Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 16:11:
hmm heb ook een vraagje
ik wil geen blond haar, maar een kleur tussen blond en bruin in.
iedere keer pakt het te donker uit
heb afgelopen keer bij de kapper lichtere plukken laten zetten maar die hadden zo'n rode/oranje gloed, echt lelijk.
Heb er toen bij de kapper maar een middenblond kleur overheen gezet maar die pakte vet donker uit.
Iemand een tip hoe ik het lichter kan krijgen zonder dat het spierwit wordt en zonder die rode/oranje gloed erin?
donker blond dus..
Hmmm toch es bij de drogist gaan kijken, en dan een middelblond, asblond, donkerblond of whatever (zolang het maar niet bruin of echt blond is) verfie kopen.. Als je denkt dat het weer donker uitpakt, gewoon wat korter laten intrekken. Of je haar pakt het gewoon echt niet. Bij mij is het zo (na ooit een rode kleurspoeling gebruikt te hebben) dat, in wat voor kleur ik het ook verf, altijd een rode gloed overheen zit

(alleen bij donkere kleuren, heb t na die kleurspoeling namelijk niet meer blond gehad)
Anders zou ik t ook niet weten..
Wil trouwens ook weer blond. Ben nu lang genoeg donker geweest. Alleen de kapper is vrij duur, en aan de ene kant weet je ook niet echt wat je moet verw88.. en met een doe-het-zelf pakketje ben ik bang dat het geel wordt (zoals ik hier veel meiden zie)
Maaaarrr heeft er iemand nog een goeie tip, qua (toch maar) doe-het-zelf pakketjes? Welk merk enzo?