Uitspraak van permanent verbannen op zondag 7 juni 2009 om 18:59:haha ok ben benieuwd wann die gereleased wordt
Rocket Fuel is al een tijdje uit,hoor
Uitspraak van Makewablief op zondag 7 juni 2009 om 19:41:Rocket Fuel is al een tijdje uit,hoor
daar had ik het niet over haha
over k7-9
Wanneer komt Cardiac nou met hun online tracks verkoop? Vanuit Cardiac wordt ook al niet gereageerd op mailtjes.. Vind dit niet netjes van zo'n kwalitatief hoogstaand label..
Kom op jonge waarom zou je dat willen??? Dan is het toch niet meer leuk of orgineel? Niets meer limited en nooit meer vinyl
Kom op jonge waarom zou je dat willen??? Dan is het toch niet meer leuk of orgineel? Niets meer limited en nooit meer vinylvinyl is prachtig! Waarom zou je het weg willen hebben?
Dit is een van de toplabels die alleen vinyl verkoopt, ik vind ook dat dat zo moet blijven, anders kun je het denk ik ook wel uitzwaaien, dan stappen er NOG meer mensen over als echt alles op cd/ te downloaden is.
op de Enzyme Injection cd's staan toch ook volledige tracks ? maar dat zijn ze idd lang niet allemaal
er zal vast wel verandering in komen op korte termijn .. als vinyl maar blijft
heb ook sowieso geen geld voor 2 fatsoenlijke cd spelers .. en al helemaal niet nu Pioneer ze zo nodig duurder moest maken
er zal vast wel verandering in komen op korte termijn .. als vinyl maar blijft
heb ook sowieso geen geld voor 2 fatsoenlijke cd spelers .. en al helemaal niet nu Pioneer ze zo nodig duurder moest maken
Probeer Bart van Endymion es te mailen/pb'en, die weet er dacht ik meer over
Die reageren helaas niet..
Kom op jonge waarom zou je dat willen??? Dan is het toch niet meer leuk of orgineel? Niets meer limited en nooit meer vinyl vinyl is prachtig! Waarom zou je het weg willen hebben?
Ik zeg zeker niet dat ze de vinyl uit moeten bannen, maar meegaan met de tijd is ook een ding! En helemaal omdat de mannen van Endymion mischien wel één van de voorlopers waren van hardcore dj's die op cd's over stapten. De cd speler heeft zo veel meer voordelen in mij opzicht!
op de Enzyme Injection cd's staan toch ook volledige tracks ?
Die heb ik de afgelopen tijd ook allemaal bij elkaar weten te sprokkelen
Deed iedereen ook zo moeilijk toen de DVD op de markt kwam? "STEUN DE VHS"
Apart:
https://partyflock.nl/user/452195:Meagashira_Bertram
Hij staat ook officiëel toegevoegd tot Meagashira zijn DJ-pagina, en in zijn eigen pagina heeft hij een fotoshoot met Eugene zelf staan. Tevens staat er bij de pagina van Meagashira:
23 · optredens
1 · in de toekomst
Al staat er nog niet bij waar en wanneer. Gaat Meagashira nu verder als Eugene voor productie en Bertram dan voor het draaien of misschien als duo? Zou me wel vet lijken want heb Meagashira helaas nooit kunnen zien draaien.
https://partyflock.nl/user/452195:Meagashira_Bertram
Hij staat ook officiëel toegevoegd tot Meagashira zijn DJ-pagina, en in zijn eigen pagina heeft hij een fotoshoot met Eugene zelf staan. Tevens staat er bij de pagina van Meagashira:
23 · optredens
1 · in de toekomst
Al staat er nog niet bij waar en wanneer. Gaat Meagashira nu verder als Eugene voor productie en Bertram dan voor het draaien of misschien als duo? Zou me wel vet lijken want heb Meagashira helaas nooit kunnen zien draaien.
Die gast is geen Meagashira.
Als ik het me goed herinner, regelde hij eerst wel van alles omtrent de line-up van upcoming hardcore-artiesten van Masters of Hardcore.Dus wie weet is dit wel toekomstmuziek ;
Gaat Meagashira nu verder als Eugene voor productie en Bertram dan voor het draaien of misschien als duo? Zou me wel vet lijken want heb Meagashira helaas nooit kunnen zien draaien.
Al vind ik het dan toch nog altijd mooier als bijv. Eugene gewoon met een laptop live z'n spul ten gehore gaat brengen, ipv een andere gast die wat platen van hem gaat staan draaien.
Producer alter egos Meagashira and Project Omeaga (performed by E. van Brakel) are among the most popular names of the Enzyme label, and back in the days of the classic Supreme Intelligence label. Over the years Meagashira has created his own specific, independent style and his creations contain progressive elements by using new ways of producing music. His productions are renowned for specific synthesizer sounds, creepy atmospheres and original lyrics. Quality is the key in his productions. To mention only a few: Through Inner Core, Prednison-Attack, End of Line, Swarm, Lost In Music and We Are Outsiders.
Meagashira always takes a serious approach to making music, so you won't find any gimmicks in his productions. This motto has made Meagashira popular in the music scene. The recent releases on Enzyme have caused a revival of the Meagashira sound and it was this which made him decide to step back into the DJ business.
In the DJ-act (performed by B. Kruit), they take the same serious approach as they take with Meagashira productions. You won't hear the cheap gimmick-based hits, but pure good quality hardcore - as it's supposed to be. You'll hear a lot of Enzyme material and material from other leading global hardcore labels. During the bigger parties and festivals the DJ-act is reinforced with E. van Brakel to assist in adding Meagashira and Project Omeaga tracks and edits live on laptop, giving the set a special touch.
The Meagashira DJ-act can now be hired for your party, if you want that extra quality boost!
Meagashira always takes a serious approach to making music, so you won't find any gimmicks in his productions. This motto has made Meagashira popular in the music scene. The recent releases on Enzyme have caused a revival of the Meagashira sound and it was this which made him decide to step back into the DJ business.
In the DJ-act (performed by B. Kruit), they take the same serious approach as they take with Meagashira productions. You won't hear the cheap gimmick-based hits, but pure good quality hardcore - as it's supposed to be. You'll hear a lot of Enzyme material and material from other leading global hardcore labels. During the bigger parties and festivals the DJ-act is reinforced with E. van Brakel to assist in adding Meagashira and Project Omeaga tracks and edits live on laptop, giving the set a special touch.
The Meagashira DJ-act can now be hired for your party, if you want that extra quality boost!
Uitspraak van Lost In Music op maandag 15 juni 2009 om 11:43:The Meagashira DJ-act can now be hired for your party
Dus jouwn redenatie en mening kloppen niet, Bio-Mek
Eugene heeft tot nu toe alles alleen gedaan hoor
Beter lezen
Zover ik weet was Eugene helemaal geen dj maar doordat hij al meerdere keren gepolst was of die wou draaien heeft hij een keer ja gezegt en had hij 3 maanden voor zn eerste optreden platenspelers gekocht en is hij gaan oefenen!
Hierna heeft hij 21 optredens gedaan en is hij weer gestopt om de zelfde reden waarom hij daarvoor er nog niet mee begonnen was, hij vind/vond produceren belangrijker en leuker dan draaien.
Hij was misschien gezwicht door de vele aanvragen die hij gekregen had om te draaien want helaas is het tegenwoordig belangrijker dat een dj goede platen produceerd als dat een dj skillz heeft.
Nu gaat blijkbaar Bertram (dj Clone) onder de naam meagashira draaien, Bertram had hem een keer geboekt voor een feestje wat hij georganiseerd had en heeft toen ook een battle met hem gedraaid, en is toen waarschijnlijk bevriend met hem geraakt, of misschien waren ze dat al omdat ze in de zelfde stad wonen.
Toch vind ik het persoonlijk vreemd dat iemand onder een ander zn naam gaat draaien, Bertram is een goede dj hoor misschien wel beter als eugene zelf maar ik zou dat zelf nooit doen.
Ik weet niet of Bertram nu ook helpt met het produceren van de platen, want dat deed hij hiervoor zover ik weet niet.
Maar ze zullen zelf wel hun reden ervoor hebben en het is natuurlijk een mooie kans voor Bertram om overal te draaien!
Maar nogmaals dit is mijn eigen invulling van het hoe en waarom gebaseerd op de dingen die ik erover weet.
Misschien zit ik er wel helemaal naast!
Maar ik krijg het idee dat dit een beetje hetzelfde verhaal is al met de masochist. Want zover ik weet werden die tracks geproduceerd door de Prophet en werd er door iemand anders gedraaid onder die naam!
Hierna heeft hij 21 optredens gedaan en is hij weer gestopt om de zelfde reden waarom hij daarvoor er nog niet mee begonnen was, hij vind/vond produceren belangrijker en leuker dan draaien.
Hij was misschien gezwicht door de vele aanvragen die hij gekregen had om te draaien want helaas is het tegenwoordig belangrijker dat een dj goede platen produceerd als dat een dj skillz heeft.
Nu gaat blijkbaar Bertram (dj Clone) onder de naam meagashira draaien, Bertram had hem een keer geboekt voor een feestje wat hij georganiseerd had en heeft toen ook een battle met hem gedraaid, en is toen waarschijnlijk bevriend met hem geraakt, of misschien waren ze dat al omdat ze in de zelfde stad wonen.
Toch vind ik het persoonlijk vreemd dat iemand onder een ander zn naam gaat draaien, Bertram is een goede dj hoor misschien wel beter als eugene zelf maar ik zou dat zelf nooit doen.
Ik weet niet of Bertram nu ook helpt met het produceren van de platen, want dat deed hij hiervoor zover ik weet niet.
Maar ze zullen zelf wel hun reden ervoor hebben en het is natuurlijk een mooie kans voor Bertram om overal te draaien!
Maar nogmaals dit is mijn eigen invulling van het hoe en waarom gebaseerd op de dingen die ik erover weet.
Misschien zit ik er wel helemaal naast!
Maar ik krijg het idee dat dit een beetje hetzelfde verhaal is al met de masochist. Want zover ik weet werden die tracks geproduceerd door de Prophet en werd er door iemand anders gedraaid onder die naam!
En nu opeens niet meer. En daar ken ik niet tegen. Jammer.
Daar kan ik je geen ongelijk aan geven...ja sorry,je interpreteerde ( ahum ) het even een beetje vreemd
Want zover ik weet werden die tracks geproduceerd door de Prophet en werd er door iemand anders gedraaid onder die naam!
hij weer gestopt om de zelfde reden waarom hij daarvoor er nog niet mee begonnen was, hij vind/vond produceren belangrijker en leuker dan draaien.
Zowieso n leuke gedachte dat Eugene toch weer meer met muziek bezig gaat,laat die lekkere tracks maar komen!
Desalniettemin:
ik zou dat zelf nooit doen.
Toch vind ik het persoonlijk vreemd dat iemand onder een ander zn naam gaat draaien
Mwah zo vreemd is dat niet hoor, gebeurt idd zoals hierboven gezegd met de Masochist, en hetzelfde bij Kasparov. Kasparov (één van de leden van Noisecontrollers) heeft (door zijn hardstyle-act) zo veel boekingen, dat hij alleen maar draait onder Kasparov als hij live gaat. Anders draait er iemand anders onder zijn naam. Meagashira heeft idd nooit veel gedraaid, maar wil je zijn eigen visie op de muziek en het draaien in leven willen houden, dan zul je toch uiteindelijk iemand in die naam moeten laten draaien. Want zelfs al wordt er af en toe een plaatje van je gedraaid, die visie krijg je zo nooit goed door. En dit wil Eugene denk ik zo laten zien, door Bertram te laten draaien. En Eugene helpt hem dus wel met de grote feesten/festivals door nieuwe tracks en leuke edits in de set toe te voegen, oftewel hij is dan wel degelijk aanwezig.
Op producersgebied blijft Meagashira denk ik gewoon zijn ding doen zoals altijd, maar hij schijnt dus wel vroege versies van zijn nummers vast aan Bertram te laten luisteren, of geeft ze die vroeg zodat hij die vast kan draaien. Voor de rest veranderd er niet veel aan het productieproces.
Tenminste, dit haal ik er allemaal uit, en ik denk dat ik een label als Enzyme kennende ze deze beslissing ook niet zomaar zie nemen, maar dat dit goed doordacht is, dus het zal allemaal wel goedkomen
Mwah zo vreemd is dat niet hoor
Als 99 % van de hardcore-fans nou zo oplettend/ betrokken zou zijn bij de muziek, dan zou het misschien een stuk vreemder zijn... Maar zet een iets minder bekende naam (alhoewel ik Meagashira wel een bekende naam vind, hij staat/stond niet wekelijks op lineups als bijv een Mad dog of een Promo) op een line-up, en zet op het podium niet de producer neer, maar idd net als in dit geval DJ Clone, en meer dan de helft van de mensen heeft het niet eens door...
Persoonlijk vind ik het gewoon niet gaan...Een visie is iets persoonlijks, en hoe goed mensen elkaar ook kennen, het kan gewoon niet zijn dat je keer op keer die visie van een ander goed neer kan zetten.
Uitspraak van Makewablief op woensdag 17 juni 2009 om 01:40:Als 99 % van de hardcore-fans nou zo oplettend/ betrokken zou zijn bij de muziek, dan zou het misschien een stuk vreemder zijn... Maar zet een iets minder bekende naam (alhoewel ik Meagashira wel een bekende naam vind, hij staat/stond niet wekelijks op lineups als bijv een Mad dog of een Promo) op een line-up, en zet op het podium niet de producer neer, maar idd net als in dit geval DJ Clone, en meer dan de helft van de mensen heeft het niet eens door...
Ik beschouw mezelf wel als iemand die veel artiesten bij naam en gezicht kent, maar ik moest op Enzyme Incubation in februari in de Turbinehalle de gastenlijst doen, en toen Eugene van Bakel zich meldde bij de ingang, viel het kwartje pas nadat hij al lang en breed verdwenen was
Voor degene die het enzyme X shirt nog mist
[img width=150 height=150]https://album.partyflock.nl/68826131.jpg?nocache;99549[/img]{non-image link}
Heb hem in nieuwstaat in de aanbieding
Maat : XL
Link: http://cgi.ebay.nl/ENZYME-X-TSHIRT-XL-ENZYME-RECORDS-HARDCORE-GABBER_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ65Q3a12Q7c66Q3a2Q7c39Q3a1Q7c72Q3a1399Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3911Q2ec0Q2em14QQhashZitem43992caf7aQQitemZ290332651386QQptZLHQ5fDefaultDomainQ5f146QQsalenotsupported
[img width=150 height=150]https://album.partyflock.nl/68826131.jpg?nocache;99549[/img]{non-image link}
Heb hem in nieuwstaat in de aanbieding
Maat : XL
Link: http://cgi.ebay.nl/ENZYME-X-TSHIRT-XL-ENZYME-RECORDS-HARDCORE-GABBER_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZ65Q3a12Q7c66Q3a2Q7c39Q3a1Q7c72Q3a1399Q7c293Q3a1Q7c294Q3a50QQ_trksidZp3911Q2ec0Q2em14QQhashZitem43992caf7aQQitemZ290332651386QQptZLHQ5fDefaultDomainQ5f146QQsalenotsupported

![[ N-tec ]](/images/user/165638_2873538.jpg)

![Michel [Different Aspects]](/images/user/450544_3752062.jpg)