nou lijkt het alsof ik de boos doener ben maar hij is bij mij thuis geweest en alles met me gedaan snap niet waarom die niet eerlijk is en het gewoon niet toe kan geven maar ik heb er al spijd van en wat zijn vriendin er mee doet is aan haar ik weet wel beter
nou lijkt het alsof ik de boos doener ben maar hij is bij mij thuis geweest en alles met me gedaan snap niet waarom die niet eerlijk is en het gewoon niet toe kan geven maar ik heb er al spijd van en wat zijn vriendin er mee doet is aan haar ik weet wel beter
zet die conversatie hoer op dit topic... iedereen gelezen... en topic dicht niet moeilijk doen als het makkelijk ken
jij viespeuk
jaja da was het, een (er)op sessie
Stichting Slachtofferhulp : 0900-0101 Lokaal Tarief
ennu vraagje,waarom zou die gast het niet doen?
Kan 2 meiden ballen, en dat met behoud van relatie....nou vereist dat enige dommigheid van beide vrouwen, komt goed uit...haha
krijg ik dan jou aan de lijn Babsje?
dan bel ik wel ff
Voor een leuk gesprek toets 1
Wil de je de kleur van mn slipje weten toets 2
Wil je een geil gesprek toets dan een 3
Wil je een medewerker spreken toets 8
Wil je terug naar t hoofdmenu toets 4
Wil je dit gesprek afsluiten, verbreek dan de
verbinding !!
Voor een leuk gesprek toets 1
Wil de je de kleur van mn slipje weten toets 2
Wil je een geil gesprek toets dan een 3
Wil je een medewerker spreken toets 8
Wil je terug naar t hoofdmenu toets 4
Wil je dit gesprek afsluiten, verbreek dan de
verbinding !!
vaag ben jij zeker een vriendin van der nou hij gaat niet vreemd dus ik zal het toch wel beter weten want ik ken hem en jij niet
der???ken ik niet dat woord,is vast haar?
kun je zo checken toch in me vriendjes lijst?wederom een klein inzicht in jouw iq.
en natuurlijk weet jij dat zeker meisje.....
wees eens origineel man
Nou sorry ik zie je nergens staan hoor dus ik weet t niet
ja ik weet zeker dat me vriend niet vreemd gaat daar ben ik zo overtuigt van maar ik laat het hier bij laat jullie lekker in je eigen warde wie weet lukt het een andere realtie kapot te krijgen met deze bull shit maar de onze niet fijne avond jij bent voor mij de zwakste schakkel tot ziens