Partyflock

Forumonderwerp · 849773

Ik zou graag willen weten wanneer dit prachtfeest in de duitse rimboe van start gaat....

i.v.m vrije dagen opnemen enzo....

weet iemand al wanneer dit plaatsvind????
Hell Yeah wat een feest, wat een sfeer, wat een mensen, wat een sound, wat een locatie :kwijl:

Geweldige dag gehad!!!!
Uitspraak van technowaus op maandag 31 juli 2006 om 16:28:
voor t eerst in mijn leven dat ik geen alcohol heb gedronken op een feestje

drink nooit alcohol op een feestje maar zelfs gisteren ook geen enkel soort dope gebruikt en pas het laatste uur eerste jointje gerookt...ongelooflijk, wist niet dat dat ook kon :P
Wat een godsgruwlijk vath feest..geen seconde verveelt.Uber koning sven GEUTE LAUNE!!

Uitspraak van chiquito op maandag 31 juli 2006 om 12:03:
Turntablerocker vond ik supervet trouwens..

Ubervet
Ik ben ook weer in het land.

Ben nog helemaal in de blauwe regen wolken!

Heb van het begin tot het eind volop genoten!

De after in Home14 was ook (Y)!

Zo even de fotos online gooien.

:lief:
Had aardig spierpin op het werk vandaag na gisteren!

Maar geweldig, zo een feest heb ik hier gewoon nog nooit meegemaakt qua sfeer en ook qua muziek. Sven was lekker op dreef, beste set dat ik van hem gehoord heb (eerste keer dat ik hem zo lang heb zien draaien :lief: )
Het technovolk bei mir zu Hause is te relaxed, iedereen met een glimlach en aan het genieten :lief: Heerlijk ook al die aparte mensen, prachtig om te zien :D

De regen heeft het allemaal nog getopt, ben volgens mij nog nooit eerder zo nat geregend als gisteren en ik bleef maar dansen :D
Wie is de enige persoon die Blauersee een 'goed' heeft gegegeven ?!?!?
ik niet iig..sinds tijden daT ik weer voor de geweldig ben gegaan :D
Moet eerlijk zeggen dat ik een 'zeer goed' heb gegeven. Bij geweldig moet ik alles top vinden en niets te klagen hebben...dat had ik dus wel. Vooral die kutsecurity waardoor we de hele fucking terugweg en verdere nacht zonder hash zaten!
enige minpuntje was het dure bier. verder klopte alles :D
Uitspraak van Girl op maandag 31 juli 2006 om 18:56:
De after in Home14 was ook

ben wel benieuwd wat dat voor een tent is,voor t geval dat ik er in de toekomst een bezoekje ga plegen
Uitspraak van Lennart! op maandag 31 juli 2006 om 19:44:
enige minpuntje was het dure bier. verder klopte alles

denk wanneer ik minder brak was geweest ik ook wel een geweldig had gegeven(y)

weet trouwens iemand deze track,hoorde hem gisteren vlogens mij ook nog voor bij komen en zaterdag in de poema ook nog :9

http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF224521-01-01-01.mp3
Uitspraak van Lennart! op maandag 31 juli 2006 om 19:33:
ik niet iig..sinds tijden daT ik weer voor de geweldig ben gegaan

Hehe, ik had Awake Festival nog een "geweldig" gegeven. Maar na gisteren heb ik dat toch in een "zeer goed" verandert, want Awake kan lang niet tippen aan Blauer See voor mij gevoel. Bij mij klopte gisteren alles-was net een sprookje daar.
Hoef voorlopig ook niet meer te feesten want denk dat voorlopig geen feest in de buurt komt van wat ik gisteren heb meegemaakt :)

Uitspraak van Lennart! op maandag 31 juli 2006 om 19:44:
enige minpuntje was het dure bier

Vond het helemaal niet duur daar! Je had een hele fles voor 3,50. Het eten was helemaal goedkoop. Heerlijke Currywurst für 3 euro! Op Awake betaalde ik dubbel zo veel voor een broodje!
Uitspraak van Germanpagi op maandag 31 juli 2006 om 20:06:
Hoef voorlopig ook niet meer te feesten want denk dat voorlopig geen feest in de buurt komt van wat ik gisteren heb meegemaakt :)

Hier heb je wel helemaal gelijk in (Y).

Gegroet een WYNN
Hoef voorlopig ook niet meer te feesten want denk dat voorlopig geen feest in de buurt komt van wat ik gisteren heb meegemaakt

ach over 2 weken weer feesten met de duitsers op SMS. dat gaat natuurlijk ook weer fantastisch worden.
ja 2,50 voor een bradwurst was idd goed te doen
laatste aanpassing

Uitspraak van technowaus op maandag 31 juli 2006 om 20:05:

:k

:respect: :respect: :respect:
Hehe, ik had Awake Festival nog een "geweldig" gegeven. Maar na gisteren heb ik dat toch in een "zeer goed" verandert, want Awake kan lang niet tippen aan Blauer See voor mij gevoel

bij mij is t net anders om ,heb lfp en blauer see een zeer goed gegeven,awfs en rockit een geweldig,maar de zeer goed kwam mede door stand dat ik beiden dag aardig brak was :bloos:

toch ben ik blij dat ik deze feestjes heb mogen meemaken
qua muziek en sfeer was t gewoon een geweldig eigenlijk

hehe die worsten waren zeker goed,was mijn enige warme maaltijd van t weekend :d
laatste aanpassing
Uitspraak van technowaus op maandag 31 juli 2006 om 20:18:
door stand dat ik beiden dag aardig brak was

Dat krijg je van te veel feesten ;) Moet er niet aan denken-als ik een dag gefeest heb, heb ik daarnaar even genoeg ervan en verheug me op mijn bed :D Daarom zijn SMS en N1 voor mij ook geen opties (wel spijtig als ik naar de lineups kijk trouwens)

Uitspraak van technowaus op maandag 31 juli 2006 om 20:05:

Normaal ben jij toch diegene die de titels weet en ons voorziet van goede sets ;) Maar kan je helaas niet helpen, geen idee wat dit voor een nummer is. Klinkt wel vet!

Uitspraak van Germanpagi op maandag 31 juli 2006 om 20:40:

geen idee wat dit voor een nummer is

Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Click

(L)
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 20:45:

oeps volgens mij twijfel ik nu of svenChikinki hem wel gedraaid heeft :S:P ,ik heb hem zo ie zo gehoord dat is genoeg:) kende hem nog niet :D
Uitspraak van Minimaliseren69 op maandag 31 juli 2006 om 21:04:
oeps volgens mij twijfel ik nu of svenChikinki hem wel gedraaid heeft ,ik heb hem zo ie zo gehoord dat is genoeg kende hem nog niet

nope :) hij heeft m niet gedraait.

fotos : http://www.mijnalbum.nl/Album=7PTQWK48
Werkzaam bij Vier
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 20:45:

idd een heerlijk nummer
Uitspraak van Minimaliseren69 op maandag 31 juli 2006 om 21:04:
oeps volgens mij twijfel ik nu of svenChikinki hem wel gedraaid heeft ,ik heb hem zo ie zo gehoord dat is genoeg kende hem nog niet

wat is dit nou weer voor waardeloze post :P
Dat krijg je van te veel feesten

tja je moet toch een hobby hebben zeg ik maar altijd ;)

Normaal ben jij toch diegene die de titels weet en ons voorziet van goede sets

met een beetje speurwerk had ik hem nog in 10 minuten

iig klappeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr van de week
:kwijl:

Uitspraak van WYNN op maandag 31 juli 2006 om 16:43:
Kusje op de wang .

Hm als je op sms er bij bent natuurlijk..

Uitspraak van WYNN op maandag 31 juli 2006 om 16:43:
Ja dan denk je dat het nog nut heeft, voor de rest tyf ik het ook altijd van me af

daarom!
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 21:38:
Hm als je op sms er bij bent natuurlijk..

Ja dag he :bye:.

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 21:38:
daarom!

Wel netjes in een hoekje, maar you get the point (Y).

Gegroet een WYNN
Uitspraak van technowaus op maandag 31 juli 2006 om 21:23:
iig klappeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr van de week

:D Zekers! Deze ga ik snel kopen :yes:

met een beetje speurwerk had ik hem nog in 10 minuten

Doe je knap! Ben zelf geen held daarin, zoek me soms helemaal scheel en dan nog zonder succes :vaag:

Uitspraak van Lennart! op maandag 31 juli 2006 om 20:12:
2,50 voor een bradwurst was idd goed te doenlaatste aanpassing 31 juli 2006 20:13

:respect: na 4 werd ik behoorlijk misselijk vooral die curry wurst
tja je moet toch een hobby hebben zeg ik maar altijd

fucking 4 nachten slapen voordat ik mijn hobby weer kan beoefenen:P
weet iemand misschien nog welk nummer er rond 17.00 uur gedraait werd en die die ook om ong. 21.00 uur nog eens draaide...een nummer met wat synths erin..tranceachtig nummer met een heerlijk doorgaand technoloopje....ik zal wel weer de enige zijn die op dat moment op zn horloge keek om dat als herkenning te hebben maar goed je weet maar nooit of iemand met deze omschrijving wat kan....

(y)
Uitspraak van COÑO op dinsdag 1 augustus 2006 om 00:07:
weet iemand misschien nog welk nummer er rond 17.00 uur gedraait werd en die die ook om ong. 21.00 uur nog eens draaide...een nummer met wat synths erin..tranceachtig nummer met een heerlijk doorgaand technoloopje....ik zal wel weer de enige zijn die op dat moment op zn horloge keek om dat als herkenning te hebben maar goed je weet maar nooit of iemand met deze omschrijving wat kan....

:D

Ik vroeg aan een maat van me hoe laat het was met hetzelfde idee en dacht nog bij mezelf."Doe eens normaal malloot, net alsof er hier iemand hetzelfde denkt" :D
Uitspraak van Girl op maandag 31 juli 2006 om 21:09:
nope hij heeft m niet gedraait.

:) dan was het achter de tribune.... kan niet anders:D..... NEe:D Ja oke je deed hem aan in het Busje ;)..... maar heb hem gehoord:). zo'n bizare plaat (L)1 groot(L)gevoel.

wil terug..... Blauerseeheimwee ;)
Uitspraak van chiquito op dinsdag 1 augustus 2006 om 02:35:
a slapen gast

haha ja ik ga nu

maar ben bang dat ik nu met die blauerseeheimwee de dag herleef en drijf nat van de (zweet)regen wakker word morgen ochtend:D
nee...je hebt nog teveel troep in je lichaam, daarom kan je niet slapen

Ik wil niet slapen! Dan ben ik nog een dag verder verwijderd van BS..

Wie glücklich kann eine Person sein (L)?
Bedenk me ineens de vetste plaat die Väth draaide, nooit eerder gehoord. Constant herhaling "Until the rain stops, until the rain stops, until the rain stops" Terwijl het met bakken uit de hemel kwam zetten.. :D
Uitspraak van chiquito op dinsdag 1 augustus 2006 om 02:54:
Until the rain stops, until the rain stops, until the rain stops"

oehh idd, dat was moooi! weet iemand de naam?
Uitspraak van COÑO op dinsdag 1 augustus 2006 om 00:07:

k heb niet op mijn klok gekeken bij elke plaat maar je kan 2000 and one - Tropical Melons bedoelen. Misschien :)
Uitspraak van chiquito op dinsdag 1 augustus 2006 om 02:54:
Bedenk me ineens de vetste plaat die Väth draaide, nooit eerder gehoord. Constant herhaling "Until the rain stops, until the rain stops, until the rain stops" Terwijl het met bakken uit de hemel kwam zetten

:roflol:

wat ging t toen los idd :d
Uitspraak van Girl op dinsdag 1 augustus 2006 om 11:05:
k heb niet op mijn klok gekeken bij elke plaat maar je kan 2000 and one - Tropical Melons bedoelen. Misschien

nee die is t zeker niet...die had ik dan wel herkend....tis wel een vrij herkenbaar nummer....echt zo'n ouderwets synthesizer geluid en dan telkens met 4 accoorden en dan weer de bas erin.....nou ja ik ga gewoon veel recent spul van vath downloaden dan moet ik m wel tegenkomen....in die set van de opening van Cocoon op Ibiza dit jaar zit ie iig niet :/
Uitspraak van COÑO op dinsdag 1 augustus 2006 om 11:22:
nee die is t zeker niet...die had ik dan wel herkend....tis wel een vrij herkenbaar nummer....echt zo'n ouderwets synthesizer geluid en dan telkens met 4 accoorden en dan weer de bas erin.....nou ja ik ga gewoon veel recent spul van vath downloaden dan moet ik m wel tegenkomen....in die set van de opening van Cocoon op Ibiza dit jaar zit ie iig niet

hmm nou succes ermee :) en laat even weten welke het is. Ben nu wel benieuwd
Uitspraak van technowaus op dinsdag 1 augustus 2006 om 11:13:
:roflol:

wat ging t toen los idd :d

Dat vond ik ook wel een heftig stukje ja (Y).

Gegroet een WYNN
Uitspraak van technowaus op dinsdag 1 augustus 2006 om 11:13:
wat ging t toen los idd

Denk wel het vetste moment van de dag. Alle duitsers onder de tribune en allemaal maffe hollanders aan het dansen in de regen... :D

Op het ergste ook ff onderdak gezocht, maar de regen bleek sommigen helemaal niks te schelen, wat zagen een aantal eruit!
laatste aanpassing
ja ben op een gegeven moment ook ff gaan schuilen..maar verder vond ik het heerlijk in die regen
Uitspraak van Lennart! op dinsdag 1 augustus 2006 om 18:26:
heerlijk in die regen

moi aussie, maar dat echte plenzen was iets teveel van het goede..

Uitspraak van Lennart! op dinsdag 1 augustus 2006 om 18:26:
ja ben op een gegeven moment ook ff gaan schuilen..

nop..........

flink verkouden dus nu maar dat was t waard!!!!!!!!!!!!!!:yes:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 augustus 2006 om 19:36:
flink verkouden

ben volgens mij ook ziek aan het worden...
Uitspraak van chiquito op dinsdag 1 augustus 2006 om 18:30:
maar dat echte plenzen was iets teveel van het goede..

Was toch al zeik nat, dan heeft het toch weinig zin om te schuilen. En de muziek was gewoon te vet, dus lekker vooraan blijven dansen :d Enigste nadeel is dat ik niet kon roken, want m'n peuken vielen na 1 hijs uit elkaar :(

Gelukkig helemaal niet ziek geworden :d