Uitspraak van technowaus op maandag 31 juli 2006 om 16:28:voor t eerst in mijn leven dat ik geen alcohol heb gedronken op een feestje
drink nooit alcohol op een feestje maar zelfs gisteren ook geen enkel soort dope gebruikt en pas het laatste uur eerste jointje gerookt...ongelooflijk, wist niet dat dat ook kon
Had aardig spierpin op het werk vandaag na gisteren!
Maar geweldig, zo een feest heb ik hier gewoon nog nooit meegemaakt qua sfeer en ook qua muziek. Sven was lekker op dreef, beste set dat ik van hem gehoord heb (eerste keer dat ik hem zo lang heb zien draaien
)
Het technovolk bei mir zu Hause is te relaxed, iedereen met een glimlach en aan het genieten
Heerlijk ook al die aparte mensen, prachtig om te zien 
De regen heeft het allemaal nog getopt, ben volgens mij nog nooit eerder zo nat geregend als gisteren en ik bleef maar dansen
Maar geweldig, zo een feest heb ik hier gewoon nog nooit meegemaakt qua sfeer en ook qua muziek. Sven was lekker op dreef, beste set dat ik van hem gehoord heb (eerste keer dat ik hem zo lang heb zien draaien
Het technovolk bei mir zu Hause is te relaxed, iedereen met een glimlach en aan het genieten
De regen heeft het allemaal nog getopt, ben volgens mij nog nooit eerder zo nat geregend als gisteren en ik bleef maar dansen
enige minpuntje was het dure bier. verder klopte alles
denk wanneer ik minder brak was geweest ik ook wel een geweldig had gegeven
weet trouwens iemand deze track,hoorde hem gisteren vlogens mij ook nog voor bij komen en zaterdag in de poema ook nog
http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF224521-01-01-01.mp3
ik niet iig..sinds tijden daT ik weer voor de geweldig ben gegaan
Hehe, ik had Awake Festival nog een "geweldig" gegeven. Maar na gisteren heb ik dat toch in een "zeer goed" verandert, want Awake kan lang niet tippen aan Blauer See voor mij gevoel. Bij mij klopte gisteren alles-was net een sprookje daar.
Hoef voorlopig ook niet meer te feesten want denk dat voorlopig geen feest in de buurt komt van wat ik gisteren heb meegemaakt
enige minpuntje was het dure bier
Vond het helemaal niet duur daar! Je had een hele fles voor 3,50. Het eten was helemaal goedkoop. Heerlijke Currywurst für 3 euro! Op Awake betaalde ik dubbel zo veel voor een broodje!
Uitspraak van Germanpagi op maandag 31 juli 2006 om 20:06:Hoef voorlopig ook niet meer te feesten want denk dat voorlopig geen feest in de buurt komt van wat ik gisteren heb meegemaakt
Hier heb je wel helemaal gelijk in
Gegroet een WYNN
Uitspraak van Germanpagi op maandag 31 juli 2006 om 20:06:Hoef voorlopig ook niet meer te feesten want denk dat voorlopig geen feest in de buurt komt van wat ik gisteren heb meegemaakt
ach over 2 weken weer feesten met de duitsers op SMS. dat gaat natuurlijk ook weer fantastisch worden.
ja 2,50 voor een bradwurst was idd goed te doen
laatste aanpassing
Uitspraak van technowaus op maandag 31 juli 2006 om 20:05:http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF224521-01-01-01.mp3
Uitspraak van Germanpagi op maandag 31 juli 2006 om 20:06:Hehe, ik had Awake Festival nog een "geweldig" gegeven. Maar na gisteren heb ik dat toch in een "zeer goed" verandert, want Awake kan lang niet tippen aan Blauer See voor mij gevoel
bij mij is t net anders om ,heb lfp en blauer see een zeer goed gegeven,awfs en rockit een geweldig,maar de zeer goed kwam mede door stand dat ik beiden dag aardig brak was
toch ben ik blij dat ik deze feestjes heb mogen meemaken
qua muziek en sfeer was t gewoon een geweldig eigenlijk
hehe die worsten waren zeker goed,was mijn enige warme maaltijd van t weekend
laatste aanpassing
Uitspraak van technowaus op maandag 31 juli 2006 om 20:18:door stand dat ik beiden dag aardig brak was
Dat krijg je van te veel feesten
Uitspraak van technowaus op maandag 31 juli 2006 om 20:05:http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF224521-01-01-01.mp3
Normaal ben jij toch diegene die de titels weet en ons voorziet van goede sets
Uitspraak van Germanpagi op maandag 31 juli 2006 om 20:40:http://mp3.juno.co.uk/MP3/SF224521-01-01-01.mp3
Uitspraak van Germanpagi op maandag 31 juli 2006 om 20:40:geen idee wat dit voor een nummer is
Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Click
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 20:45:Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Click
Thanks
Uitspraak van Minimaliseren69 op maandag 31 juli 2006 om 21:04:oeps volgens mij twijfel ik nu of svenChikinki hem wel gedraaid heeft ,ik heb hem zo ie zo gehoord dat is genoeg kende hem nog niet
nope
fotos : http://www.mijnalbum.nl/Album=7PTQWK48
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 20:45:Steve Angello & Sebastian Ingrosso - Click
idd een heerlijk nummer
Uitspraak van Minimaliseren69 op maandag 31 juli 2006 om 21:04:oeps volgens mij twijfel ik nu of svenChikinki hem wel gedraaid heeft ,ik heb hem zo ie zo gehoord dat is genoeg kende hem nog niet
wat is dit nou weer voor waardeloze post
Uitspraak van Germanpagi op maandag 31 juli 2006 om 20:40:Dat krijg je van te veel feesten
tja je moet toch een hobby hebben zeg ik maar altijd
Uitspraak van Germanpagi op maandag 31 juli 2006 om 20:40:Normaal ben jij toch diegene die de titels weet en ons voorziet van goede sets
met een beetje speurwerk had ik hem nog in 10 minuten
iig klappeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr van de week
Uitspraak van technowaus op maandag 31 juli 2006 om 21:23:iig klappeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr van de week
Uitspraak van technowaus op maandag 31 juli 2006 om 21:23:met een beetje speurwerk had ik hem nog in 10 minuten
Doe je knap! Ben zelf geen held daarin, zoek me soms helemaal scheel en dan nog zonder succes
2,50 voor een bradwurst was idd goed te doenlaatste aanpassing 31 juli 2006 20:13
Uitspraak van technowaus op maandag 31 juli 2006 om 21:23:tja je moet toch een hobby hebben zeg ik maar altijd
fucking 4 nachten slapen voordat ik mijn hobby weer kan beoefenen
weet iemand misschien nog welk nummer er rond 17.00 uur gedraait werd en die die ook om ong. 21.00 uur nog eens draaide...een nummer met wat synths erin..tranceachtig nummer met een heerlijk doorgaand technoloopje....ik zal wel weer de enige zijn die op dat moment op zn horloge keek om dat als herkenning te hebben maar goed je weet maar nooit of iemand met deze omschrijving wat kan....

weet iemand misschien nog welk nummer er rond 17.00 uur gedraait werd en die die ook om ong. 21.00 uur nog eens draaide...een nummer met wat synths erin..tranceachtig nummer met een heerlijk doorgaand technoloopje....ik zal wel weer de enige zijn die op dat moment op zn horloge keek om dat als herkenning te hebben maar goed je weet maar nooit of iemand met deze omschrijving wat kan....
Ik vroeg aan een maat van me hoe laat het was met hetzelfde idee en dacht nog bij mezelf."Doe eens normaal malloot, net alsof er hier iemand hetzelfde denkt"
Uitspraak van Minimaliseren69 op dinsdag 1 augustus 2006 om 02:10:wil terug..... Blauerseeheimwee
ga slapen gast
k heb niet op mijn klok gekeken bij elke plaat maar je kan 2000 and one - Tropical Melons bedoelen. Misschien
k heb niet op mijn klok gekeken bij elke plaat maar je kan 2000 and one - Tropical Melons bedoelen. Misschien
nee die is t zeker niet...die had ik dan wel herkend....tis wel een vrij herkenbaar nummer....echt zo'n ouderwets synthesizer geluid en dan telkens met 4 accoorden en dan weer de bas erin.....nou ja ik ga gewoon veel recent spul van vath downloaden dan moet ik m wel tegenkomen....in die set van de opening van Cocoon op Ibiza dit jaar zit ie iig niet
nee die is t zeker niet...die had ik dan wel herkend....tis wel een vrij herkenbaar nummer....echt zo'n ouderwets synthesizer geluid en dan telkens met 4 accoorden en dan weer de bas erin.....nou ja ik ga gewoon veel recent spul van vath downloaden dan moet ik m wel tegenkomen....in die set van de opening van Cocoon op Ibiza dit jaar zit ie iig niet
hmm nou succes ermee
Uitspraak van technowaus op dinsdag 1 augustus 2006 om 11:13:
wat ging t toen los idd
Dat vond ik ook wel een heftig stukje ja
Gegroet een WYNN
Uitspraak van technowaus op dinsdag 1 augustus 2006 om 11:13:wat ging t toen los idd
Denk wel het vetste moment van de dag. Alle duitsers onder de tribune en allemaal maffe hollanders aan het dansen in de regen...
Op het ergste ook ff onderdak gezocht, maar de regen bleek sommigen helemaal niks te schelen, wat zagen een aantal eruit!
laatste aanpassing
maar dat echte plenzen was iets teveel van het goede..
Was toch al zeik nat, dan heeft het toch weinig zin om te schuilen. En de muziek was gewoon te vet, dus lekker vooraan blijven dansen
Gelukkig helemaal niet ziek geworden