Partyflock

Forumonderwerp · 849164
Waarschuw beheerder
is dit volgens jullie mogelijk?
Waarschuw beheerder
PARAaaa TIJDEN daar doe ik het voor
Waarschuw beheerder
Zo...terug van weggeweest maar niet de tijd genomen om de weg te wijzen aan diegene die de weg zochten om vervolgens de oude weg te verwijzen naar een andere locatie om daarna zelf de nieuwe weg te wezen om uiteindelijk de wegwijzers de weg te laten wijzen!!!

Evil-Etter groet u allen!!!

Waarschuw beheerder
is wel kut man dat druk doen want s'avond ben je egt kapot
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet nie of ut voor iedereen telt maar ik ben echt wel super druk geworden hahahahahaha snuiven tot ut einde :lijn:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar ik ben wel minder gaan gebruiken............. gebruik nu aleen niet meer op woensdag dus das al 1 dag minder hahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 26 februari 2006 om 15:25:
is wel kut man dat druk doen want s'avond ben je egt kapotlaatste aanpassing 26 februari 2006 15:32

nog meer snuiven en de dag erna lekker uitrusten :)
Artiest Crises
Waarschuw beheerder
Aan De Hard Drugs

Waarschuw beheerder
haha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Crises op zondag 26 februari 2006 om 18:22:
Aan De Hard Drugs

neey die is aan mij hahahahahahaha:lijn:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 18:08:
Uitspraak van FCNIKKIHC-HAAGSUHHOOLIGIRL! op zondag 26 februari 2006 om 15:25:
is wel kut man dat druk doen want s'avond ben je egt kapotlaatste aanpassing 26 februari 2006 15:32

nog meer snuiven en de dag erna lekker uitrusten

ik snuif nie:no: ben gewoon elke dag druk en s'avonds moe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 26 februari 2006 om 18:58:
ik snuif nie ben gewoon elke dag druk en s'avonds moe

kan beuren he!?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van speed_snatsur op zondag 26 februari 2006 om 16:37:
Uitspraak van Jammie op zondag 26 februari 2006 om 11:49:
owkkeeeyyyy leuuukkkkk

Nee Da bepaal jij niet

nu al paraaa joh???
je moet is goed lezen anders schreef ik wel owkkeeeyyy DAT IS leuuukkkkkk :/
SNAPTE
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik weet niet of het echtz o is of ook tussen je oren zt maar ikw eet wel dat ik lang niet meer het liefe onschuldige meisje van 8 ben
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 februari 2006 om 20:14:
ik weet niet of het echtz o is of ook tussen je oren zt maar ikw eet wel dat ik lang niet meer het liefe onschuldige meisje van 8 ben

gek he we worden ouder!!!

en niet iedereen blijft nat achter de oren!!!

en als ik nog het gedrag van een 8 jarige zou hebben dan zou ik nu geestelijk gestoord zijn toch ?
Waarschuw beheerder
ja helemaal juist

Waarschuw beheerder
Ik gebruik al n maand of 9 niet meer,maar k werd van speed wel degeliujk rustig.Na n gesprek gehad te hebben met mn zielenkrijper,Ritalin mogen proberen.Werd k ook rustiger van en kan me in tegenstelling tot speed,wel n stuk beter concentreren.Slapen gaan overigens net als met speed NIET!K krijg om n beetje in te kunnen slapen Melatonine tabletten.Melatonine is een natuurlijk hormoon wat je lijf ook aanmaakt als t bijv.gaat schemeren buiten en je duf/moe word.

Ik heb flink wat speed op in de afgelopen jaren,ADHD krijgen ervan,dat lijkt me stug.Psychoses,die zeker wel!Blijf maar eens een week wakker,dan zie je ook vanalles,ben je knettertje para en t zou me nix verbazen als je daar in blijft hangen.Para van de speed bleef bij mij dan makkelijk 4 dagen hangen.Knap FUCKED!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SpeedY?Qs op zondag 12 februari 2006 om 07:27:

Nee dat is niet mogelijk das nu wel wenk ik duidelijk genoeg of nog niet?? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jammie "®*MiSzGanGstaA* op maandag 27 februari 2006 om 18:02:
Nee dat is niet mogelijk das nu wel wenk ik duidelijk genoeg of nog niet??

nou is ik snap het moraal niet duss....leg het nou is even in 1 keer uit als je wil{en kan}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jammie "®*MiSzGanGstaA* op maandag 13 februari 2006 om 22:53:
hahahaha nou idd

dus als iemand een drug weet waarvan adhd/add van weg blijft :9 dan jullie weten ons te vinden "Jammie en terror-etter" en dan kunnen wij eindelijk een keer ECHT de vlag uithangen :yes:
want drie keer per dag die rot wekker op me telefoon word je ook debiel van :/

Ampakine ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
boeiend
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 26 februari 2006 om 15:25:
is wel kut man dat druk doen want s'avond ben je egt kapot

Nou, als je ADHD hebt dus niet :)

Waarschuw beheerder
Efexor XR is ook heel goed om te proberen voor ADHD en ADD. Bij mij is het een Wondermiddel met een grote W gebleken, voor mijn ADD....

Tis in opkomst in Amerika, dus een beetje googlen om meer info hierover te krijgen. o.a. op hersenstorm.nl.

Als iemand er meer over wilt weten, mag diegene mij best een prive-bericht sturen....

Waarschuw beheerder
Gezien het onderwerp forum is het wel nuttig denk ik om te vermelden dat dit middel ook werkt op je serotonine-huishouding, dus bij recreatieve drugs (XTC sowieso en ook MDMA op de eerste plaats, rest weet ik niet) neem je wel een risico m.b.t. evt. een serotonine-vergifiging (een teveel aan serotonine in hersenen)

Waarschuw beheerder
hier al eerder maar vanaf mn 23ste pas geaccepteerd maar gelukkig heb ik structuur kunnen aan brengen ook met medicatie concerta
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 februari 2006 om 11:36:
Efexor XR is ook heel goed om te proberen voor ADHD en ADD. Bij mij is het een Wondermiddel met een grote W gebleken, voor mijn ADD....

ik heb dat ook een gekregen heb het twee dagen volgehouden
ik was net een zombie alles ging in slowmotion
werd er ook wouse van wakker me pupillen waren zo zwart dat je de kleur van me ogen niet meer zag "ik overdrijf wel een beetje hoor" hahaha
en dan nog is niets meer in je hoofd hebben zo van pats boem RUST
waardoor ik de drukte al gelijk ging missen

nee is geen middel voor mij
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op dinsdag 28 februari 2006 om 01:03:
Ampakine ?

hahaha
ja maar ik moet het doordeweeks ook gebruiken he
en gewoon me slaapie kennen doen als ik dat neem
slaap ik helemaal niet meer ;)

wel leuk verzonnen DAT DAN WEER WEL HAHAHA
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SpeedY?Qs op maandag 27 februari 2006 om 23:12:
nou is ik snap het moraal niet duss....leg het nou is even in 1 keer uit als je wil{en kan}

zoek het anders is op ;)

WAT IS ADHD/ADD?

schild een hoop uitleg ;)
Waarschuw beheerder
Ken wel veel mensen met ADHD die pep gaan gebruiken, volgens mij worden ze daar alleen maar drukker van, kan aan mij liggen... :/

Waarschuw beheerder
ja het ligt aan jou....pep word je juist rustiger van als je add of adhd heb. kan zelf met pep op me juist heel goed me concentreren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpeedY?Qs op zondag 12 februari 2006 om 07:27:

Nee...

Waarschuw beheerder
duidelijke taal
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 18:41:
duidelijke taal

gouda's glorie taal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SpeedY?Qs op zondag 12 februari 2006 om 07:52:
door gebruik van {veel!} pep creeer je je eigen soort adhd!!!

dan heb je er dus geen verstand van:/

Waarschuw beheerder
ik heb zelf last van adhd en gebruik sinds twee jaar ritalin... ben er veel rustiger door geworden... ik kan nu uiteindelijk eens stilzitten...luisteren naar anderen lukt me ook veel beter... maar als de ritalin is uitgewerkt dan krijg ik echt een moeheidsaanval en dat voelt nooit prettig....spring dan ook weer van de hak op de tak..
mensen met adhd worden rustig van ritalin.. mensen die het niet hebben is het een soort drugs....

Waarschuw beheerder
tijdelijke adhd

Waarschuw beheerder
Efexor XR

kreeg ik tegen me derpressie
je word er aardig knetter van ik snap neit dat ze dit als adhd medicijn voor schrijven
en dant van die puppillen klopt
en het is lekker goedkoop na een paar biertjes ben je al aardig van de kaart
Waarschuw beheerder
Efexor gebruik ik weleens na een weekendje pillen, echt rlx spul!
PEP bijna elke dag wel, alles gaat zo stukke beter :)

Waarschuw beheerder
nee,gewoon zwakte...

je hebt de realiteit & je hebt t weekend en als je daar geen onderscheid in kan maken ben je gewoon een kneus!

Waarschuw beheerder
met efexor is er geen realiteit je leeft in een droom wereld heerlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 20:51:
met efexor is er geen realiteit je leeft in een droom wereld heerlijk

Wat een onzin....

Ik voel me er anders niet wazig op..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 16:04:
e word er aardig knetter van ik snap neit dat ze dit als adhd medicijn voor schrijven

Doen ze ook niet, is een anti depresievum.

Ook vaak uitgeschreven voor angststoornissen en zelfs voor te vroeg klaarkomen.

Denk maar niet dat je daar vaag van word, hooguit de 1e maand (inwerken)
Waarschuw beheerder
Ik snap niet helemaal waar het hier nu om gaat! Vraagt iemand hier zich nou echt af of je door het nemen van speed adhd kan krijgen?

En adhd heeft zijn voordelen en nadelen. Mensen denken dat als je adhd hebt dat je alleen iets drukker bent ofzo. Das erg vervelend om te horen. Je moest eens weten wat er wel niet in je kop om gaat. Daar speelt zich een chaos af dat wil je niet weten hoor.
Je kan het vergelijken met een mega druk kruispunt in zo een grote stad als mexico city. En als je dan een ritalientje neemt dan komt er op dat kruispunt een verkeersagent te staan. Maarja wat gebeurd er als die verkeersagent moe wordt?

Waarschuw beheerder
soms wel vaag mensen met een lichamelijke handicap worden vaker eerder begrepen dan mentaal !

Waarschuw beheerder
Heb Adhd, maar ut kwam nie door ut gebruik van pep :vaag: :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van niet meer normaal op dinsdag 7 maart 2006 om 21:05:
Mensen denken dat als je adhd hebt dat je alleen iets drukker bent ofzo. Das erg vervelend om te horen. Je moest eens weten wat er wel niet in je kop om gaat. Daar speelt zich een chaos af dat wil je niet weten hoor.

als ik iemand vertel dat ik adhd heb dan is t eerste wat ze zegge..maar jij bent helemaal niet zo druk:S..en daar kan k soms gewoon kwaad om worden, want die weten gewoon niet wat adhd is! maar nemen dan ook de moeite niet om zich erin te verdiepen, zodat ze weten waar ze over praten:@

Uitspraak van SpeedY?Qs op maandag 27 februari 2006 om 23:12:

adhd is erfelijk bepaald! je wordt ermee geboren..dus van pep kan je t niet krijgen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 13:06:
adhd is erfelijk bepaald! je wordt ermee geboren..dus van pep kan je t niet krijgen!

wat is nou godverdomme ADHD???