als k7 komt dan is de nieuwe enzyme x niet ver verwijdert
hehe idd, al heb ik zo ut gevoel dat dat er niet superveel zijn
Zulk soort meesterwerkjes moet je niet downloaden...kopen
Enzyme 22
Endymion - Chains Of Commitment E.P.
A1 Causin' Confusion
A2 Paranoid
B1 Petrifaction
Featuring - Ophidian
B2 Hybrids
Enzyme K7-7
A : Ruffneck & Ophidian - Fall of technarchy
B : Sei2ure - Kaos communication
Ik kan overigens vertellen dat de volgende X op de ene kant een samenwerking is tussen Synapse & Ruffneck, en de andere kant is van Synapse solo.
Ik sprak Ophidian trouwens een week geleden en toen stemde hij ermee in dat het wel weer eens tijd wordt voor een X van zijn hand
ik heb de nieuwste enzyme injection al lang al en nog wel origineel en niet gedownload
in navolging van het domme dna topic
Ga je nou ook een topic openen voor elk sublabel van Enzyme
wees jij maar eens orgineel
Nieuwe pf rage, na de vergelijkingen komen nu de labelgerichte topics
dd, wat minder op "safe" spelen en de andere artiesten(buiten Nosferatu, Endymion en Ophidian)ook nog is laten releases zou Enzyme goed doen imo. Heb niks tegen de artiesten maar Enzyme heeft +- 10 artiesten en deze 3 verzorgen nog 3/4 van de releases ofzo, opzich kan dit geen kwaad maar wel als alles te veel op elkaar begint te lijken...
Iig ben ik benieuwd naar de nieuwe shit want K7 en X vid ik ook altijd zeer goed te doen...
haha ja dit was ook als een geintje
grappig dat mensen zo serieus erop ingaan
Uitspraak van Reptoid op donderdag 1 juni 2006 om 13:24:
dd, wat minder op "safe" spelen en de andere artiesten(buiten Nosferatu, Endymion en Ophidian)ook nog is laten releases zou Enzyme goed doen imo. Heb niks tegen de artiesten maar Enzyme heeft +- 10 artiesten en deze 3 verzorgen nog 3/4 van de releases ofzo, opzich kan dit geen kwaad maar wel als alles te veel op elkaar begint te lijken...