Partyflock

Forumonderwerp · 849769
Waarschuw beheerder
Ik heb al drie keer zeer negatieve ervaringen met de uitmsijters (dat zijn het letterlijk) bij Happy Dayzz.
Graag zou ik van andere mensen ervaringen horen.

Met name het zeer onaangenaam betasten van meiden tijdens fouilleren is mij opgevallen. Tevens dat zij zelf ook drugs verkopen en op hebben, maar de politie doet niets.

Graag jullie reacties:
Waarschuw beheerder
donateur
geen last van gehad daar:no:
wel gemerkt dat ze bij x-factor daar een 1 of andere razzia aan het houden waren en veel mensen op de WC gingen fouileren, maar jah: regels zijn regels!
Waarschuw beheerder
die kleine breede getinte gozer vind ik wel ok.

aleen die hele grote kale die deed een keer beetje lelijk toen we em niks gaven toen we naar huis gingen.
naja hij stond ook niet met ze hand op :P

maar ik heb zo hier op partyflock ook al véél negatieve reacties gehoord. zelf verder nog geen echt negatieve ervaring meegemaakt daar.

zolang je maar relaxt tegen hun doen ze dat denk ik ook wel tegen jou.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik kwam uit de toilet en moest ineens alles uit mijn zakken halen, waarom doen ze dat? hadden ze me in de gaten ofzo, of doen ze dat steekproefsgewijs???
want ik had niet eens een halve gram :lijn:
werd er ook niet uitgestuurd, maar wel gewaarschuwd
Waarschuw beheerder
donateur
Beter te veel dan te weinig controle,

Ik heb echt nooit problemen met ze, behalve dat ik altijd in de weg schijn te staan als ze iemand naar buiten begeleiden :S
Waarschuw beheerder
ben 1 x in happy days geweest werd helemaal gek van die uitmsijters daar...

Waarschuw beheerder
donateur
nooit last van gehad, maar ze zijn idd niet erg vriendelijk

Waarschuw beheerder
heb er geen last van gehad, heb de laatste keer nog met ze staan praten..

Waarschuw beheerder
Mensen die zich normaal gedragen hebben helemaal geen last van ze.
Juist bij de Happy vind ik ze altijd super relax, en helemaal niet streng of kinderachtig. Heeft allemaal met je eigen gedrag te maken (Y)

Waarschuw beheerder
Ze staan er niet voor om sociale contacten te onderhouden, of om eens lekker te feesten met iedereen. Ze moeten correct en direct handelen, kan zijn met een waarschuwing of er letterlijk uit! Ik geef ze groot gelijk, het is geen tienerdisco, dus gewoon correct handelen en goed fouleren enz. af en toe een steekproef op de plee is niets mis mee! Regels zijn er niet voor niets, en tenslotte worden ze aangenomen om de boel in de gaten te houden, en te zorgen dat alles goed verloopt.

Waarschuw beheerder
ik ga heel vaak na happy days maar ik heb met de uitsmijters eg no problemo
ik denk dat het ook beetje aan je zelf ligt;)

kuss bee(K)