Cardiac is idd heel langzaam met leveren, daar moet je mee kunnen leven.
ja ok maar de status van: wachten op betaling staat al sinds 28 januari bij mij vind iig belachelijk maar ik bel morgen als het nog niet binnen is
ik heb hem gelijk betaald met paypal en hij staat niet eens in me bestelgeschiedenis.
het komt vanzelf aan...
Nu een mailtje gehad met betaling ontvangen
34 wordt Weapon X volgensmij ja
Ik stem voor
geen offence naar weapon x maar zijn nummers vind ik niet zo veel aan de laatste jaren
enzyme 35 met een samenwerking erop met ruffneck ofzo
Lost In Dreams Remix
Ja nou heb je me geoffenceerd!!!!
Samenwerkingen met Ruffneck zijn er net gekomen, ik zie liever wat solo tracks + misschien 1 samenwerking..
geen offence naar weapon x maar zijn nummers vind ik niet zo veel aan de laatste jaren
maar ik bedoel ermee het ouwe spul wordt niet overtroffen vind ik dan persoonlijk
dat heb ik bijvoorbeeld ook bij nosferatu en endymion. maar toch blijf ik altijd jullie platen kopen en fan blijven van enzyme
Ben het wel vaak met je eens.
rouwens toffe foto's in je album. Ik mis Bionic 4 en de releases op Shade. Heb verder alles van Cardiac.
gwn een poll maken en de mensen dan laten kiezen wie enzyme 35 maakt
of geen goed idee ?
Het is een goed idee als Enzyme weer Enzyme wordt.
First solo Ophidian 12" since 2005 is 80% done. Finally getting somewhere." van Ophidian z'n facebook pagina..
Geen slecht idee, maar zou dan enzyme 36 of 37 nemen, want anders kan je heel lang gaan wachten op 35 denk ik