ja als jij hem zo hebt gezien met een eigen vriendin van je dan snap je me wel want er komt niet altijd snel een jonge naar jessica ze heeft wel 2 kinderen hoor en als een jonge haar alleen voor de gebruik had dan ging hij echt wel iemand anders gebruiken hoor en elke week hier heeen dat doet niet iiemand niet zo maar
Hallo aLLemaaal
nou jessica is mijn beste vriendin en ze gaat al een tijdje met guido en hij gaat niet vreemdlaatste aanpassing 13 februari 2006 15:21
ja dat is waar
maar ik weet zeker dat jessiac mijn vriendin is we kennen elkaar al 13 jaaar dus voor mij is een echte vriendin
dan is er toch no hard feelings
harde gevoelens? gelukkig niet zeg pffff vind alleen dit topic maar vaag en daar wil ik alleen maar mee zeggen dat niemand te vertrouwen is zelf mannen die 25 jaar huwelijk hebben gaan nog vreemd dus
heb jij wel hardfeelings naar mij dan? of een manier?
harde gevoelens? gelukkig niet zeg pffff vind alleen dit topic maar vaag en daar wil ik alleen maar mee zeggen dat niemand te vertrouwen is zelf mannen die 25 jaar huwelijk hebben gaan nog vreemd dus
heb jij wel hardfeelings naar mij dan? of een manier?
vieze slet jemoet je bek dicht houden want je kent me niet eens
en hoe ik het weet gewoon heb die jongen nu een paar keer gezien en je kan gewoon aan hem zien dat hij alles voor haar over heeft dus jij moet je bek dicht houden met je leugens
4jaar samen
Ja ben wel bezet maar ik weet gewoon van mezelf dat ik me nooit zo verlagen om andermans gevoels te breken of een spelletje te spelen dat is pas nasty
hou je smoel je bijdehande bitch en wat geeft jouw het recht om over mijn kinderen te beginnen die staan hier buiten en die zijn in harlingen en met wat voor vent ook en met hoeveel dan ook mijn kinderen staan op nummer een en reken maar dat ik ze jouw niet toe vertouw moet je trouwens die foto zien op jouwn pf mooi voorbeeld snuiven dikke (.....) Junk