Partyflock

Forumonderwerp · 850203

Onderwerp is dubbel!

Zie "Ferry corsten 26mei in hmh" voor eenzelfde onderwerp.
Artiest SOK
Waarschuw beheerder
Op vrijdag 26 mei 2006 is het zover.

In de Heineken Music Hall geeft Ferry Corsten zijn release party van zijn nieuwe album L.E.F.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 18 februari 2006 om 20:19:
Rock your body en right of way zijn natuurlijk goede producties, maar vind echt onzinnig om ze 3 jaar nadat je die platen geproduceert hebt nog altijd in je sets te gaan draaien

het 'probleem' is, dat als hij deze plaat ergens NIET draait, dat mensen dan 'boos' worden dat hij dat niet doet, raar maar waar!

Tijdens LEF in de Escape wou hij RYBR dus NIET draaien. En vlak voor de toegift stonden er superveel mensen om RYBR te roepen, dus dan toch maar... ;)

Maar je kunt het nooit bij iedereen goed doen, dat blijf je houden. Gelukkig gaat het merendeel van het publiek altijd nog uit z'n dak op RYBR, dus dat is altijd een mooi feest om te zien! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UltraVibe! op zaterdag 18 februari 2006 om 20:23:
Ik weet niet of je daar toen bij bent geweest op TE, maar het dak ging er echt harder af op dat moment, dan dat dat vorige week op de hele avond is gebeurd. Van mij mag ie ze blijven draaien

Ik zeg niet dat het dak er niet afgaat tuurlijk wel. maar naar drie jaar nog steeds je grootste hits draaien is teken van stilstand.
Uitspraak van Dancemania op zaterdag 18 februari 2006 om 20:26:
het 'probleem' is, dat als hij deze plaat ergens NIET draait, dat mensen dan 'boos' worden dat hij dat niet doet, raar maar waar!

Tijdens LEF in de Escape wou hij RYBR dus NIET draaien. En vlak voor de toegift stonden er superveel mensen om RYBR te roepen, dus dan toch maar...

Maar je kunt het nooit bij iedereen goed doen, dat blijf je houden. Gelukkig gaat het merendeel van het publiek altijd nog uit z'n dak op RYBR, dus dat is altijd een mooi feest om te zien

Grappig dat heb ik nooit geweten, ik was erbij maar heb niet gehoord. Ik snap niet dat mensen zo graag die plaat willen horen, het is natuurlijk een geweldige plaat, maar neem aan dat partygangers in clubs hem ook al zo vaak gehoord hebben dat ze graag andere sound van ferry horen.

Maar ik heb er super veel zin eind Mei, Duurt vrij lang, Ben benieuwd naar de rest van de line up:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 18 februari 2006 om 20:30:
maar naar drie jaar nog steeds je grootste hits draaien is teken van stilstand.

Dat ben ik niet echt met je eens. Dus als jij naar (bijvoorbeeld) een optreden van U2 toe gaat en ze spelen hun grote hits Pride, Where The Streets Have No Name en I Will Follow, dan is dat een teken van stilstand?

Ik denk dat als je naar een optreden van een band / artiest of DJ gaat, je toch wel hits van ze wil horen?

Rock Your Body, Rock was een grote hit en de reacties op de plaat zijn in 95% van de gevallen echt geweldig, dus ik zie geen reden om 'm dan ook niet te draaien. Ferry kan best een hele set met allemaal onbekende en nieuwe platen horen, maar dat lijkt mij persoonlijk nogal saai...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancemania op zaterdag 18 februari 2006 om 20:37:
Rock Your Body, Rock was een grote hit en de reacties op de plaat zijn in 95% van de gevallen echt geweldig, dus ik zie geen reden om 'm dan ook niet te draaien. Ferry kan best een hele set met allemaal onbekende en nieuwe platen horen, maar dat lijkt mij persoonlijk nogal saai...

Gewoon een set draaien met platen die op dit moment hot en nieuw zijn. het gaat niet alleen om Rock your body rock hoor, hij draait ook vaak Right of way nog, of It's Time, Dat is echt niet meer nodig. Die platen moet je gewoon lekker opbergen achter in je dj tas en gewoon heel af en toe eens draaien tijdens een 7 of 9 uur set, maar niet tijdens een 2 uur set je set gedeeltelijk vullen met oude platen wat hij toch geregeld doet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 18 februari 2006 om 20:44:
Gewoon een set draaien met platen die op dit moment hot en nieuw zijn. het gaat niet alleen om Rock your body rock hoor, hij draait ook vaak Right of way nog, of It's Time, Dat is echt niet meer nodig. Die platen moet je gewoon lekker opbergen achter in je dj tas en gewoon heel af en toe eens draaien tijdens een 7 of 9 uur set, maar niet tijdens een 2 uur set je set gedeeltelijk vullen met oude platen wat hij toch geregeld doet.

ROW en It's Time komen echt zelden voorbij in Ferry's sets hoor...

En de 7 of 9 uur sets van Ferry kun je op 2 handen tellen, dus dan valt het wel mee volgens mij... ;)

Ferry draait regelmatig een oudere produktie van zichzelf of iemand anders in z'n sets. Niks mis mee denk ik dan. Waarom zou je alleen maar nieuwe dingen moeten draaien? Omdat de rest dat ook doet? Als het publiek het echt zo erg zou vinden dat Ferry dat regelmatig doet, dan zou hij nu geen #5 DJ van de wereld zijn denk ik ;)

Maar zoals ik eerder al schreef, je kunt het toch nooit voor iedereen goed doen en... smaken verschillen! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dancemania op zaterdag 18 februari 2006 om 20:58:
Maar zoals ik eerder al schreef, je kunt het toch nooit voor iedereen goed doen en... smaken verschillen

Jep inderdaad, we weten elkaar standpunten nu wel, Hij draait ook geregeld electro, dat spreek me wel erg aan, lekkere muziek is dat. Ben erg benieuwd hoe zijn verder album eruit gaat zien, Khoop dat Ferry weer 1 of andere klassieker uit de hoge hoed tovert.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog maar een paar maandjes, maar je zult (hopelijk) niet teleurgesteld worden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 18 februari 2006 om 20:30:
Ben benieuwd naar de rest van de line up

Die is er niet, als ik t goed begrepen heb :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zaterdag 18 februari 2006 om 21:05:
Die is er niet, als ik t goed begrepen heb

Dat heb je goed begrepen! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Go op zaterdag 18 februari 2006 om 13:50:
maar het ging over Ferry en niet over Intuition

:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 18 februari 2006 om 20:44:

Wie ben jij nou om te bepalen dat ie zijn meest succesvolle producties niet meer zou mogen draaien? Veel mensen krijgen maar zelden de kans om een optreden van hem bij te wonen en vinden het dan juist wel speciaal om die oudere knallers te horen die karakteristiek zijn voor een optreden van Ferry. Het zijn enkel die paar mensen die op de boards elke tracklist zitten te bekritiseren die daarover lopen te klagen.

En van stilstand lijkt me bij Ferry Corsten al helemaal geen sprake. ;)
Waarschuw beheerder
Ik ben het deels (voor de verandering, haha) eens met Armin FAN: er waren in 2005 heel veel sets van Ferry waar op het einde min of meer standaard Rock Your body Rock, It's Time EN Right of Way langskwamen. En dit waren ook sets waar ik zelf bij was (bv Nature One)... Zeker een knaller als RYBR mag dan misschien niet ontbreken, maar Ferry heeft zo veel andere mooie platen gemaakt, dat ik vaak dacht, pfff, niet weeeeer It's time? Plaat is behoorlijk gedateerd en ook niet ZOOOOOOOOOO geweldig (vind ik dan). Kan dus wel een beetje inkomen van AVB FAN bedoelt. Vooral omdat hij dan vaak 3 platen van hemzelf achter elkaar draait. Komt soms wat plichtmatig over....

Gelukkig is hij in de 2e helft van 2005 daar een beetje van afgestapt (Passport Kingdom of NL launch Rotterdam!!! Geweldig! Evenals LEF in Escape)...

Maar in de HMH mag hij ALLES voorbij laten komen, dat hoort op zo'n avond!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Potver... hoe lang duurt het nog voor we wat te horen krijgen??

Ik hou het niet meer! :(
Waarschuw beheerder
Ferry gaat er op deze top lokatie gewoon een geweldig feest van maken !!

Meer informatie en die kaarten komen wel hoor, uit men agenda verdwijnd tie toch niet meer :)
Waarschuw beheerder
donateur
Heb em er ook maar ingezet ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DancingDame op zondag 19 februari 2006 om 19:56:
Potver... hoe lang duurt het nog voor we wat te horen krijgen??

Ik hou het niet meer!

komt wel goed;p en als je het niet meer houd gewoon vast blyven houden hoor:jaja:
Waarschuw beheerder
Wordt gezellig! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 21 februari 2006 om 20:10:
Wordt gezellig

Bij Ferry is het altijd feest! :cheer:

Maar... van mij hoeft ie ook RYBR enzo niet te draaien. Maar anderzijds, op zo'n hele nacht is dat bijna onontkoombaar en ook wel logisch.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 21 februari 2006 om 20:37:
Maar... van mij hoeft ie ook RYBR enzo niet te draaien. Maar anderzijds, op zo'n hele nacht is dat bijna onontkoombaar en ook wel logisch.

Wil Holding On wel weer eens horen.
Imho een wereldnummer. :D

Waarschuw beheerder
Vorige keer in de HMH met Right of way wel erg naar mijn zin gehad :yes:
Wie weet wel weer aanwezig :)
Waarschuw beheerder
Ik ga er zeker heen! Dit mag je niet misssssen
Waarschuw beheerder
Ik ga hier ook zeker heen. Het Right Of Way concert was ook supervet!

Uitspraak van Dancemania op zaterdag 18 februari 2006 om 20:58:
Ferry draait regelmatig een oudere produktie van zichzelf of iemand anders in z'n sets. Niks mis mee denk ik dan. Waarom zou je alleen maar nieuwe dingen moeten draaien? Omdat de rest dat ook doet? Als het publiek het echt zo erg zou vinden dat Ferry dat regelmatig doet, dan zou hij nu geen #5 DJ van de wereld zijn denk ik

Ferry's eigen producties zijn juist zijn sterke punt! Daar onderscheidt hij zich ook mee, vooral omdat het exclusief spul is wat alleen hijzelf draait. En zijn meeste producties zijn gewoon van hoge kwaliteit en gaan niet vervelen. Afgelopen vrijdag draaide Don Diablo nog Ferry Corsten - Punk, was toch weer erg vet om te horen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Arrakis op woensdag 22 februari 2006 om 17:49:
Ferry's eigen producties zijn juist zijn sterke punt! Daar onderscheidt hij zich ook mee, vooral omdat het exclusief spul is wat alleen hijzelf draait..

Da't is inderdaad waar.
:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantje^^ op dinsdag 21 februari 2006 om 19:03:
als je het niet meer houd gewoon vast blyven houden hoor:jaja:

Heb me al vastgebonden aan de bank hier....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DancingDame op woensdag 22 februari 2006 om 23:09:
Heb me al vastgebonden aan de bank hier

dan heb je een zware last op 26 mei of maak je je dan weer los van de bank:);P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DancingDame op woensdag 22 februari 2006 om 23:09:
Heb me al vastgebonden aan de bank hier

Ik sta ook al in de startblokken!!
:cheer: F :cheer:
:cheer: E :cheer:
:cheer: R :cheer:
:cheer: R :cheer:
:cheer: Y :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miek op zondag 26 februari 2006 om 11:34:
Ik sta ook al in de startblokken!!

wel losmaken hoor voor dat je weggaat:d
Waarschuw beheerder
Ik ben hier ook zeker bij, het feest van het jaar voor mij (y)
Waarschuw beheerder
benerklaarvoorbenerklaarvoorbenerklaarvoorbenerklaarvoorbenerklaarvoor
[img width=38 height=28 cacheid=00090ed4001994fafbcfeb8c1a0141d35b]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/push-up.gif[/img]
benerklaarvoorbenerklaarvoorbenerklaarvoorbenerklaarvoorbenerklaarvoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KYA op zondag 19 februari 2006 om 19:26:
Evenals LEF in Escape)...

daar draaide hy meesterlyk:jaja: beter als paul van dyk,maar dat is myn mening
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daantje^^ op zondag 26 februari 2006 om 20:21:
daar draaide hy meesterlyk beter als paul van dyk,maar dat is myn mening

PvD was ook errug lekker!!! Iedereen ging wel helemaal los bij Paul :cheer:

Maar Ferry blijft ook koning!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Go op maandag 27 februari 2006 om 12:42:
Maar Ferry blijft ook koning!

Ik hoop dat ie het vrolijke kabouterliedje weer gaat draaien Gootje!Dan gaan we weer net zo los als op Nature One! :D :bounce: :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miek op maandag 27 februari 2006 om 14:49:
Ik hoop dat ie het vrolijke kabouterliedje weer gaat draaien Gootje!

ja!!!! DE ULTIEME GELUK-WAT BEN IK INTENS HAPPY-PLAAT!!! :):):)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dancemania op zaterdag 18 februari 2006 om 20:26:
Tijdens LEF in de Escape wou hij RYBR dus NIET draaien. En vlak voor de toegift stonden er superveel mensen om RYBR te roepen, dus dan toch maar...

HAHA, ja dat klopt! wat een SUPER toegift was dat. Alle lichten waren al aan, maar het ging evengoed nog even HELEMAAL los!

:cheer: al vreselijk veel zin!! :cheer:

Ik kijk ook erg uit naar die dansende dame die aan dat bankstel vastzit, alsmede naar Miek met die startblokken aan haar voeten. Dát wil ik zien :D

Maarreh...
Uitspraak van Miek op maandag 27 februari 2006 om 14:49:
kabouterliedje

welluke is dat??
Waarschuw beheerder
Nu vind ik het niet meer leuk worden hoor... wanneer horen we nou wat?? Het is al 3 weken geleden dat we dit hebben vernomen, nu wordt het inmiddels wel tijd dat de presale een keer van start gaat... :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van schwingg op dinsdag 28 februari 2006 om 08:46:
kabouterliedje

welluke is dat??

ga het ff voor je opzoeken...moet tracklist vinden van Nature One 2005 van Ferry, hij opent met een geweldige plaat (volgens mij eigen produktie, vrij oude plaat...)
Waarschuw beheerder
Ferry Corsten – Insolation (bron: KYA aka mijn vriendje... ;) )
ultiem vrolijke tranceplaat!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Go op dinsdag 28 februari 2006 om 15:06:
Ferry Corsten – Insolation

Het is een heerlijk plaat, maar even voor de duidelijkheid het is wel Ferry maar onder de naam System F - Insolation.

Dat hadden jullie als trance koning en koningin toch moeten weten:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PDV op dinsdag 28 februari 2006 om 19:49:
Het is een heerlijk plaat, maar even voor de duidelijkheid het is wel Ferry maar onder de naam System F - Insolation.

Hoho, dat was mij ook wel bekend hoor! Maar is even mis gegaan in de kennisoverdracht, haha!

Maar die plaat mag hij vaker draaien, :cheer:
Waarschuw beheerder
Haha. Ik dacht al dit is natuurlijk wel bekend. Maar goed 26 mei zal deze plaat zeker voorbij komen lijkt mij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PDV op dinsdag 28 februari 2006 om 19:49:
Uitspraak van Go op dinsdag 28 februari 2006 om 15:06:
Ferry Corsten – Insolation

Dat hadden jullie als trance koning en koningin toch moeten weten

Het klopt niet helemaal... Het is toch 'Ferry Corsten - Insolation'. De System F versie stond op het 'Out Of The Blue' album van een paar jaar geleden en deze nieuwe versie draait Ferry nu regematig in z'n recente DJ sets! (y)

Topplaat, van mij mag ie op het L.E.F. album! :D
Waarschuw beheerder
hmmmm, dus oorpronkelijk System F (zo stond hij eerst ook in de tracklists) en nu een remix onder de naam van Ferry zelf.

ook goed, als opening van Nature One was ik meteen helemaal in hogere sferen!!! Past goed in zijn "Passport of NL" stijl...

LEKKERRRR!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KYA op dinsdag 28 februari 2006 om 20:34:
als opening van Nature One was ik meteen helemaal in hogere sferen!!!

Haha,dat is nog zacht uitgedrukt!Ik zweefde zelf ergens boven Keulen :D

Uitspraak van schwingg op dinsdag 28 februari 2006 om 08:46:
Miek met die startblokken aan haar voeten

Ik zal bij binnenkomst aan de security vragen of ik ze aan mag houden,speciaal voor jou ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
http://www.heineken-music-hall.nl/evenement.php?id=281

eindelijk meer nieuws!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KYA op dinsdag 28 februari 2006 om 20:34:
hmmmm, dus oorpronkelijk System F (zo stond hij eerst ook in de tracklists) en nu een remix onder de naam van Ferry zelf.

Niet echt een remix, maar een remake eigenlijk. Net zoals met 'Moonman - Galaxia', die nu de titel 'Ferry Corsten - Galaxia' heeft gekregen. Oh, die komt trouwens zeker op het L.E.F. album te staan! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
[quote element=message id=21160117]{element is niet toegankelijk}http://www.heineken-music-hall.nl/evenement.php?id=

"Tijdens een 8 uur durende show met optredens van speciale gasten waarmee Ferry Corsten heeft samengewerkt, zal het publiek ervaren wat het L.E.F.-concept inhoudt."

:bounce:

32,50 euro is een redelijke prijs.
Niet goedkoop natuurlijk, maar wel te doen.
Gauw plannen gaan smeden en de kaarten halen.
laatste aanpassing