| Betreft: | evenement: Pact2006, zaterdag 29 april 2006 om 13:00 |
mooiste ervaring was de regen in 2004, en hoe snel de garage volstroomde met mensen!!!
Hoort dit feest niet op 30 april te zijn i.p.v. 29 april?
maar zoals je dus niet wist viert de (ex)koningin haar verjaardag niet op een Zondag... dus dit jaar op Zaterdag...
dus dat wil zeggen dat koninginnedag op de 29e(zaterdag) word gevierd of alleen dit feestje?
overal in het land zal zaterdag de viering zijn... dus we zijn niet de enige Rick....
maar zoals je dus niet wist viert de (ex)koningin haar verjaardag niet op een Zondag...
Denk je lekker droog te staan, sta je opeens bijna tot je kniee"en in het water omdat het dak begint te lekken
Komt de info binnenkort deze kant op Zix?
De hele underground komt naar boven op een van de leukste locaties van Eindhoven.
Uhmm... Pact is oa. van Dommelvallei
Uitspraak van Don Marcos op donderdag 23 maart 2006 om 09:02:
Hoe zeker is het dat de Wighnomy Brothers naar Eindhoven-de-Gekste komen de 29ste?
99%
lang niet zo vet als onze line up dit jaar
komen er bekende namen..?
en wat voor soort Techno.. Hard of Funky of minimal..?
Vorig jaar was erg vet met Dave Miller die heftig stond te knallen.
Daar onderscheiden de mannen zich van de watjes
Wel jammer dat Wighnomy's er weer staan.
whehe, mietje,
alsof men zich in Amsterdam niet zonder jou kan vermaken
Lekker reclame aan het maken Ziggy?
jammer
die gasten zijn helden
waarvan 1 internationale act waarover goed geschreven en gesproken is in het verleden,
wie is die Berqovic eigenlijk??
technowaus..... doe je huiswerk eens!!!!
*gaat gelijk aan zijn huiswerk beginnen*
had t er met die gast van Emotion over laatst en die zei dat het t zelfde was als vorig jaar
SAAI!!!!
SAAI!!!!
denk dat t reuze gezellig gaat worden
en na Wighnomy door naar pact
We mogen dit jaar rekenen op 9KW aan geluid in die parkeergarage
als ik dit allemaal lees wordt t echt qua techno t beste in arnhem,
als ik dit allemaal lees wordt t echt qua techno t beste in Eindhoven,
Eindhoven leading in techno!!!!!!!!
Maar al zou het regenen, dan staan we in ieder geval droog... tenminste....
wie is die Berqovic eigenlijk??
tenzij het water in overvloed is zoals PACT 2004
en trouwens.. 040 heeft op koninginnenacht Dries Roelvink!
draaien de wighnomy's nou in kerkstraat ofniet?
Nope, dit jaar niet
vanaf het station is het 10 minuten lopen max!!!
Ga vanaf t station richting psv stadion..... dan kom je er langs!!
Als je techno liefhebber bent dan zit je bij ons zeer zeker goed!!
http://www.pactfestival.nl/images/images/locatie_03_2.gif
Nijmegen heeft dan wel een vet poppodium(Ehv ook met de Effenaar en Dynamo), maar nog geen artiesten als Djax, Acid Junkies, Aida
Om nog maar te zwijgen van respectabele technocrews als Dommelvallei, Zodiak, Simple, The Third Floor en Minimal Ehv!
draaien de wighnomy's nou in kerkstraat ofniet?
Nijmegen heeft dan wel een vet poppodium(Ehv ook met de Effenaar en Dynamo), maar nog geen artiesten als Djax, Acid Junkies, Aida
toch maar heel de dag aanwezig denk ik omdat andere plannen zijn gecanceled op t laatste moment
Ik had nog naar Zodiac willen gaan, maar had het hier zo tof dat ik ben gebleven. Helaas was ik te brak en naar de klote om nog naar de Afterparty te gaan. Ik ben al blij dat ik thuis kwam
Maar het was wederom de beste plek om te vertoeven deze Queensday. Zodiak was ook top maar die hadden de pech dat het niet overdekt was en met die regen en wind 's middags zijn er toch veel mensen weggevlucht daar
Geweldige dag gehad zaterdag, lekkere muziek en toplocatie.
Wel nog ff vastgezeten omdat ik een jointje aan het aansteken was op voor het station
He er zijn wat foto's gemaakt daat weet iemand door wie of wat??
He er zijn wat foto's gemaakt daat weet iemand door wie of wat??
Die zullen binnekort o.a. op www.dehenk.nl verschijne
Er staan foto's op www.beatfreax.nl, en op www.dehenk.nl zullen ze ook wel komen, op www.dommelvallei.nl komen zowiezo alle foto's, livesets en videoopnames
En hier ook nog flink wat foto's uit Eindhoven, waaronder redelijk wat van PACT en ook een filmpje: http://www.reuselcity.nl/v8/index.php?uid=fot&fot_id=74&fotcat_id=
wanneer kome die livesets?
als je je nu ff inschrijft op de nieuwsbrief van de dommelvallei (www.dommelvallei.nl)
dan krijg je vanzelf bericht als het erop staat!!
ook ben je dan als 1 van de eerste op de hoogte van onze feestjes en evenementen!