade
c&c generals
c&c generals zero hour

En nog 1 of andere 3d internet game, die ik nog niet kon, en nog niet gecheckt heb...

Nou had ik een hoop van die games nog ergens liggen, maar deden ze het natuurlijk al een behoorlijke tijd niet meer ivm XP:/ T mooie hiervan is natuurlijk, dat ze het wel doen :)

Heerlijk toch die oude tijden weer te kunnen herleven:D Waar je nog geen strategie voor nodig had en alleen maar tanks er uit hoefde te laten rollen 8)

Gaat zeker weer nachtenlang achter de pc hangen opleveren voor mij denk ik:jaja:
Yuri's Revenge :O
echt top dit pakket !

en idd Yuri's Revenge toppp
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 22:02:
heb steeds maar 1 persoon online als ik quickmatch doe

ja, zo werkt dat.. :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 18:30:
damn.. C&C online is moeilijk.. nog geen een keer gewonnen

kies een custom match, en kies iemand die een game opend die GEEN ranking achter zn naam heeft staan ;)
daar win je namelijk niet van, die doen het al jaren over het algemeen :[
Uitspraak van BlackShore op zondag 19 februari 2006 om 14:45:
weten jullie zeker dat het dune 2 was welke de eerste was?

Ik heb namenlijk vroeger op de Amiga (commodore ) Dune ( of dune 2 ) gespeeld, en dat was inderdaad de eerste echte rts die ik ooit heb gedaan. het was volgens mij 3 of 4 diskettes

Dune 2 was 5 diskettes op de Amiga, en helaas was er alleen een A500 voor, met veel minder kleuren en slechter geluid enzo.

Eerst RTS allertijden is trouwens Stonkers, op de ZX Spectrum ;)
Uitspraak van L076 op woensdag 1 maart 2006 om 17:12:
net ook ff gehaald , hoop niet dat ie vaak vastloopt zoals er al een aantal zeggen

ligt er aan welke je speelt. Alleen command & conquer, en ra 1 zitten vol met bugs ed. Zal wel komen omdat die voor win95 bedoelt zijn, en westwood/ea zich niet de moeite heeft genomen om het goed aan te passen:/ Hopelijk komt er een patch, want juist dat vind ik de vetste delen:)

Vanmiddag mijn 1e potje online gewonnen ! :cheer:

IK MOET dat pakket gewoon hebben!!!!
Alle C&C games zijn te gek dus toffe actie dat alles nu in 1 pakket zit.

ik vond red alert 2 altijd leuk om online te spelen, de rest niet..
alleen jammer dat ra2 altijd zoveel crashte online
Uitspraak van Budburner op vrijdag 3 maart 2006 om 12:55:
ligt er aan welke je speelt. Alleen command & conquer, en ra 1 zitten vol met bugs ed. Zal wel komen omdat die voor win95 bedoelt zijn, en westwood/ea zich niet de moeite heeft genomen om het goed aan te passen Hopelijk komt er een patch, want juist dat vind ik de vetste delen

ja kwam er al achter ja, ik wou graag weer ra1 spelen :/ ben nu maar weer ra2 on-line gaan doen :D
laatste aanpassing

Uitspraak van L076 op maandag 6 maart 2006 om 22:25:
ja kwam er al achter ja, ik wou graag weer ra1 spelen

skirmish + soviet missies + eerste paar allies missies crashen anders nooit, genoeg te doen dus niet doen alsof het spel bij elke missie crashed ofzo
ik doe juist de sovjet missie's en die crashen altijd. en tis gewoon slecht dat ze een spel uitbrengen dat ze niet ff testen van te voren :X

Uitspraak van L076 op maandag 6 maart 2006 om 23:59:
ik doe juist de sovjet missie's en die crashen altijd. en tis gewoon slecht dat ze een spel uitbrengen dat ze niet ff testen van te voren :X

misschien hadden ze het wel getest met een systeem als de mijne, heb nog nergens last van gehad bij RA tot nu toe
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 22:27:
skirmish + soviet missies + eerste paar allies missies crashen anders nooit, genoeg te doen dus niet doen alsof het spel bij elke missie crashed ofzo

Haalt niet weg dat het bijzonder hinderlijk is, als je aan die missies begint wil je ze ook af kunnen maken. Daarbij komt nog dat het zeer frustrerend is als hij steeds op hetzelfde punt crasht. en je daardoor niet verder komt.

Uitspraak van Budburner op dinsdag 7 maart 2006 om 12:15:
Haalt niet weg dat het bijzonder hinderlijk is

klopt je wilt toch die missie halen

wordt denk wachten op een patch :p

Uitspraak van Budburner op dinsdag 7 maart 2006 om 12:15:
Daarbij komt nog dat het zeer frustrerend is als hij steeds op hetzelfde punt crasht

dan is het voor WW iig duidelijk waar het probleem zit beter als dat ie op random punten crashed en ze de hele missie moeten fixen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 09:06:
misschien hadden ze het wel getest met een systeem als de mijne, heb nog nergens last van gehad bij RA tot nu toe

nou ik heb op dat forum va EA gekeken, en daar staat ook dat het maar zeer matig is getest van te voren, en ze zijn nog ineens begonnen om een patch te maken dus dat zegt genoeg. het was hun echt alleen maar om zo snel mogelijk geld te verdienen

Uitspraak van L076 op dinsdag 7 maart 2006 om 13:59:
nou ik heb op dat forum va EA gekeken, en daar staat ook dat het maar zeer matig is getest van te voren, en ze zijn nog ineens begonnen om een patch te maken dus dat zegt genoeg. het was hun echt alleen maar om zo snel mogelijk geld te verdienen

kleine bugs kunnen er altijd inzitten maar als missies niet doorkunnen gaan vanwege fouten dan is dat best matig ja
daarom, marja totdat er een patch uit is speel ik wel ra2, is ook leuk :D heeft iemadn eigenlijk al die bonus dvd gekeken?
Bij mij krijg ik iedere keer verkloot beeld bij missie in Generals: Zero Hour uitbreiding :vaag: Precies op dezelfde stukje ook :s
Uitspraak van Speedy Nick op dinsdag 7 maart 2006 om 14:12:
Bij mij krijg ik iedere keer verkloot beeld bij missie in Generals: Zero Hour uitbreiding Precies op dezelfde stukje ook

gellukig heb ik die ook op normale cd, die doet het perfect :jaja:
Uitspraak van L076 op dinsdag 7 maart 2006 om 14:15:
gellukig heb ik die ook op normale cd, die doet het perfect

Die heb ik ook nog orgineel liggen gelukkig :d Alleen jammer dat je zo'n moeite moet doen om ff een level uit te spelen :[
Uitspraak van Speedy Nick op dinsdag 7 maart 2006 om 14:18:
Die heb ik ook nog orgineel liggen gelukkig Alleen jammer dat je zo'n moeite moet doen om ff een level uit te spelen

daarom, klote EA :X hoop dat the godfather niet zulke bugs inzitten
Uitspraak van L076 op dinsdag 7 maart 2006 om 14:06:
heeft iemadn eigenlijk al die bonus dvd gekeken?

ja die doet vaag op mn dvd speler bij de tv...
en op die van de pc kan ik niet eens klikken, want dan sluit ie em af :[
klote dus

ik had hem besteld en verwacht hem vanmiddag dus hopen dat dat spel een beetje blijft werken zonder vast te lopen enzo..
spel werkt perfect, speel online, en skirmish, missies weet ik niet, maar bij mij werkt het tot nu perfect, zelfs op een 233Mhz oude pc :p

gisteren niet binnengekomen en in me mailtje stond 'verzonden' dus misschien vandaag dan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 10:40:
gisteren niet binnengekomen en in me mailtje stond 'verzonden' dus misschien vandaag dan

ik hoop het voor je :yes:

heb hem binnen maar dat spel werkt niet op deze pc dus het word tijd dat ik het uit het raam flikker..kutzooi!
waarom werkt ie niet op die pc:
geef ook meteen ff specs van je pc ;)

ik heb hier namelijk ook nog een oude pc erbij staan, en we wilden tegen elkaar spelen, maar dat spel werkt niet op win 2000
dus, kale versie van win xp er opgezet.. (speciale uitgeklede versie, is maar 175mb ;) ) en nou werkt het perfect, kan natuurlijk alleen geen generals of zero hour spelen, want dat trekt ie niet..
maar red alert 2 is net aan te doen :)
t is een 233Mhz pc'tje ;)
laatste aanpassing

euh vraag mij niks over een pc want daar weet ik dus helemaal niks van hé!
mijn zus en d'r vriend weten er meer van dus hoop dat er vanavond iemand naar wil kijken..
als er geen win xp opstaat, dan werkt het in iedergeval niet :(
Weet er iemand ofdat er een vervolg komt op de C&C zero hour ?
ja, dat vertellen ze dus nog niet.. denk dat voor de zomer de nieuwe in de winkel ligt, maar wat het word..... tsja..
aha thnx :) K ben wel benieuwd hoe dat het nieuwe deel wordt. Want C&C Generals ( Zero Hour ) heb ik best veel gespeeld, en dat vond ik wel een vet spel :P
Vind dat juist de minste qua verhaallijn dan, zag liever dat ze nog een deel aan bijvoorbeeld C&C, of red alert toevoegden:)

Uitspraak van Budburner op zaterdag 11 maart 2006 om 19:35:
of red alert

zeker, red alert 1 was geweldig, red alert 2 was 1 van mn ergste verslavingen ooit, generals was ook niet slecht maar red alert waren wel beter
kan ook een tweede deel van tiberian sun zijn ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 maart 2006 om 19:52:
zeker, red alert 1 was geweldig, red alert 2 was 1 van mn ergste verslavingen ooit, generals was ook niet slecht maar red alert waren wel beter

qua spelbelevenis is generals gewoon een stuk leuker dan alle voorgaande delen; waar het gewoon, in tegenstelling tot generals/zero hour alleen maar aankwam op veel units bouwen, en rushen die handel:p Bij generals, maar zelf ook n og af en toe bij RA2 heeft dat gewoon geen zin, daar moet je gewoon strategie bij gebruiken. Maar qua verhaallijn vind ik de oude c&c, en ra 1 nog steeds overheersen
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 11 maart 2006 om 22:00:
kan ook een tweede deel van tiberian sun zijn laatste aanpassing 11 maart 2006 22:01

Dat mag er idd ook wel komen van me:) Op firestorm na hebben we daar eigenlijk maar weinig van gehoord, en dat terwijl ik juist dat spel qua sfeer, en gevoel juist heel erg sterk vind:jaja:
laatste aanpassing

Uitspraak van Budburner op zondag 12 maart 2006 om 10:04:
qua spelbelevenis is generals gewoon een stuk leuker dan alle voorgaande delen; waar het gewoon, in tegenstelling tot generals/zero hour alleen maar aankwam op veel units bouwen, en rushen die handel:p Bij generals, maar zelf ook n og af en toe bij RA2 heeft dat gewoon geen zin, daar moet je gewoon strategie bij gebruiken. Maar qua verhaallijn vind ik de oude c&c, en ra 1 nog steeds overheersen

over dat strategie bij generals vergeleken met ra1 heb je gelijk, ook al zou je bij ra2 ook makkelijk dezelfde strategie kunnen doen, toch heeft red alert gewoon wat kan het niet goed uitleggen
Er zijn aanwijzingen voor RA3 (ook volgende Diablo dacht ik), maar ik heb C&C Combat pack, dus een paar spellen minder:(
laatste aanpassing
Uitspraak van mickey'D op zaterdag 11 maart 2006 om 22:00:
kan ook een tweede deel van tiberian sun zijn

Ik hoop zelf ook op het 3e Tiberium-deel, maar ben bang van niet, omdat 1 - een groot gedeelte van het oorspronkelijke "team" heeft EA de rug toe gekeerd (zoals die Caine-gast), en 2 - Het is en blijft EA, alles wat niet winstgevend genoeg is stoten ze af (om het maar bij Westwood te houden: de Kyrandia en Lands of Lore-reeks). En aangezien de Red Alert reeks toch wat populairder is als de rest heb je 90% kans dat de volgende ook bij die reeks hoort.
zolang het maar geen zware 3d game word ;)
Uitspraak van mickey'D op maandag 13 maart 2006 om 15:00:
zolang het maar geen zware 3d game word

Mag van mij ook wel, als het iets in de stijl van Renegade is, een spel waarvan het idee wel goed is maar helaas een beetje tegenviel.
Maar dan moet het wel een "los" deel zijn (of Renegade 2 :p)
Uitspraak van Morax op maandag 13 maart 2006 om 15:05:
als het iets in de stijl van Renegade is

NO way :no:
Uitspraak van mickey'D op maandag 13 maart 2006 om 15:09:
NO way

Maar dan beter dus (moet niet moeilijk zijn) :p
nee, das gewoon een ander soort game, daar houd ik niet van :no:
Uitspraak van mickey'D op maandag 13 maart 2006 om 15:24:
nee, das gewoon een ander soort game, daar houd ik niet van

Okee dat kan natuurlijk ook, ik vond zelf het idee om zelf in een Mammoet-tank te rijden en Nod Buggy's kapot te knallen altijd wel cool. Maar tis maar waar je van houdt :)
Uitspraak van Morax op maandag 13 maart 2006 om 15:44:
ik vond zelf het idee om zelf in een Mammoet-tank te rijden en Nod Buggy's kapot te knallen altijd wel cool

ja dat wel, origineel waren ze wel, maar vind dat genre niet zo ;)
Blegh, laatst pc geformateerd omdat ie gecrashed was, alle savegames kwijt, en wat denk je, wil je het spel opnieuw installeren, kan je het boekje nergens meer vinden natuurlijk:( :s
effe de nieuwe versie van de shockwave mod voor zero hour er op gezet :)
btw hier te downloaden
www.shockwavemod.com