volgens mij lees jij ook met je hol..
er word hier honderd keer gezegt DAT KAPPERS HET NIET AANDURVEN VAN BRUIN NAAR BLOND TE KLEUREN, jezus lees eerst eens wat voordat je dom begint te lullen
Ik heb het forum niet HELEMAAL gelezen want sommige mensen hebben daar geen zin in of tijd voor...
Ik heb een tijd terug mijn haren van bruin naar blond laten verven bij de kapper in 2 stappen, dan krijg je eerst donkerblond haar en 1,5 maand erna gewoon lichtblond....
Dus de kapper durft dat wel aan hoor....en op deze manier krijg je niet alleen een mooier resultaat, maar blijven je haren ook gezond
Zodoende kwam ik ook met dat argument dat je beter naar de kapper kan gaan....
En er is geen reden om zo agressief te reageren dat zegt meer over het niveau van intelligentie van jou dan de mijne, Miss IQloos vh jaar:
volgens mij lees jij ook met je hol..
er word hier honderd keer gezegt DAT KAPPERS HET NIET AANDURVEN VAN BRUIN NAAR BLOND TE KLEUREN, jezus lees eerst eens wat voordat je dom begint te lullen
Volges mij ben jij de enigste die dom lult....deze uitspraak is niet echt het toppunt van intelligentie...
dat is bij mij wel minder geworden ja
Volges mij is dat niet het enige wat minder bij je is geworden...aan je profiel te zien:
beroep: Beroep: leuterhoesbreier..ANTI-pepslet...fulltime van mn mop houden
Wat een dom gelul zeg !!!! Volges mij heb je echt het niveau van een demente zeemossel
ik heb ze wel 4 of 5 keer geblondeert uitgroei was meteen blond maar de rest nog oranje,maar ik heb nu wel mn haar voor de helft af moeten knippen omdat het gewoon afknapte,dus als ik jou was zou ik er maar goed over na denken of je het wel echt blond wil
Nee bij jou is het echt goed gelukt het zelf verven he !!!