Partyflock

Forumonderwerp · 848589
1 volger · 99365x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik probeer mn haar witblond te krijgen, alleen na 2x blonderen willen die punten maar niet blond worden :|

Ze blijven een beetje oranje (alvast leuk voor koninginnedag (Y))

Wie blondeert er vaker nadat je je haar in een donkere kleur geverft heb gehad?
Waarschuw beheerder
en ik styl het ook nog eens.. en ik heb verder geen haaruitval of wat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 17:22:
is de kapper denk je uiteindelijk niet beter en misgien ook wel goedkoper??

ik heb mn verf bij saleshopper gehaald Schwarzkopf vision ofzoiets kost daar 4,95 wat normaal 15 euro bij de drogist kost. bleekmiddel kun je bij een kapperswinkel halen, de waterstof peroxide en de poeder kosten iets van 9 euro bij elkaar. dus de prijzen vallen reuze mee. ;)

Waarschuw beheerder
ok ff informeren at dat zo gaan kosten bij de kapper;)
kinkikapppers vind ik wel vet;)

kapperswinkels.. hmm heb je niet in dit boerengehucht.. :(

Waarschuw beheerder
donateur

als ik jou was zou ik dat wel doen ja :yes: ik had mijn haar ook héél donkerbruin( tegen zwart aan) heb nu wel 5x coupe solleil gedaan ofzo en een paar keer blond er overheen gegooid :vaag: en er is niet veel van over :( heb er een dik stuk af moeten laten knippen. en over de kleur ben ik nog niet tevreden :frusty:
uiteindelijk was ik toch liever naar de kapper gegaan. denk dat ik al met al net zo duur uit ben met al die pakken verf dan dat ik het bij de kapper liet doen :/

Waarschuw beheerder
snik.. ik zit egt in een dilemma....

tips!!!!!!!!!

:P

Waarschuw beheerder
ik ben iig wel benieuwd..

weet iemand wat het kost blonderen? heb lang haar.. maar wel halfkaal.. dus laten we zeggen compensatie.. dus.. tot op mn schouders denk ik dan..

hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 17:02:
ik wil dit

jaa zoiets zou ik ook wel willen echt mooi :yes:
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 17:18:
iemand nog meer tips??

ik had het eerst ook donker soort van mahonie..en toen blond erin gedaan en toen werd het gewoon lichter..dus denk na 2 keer blonderen dat het dan wel zo is en dan nog een keer highlights zetten..
Uitspraak van r_chicky op maandag 26 juni 2006 om 17:20:
of haarmasker want je haar gaat der aan

haha idd :P

tja mischien wel :p
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 17:49:
denk dat ik al met al net zo duur uit ben met al die pakken verf dan dat ik het bij de kapper liet doen :/

ja dat had ik ook :p
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 juni 2006 om 22:59:
weet iemand wat het kost blonderen?

ga maar uit van niet meer dan 50 euri..dat kost het hier voor een hele kop vol haar:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 26 juni 2006 om 23:39:
a maar uit van niet meer dan 50 euri..dat kost het hier voor een hele kop vol haar

:o meen je niet! als ik dat had geweten was ik er meteen naar toe gegaan hahaha .
dacht dat het wel rond de €100,- zou kosten!
nja zit nu alweer met me haar in de verf :bloos: en gister zei ik nog dat ik het de eerste 2maanden niet ging kleuren :P maar stond in de kruidvat en kon het toch niét laten! ben benieuwd wat het nu weer word :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op maandag 26 juni 2006 om 19:11:
Oh God nee toch? Maakt ze nog steeds slachtoffers? Dat dat mens niet is gestopt na de uitzending van Opgelicht van de Tros waar ze in zat.

Bijna al haar collega's hebben gezeik met haar gehad. Ze liegt en bedriegt alles en iedereen.

Onkruid vergaat niet. Jammer....

Er is een gedupeerdenforum over Bianca en Dreams of beauty daar zitten al je lotgenoten. Moet ik even voor je kijken welke site dat is?

Ik ken dat gedupeerdenforum al :) Mijn haar is trouwens 2 jaar geleden al verkloot hoor, wie weet dat ze het ondertussen toch onder de knie heeft gekregen?! *proest*

Toch blijft het raar dat iemand met zo'n reputatie toch nog (zogenaamd??) BN-ers doet..
Waarschuw beheerder
Blonderen is bij mij een hel omdat het dan oranje word....

Dus ik verf het alleen maar donker bruin of kersenrood, heb alleen 4 tubes nodig :s

Waarschuw beheerder
heb het zelf ook lichtblond gehad:D
vorig jaar!
was net een barbie..
maar stond wel grappig!!
maar heb van me zelf donkerblond..
heb nu redelijk licht:P
maar laat het lekker uitgroeien en gooi er voor de zomer highlights in,, :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had m'n haar vanaf de winter heel donkerbruin geverfd.
En 2 weken geleden scheen het zonnetje en wilde ik het weer wat lichter.
Dus ik een pakje blond erin gegooid en opeens had ik donker haar met een blonde uitgroei :frusty:

Gelukkig kwam de kapster gisteren en die heeft er heel veel blonde plukjes ingezet.
Nu is het een stuk lichter met soms een beetje oranje pluk.
Had namelijk felrode plukken in m'n donkerbruine haar laten zetten :s

Toch vind ik het wel leuk hoor :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kost zoiets egt maar 50 euro?? aaaah.. ja want zelf aan de slag.. straks verneuk ik et.. heb wel heel sterk en dik haar..(wat dr nog van over is(halfkaal)) maar weet iemand wat meer over de prijzen?
Waarschuw beheerder
donateur
De prijzen zijn natuurlijk verschillend per kapper.
Ik moest gisteren 27,50 afrekenen en er zitten best veel plukjes in, maar ik heb een thuiskapster ;)

Bij een echte kapsalon zal het wel duurder zijn.

Waarschuw beheerder
ik ga ff n met de kappers bellen in het dorp.. ff vragen..
maar vorige keer had ik een coupe soleil.. met 3 verschillende kleuren.. en dat koste 70!!!! euro... maar toen was ik nog niet half kaal...

Waarschuw beheerder
op me profiel in me album kunnen jullie zien bij foto's van mijzelf . hoe blond ik nu ben:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 15:12:
kost zoiets egt maar 50 euro??

hier bij een kapper wel..of je moet naar een super dure gaan:/

maar anders moet je eens rondvragen bij de kapsalon heb ik toen ook gedaan:)

thuis kapper kun je mischien ook proberen

maar bij mij durfde de kapper het niet aan om het blond te verven omdat er veel risico was dat het oranje werd:/
Waarschuw beheerder
halloo.. iemand nog goeie tips of goeie merken die ik kan gebruiken om mn haar te blonderen.. welke raden jullie me aan.. of is het misschien slim om zon hi-light over mn hele kop te doen :P
Waarschuw beheerder
hoe moet ik een plaatje plakken (A)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img ] hier adres plaatje , vind je bij eigenschappen [/ img]

Waarschuw beheerder
wat voor haarkleur heb je normaal??

Waarschuw beheerder
ik ben nu dit... [img width=177 height=139]http://tk.files.storage.msn.com/x1pxzZ39wV--_cXcgvj6bLEJS5VejODgzeQiVx_chK_rw9aLM3w78F3cUskmQEoBBAkQpiI7xv4q_TbTJo5ZhA8UcaAF-di4RvkWrnaW-DbiW3BRKoQ1eSikKoPJHRDagB4OiJDryzYjoE[/img]

en wil dit...[img width=470 height=475 cacheid=000c8f970024281b0abbc1861a0177d691]http://images.amazon.com/images/P/B00027JYQ2.01.LZZZZZZZ.jpg[/img]

onmogelijk???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 21:30:
onmogelijk???

nee hoor , je bent alleen lang bezig met verven en ontkleuren

Waarschuw beheerder
en de vraag blijft... staat het wel..
spannend..
vroeger verfde ik mn haar elke 6 weken zelf in de meest rare kleuren.. ben toch voorzichtiger geworden.. raar hoor..:s
Waarschuw beheerder
is wel mogelijk idd moet je wel wat vaker met blond overheen gaan.. en je moet zo denken.. gwoon doen en als het fout gaat kun je er altijd weer overheen verven.. maar als je het toch cker van wil zijn moet je naar kapper gaan maar ik vind het leuker om zelf te doen.. ik heb van mezelf ook donkerbruin haar :P en ik hou er wel van ik heb bij me zelf ook heel veel blond in gepleurd en ontkleurd ging wel de goede kant op en paar keer met silvershampoo gewassen ging wel goed maar was ff wennen.. want ik ben halfbloedj dus heb ook een lichtgetinte huid toen heb ik er maar bruin over heen gegooit maar naar paar keer wasse was het koper/ caramel geworden naja ook wel mooi (A) kga er denk ik binnenkort weer high-lights zelf door doen of ik ga naar de kapper [img width=234 height=289 cacheid=0013d26600242d024fa78d8f1a0177e323]http://www.leeryanfan.com/cob/gallery/photos/PHOTOSHOOTS/Essence%20Magazine%20part2/16.jpg[/img] of zo te laten verven of die wat jij hebt (A) van christina milian
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je moet het idd steeds opnieuwe verven en ontkleuren
ik ben van dit:
[img width=500 height=373 cacheid=0013a20a0002b4234ac6a41a1a0177e3da]http://www.mijnalbum.nl/Foto=TFQSBOLC[/img]
naar dit gegaan:
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500242d05afe18bb71a0177e3da]http://www.mijnalbum.nl/Foto=BHD8YWXO[/img]

en dat heeft me heel erg veel moeite gekost :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 21:54:
je bent alleen lang bezig met verven en ontkleuren

mwa mischien dat het met 3 of 4 keer al wel lukt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op dinsdag 27 juni 2006 om 23:05:
je moet het idd steeds opnieuwe verven en ontkleuren
ik ben van dit:

eh ik zie de foto's niet :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 17:02:
op me profiel in me album kunnen jullie zien bij foto's van mijzelf . hoe blond ik nu ben

oh is wel mooi blond wat voor soort blondering heb je gehaald en hoelang duurde het enz?(A)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op dinsdag 27 juni 2006 om 23:12:
hmm...ik wel
ziet de rest het ook niet?

geen ideej maar bij mij staan er 2 grote rode vlakken met er op : De grote versie van deze foto kan niet gedeeplinkt worden:(

Waarschuw beheerder
ik zie ze ook niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van r_chicky op dinsdag 27 juni 2006 om 23:12:
oh is wel mooi blond wat voor soort blondering heb je gehaald en hoelang duurde het enz?(A)

3 keer gebleekt met blondeerpoeder en waterstofperoxide( 12% ) van de kapperswinkel.
5 keer geverft met poly blonde van schwarzkopf.
3 keer ingespoten met blondspray
en al een aantal keren gewassen met zilvershampoo van schwarzkopf.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=198 height=181 cacheid=000c915a00242d45a88b1c691a0177e9fe]http://img526.imageshack.us/img526/7194/nina66db.jpg[/img]
[img width=350 height=235 cacheid=000c916500242d4ba9ce0a031a0177e9fe]http://img440.imageshack.us/img440/1899/nina0356uw.jpg[/img]
[img width=270 height=180 cacheid=000c916700242d6d568692481a0177e9fe]http://i5.tinypic.com/15yum2q.jpg[/img]

Dit was toen ik destijds van bruin naar blond ging... in ongeveer 4 maanden, gewoon met bleek. Sindsdien altijd gebleekt. 1 keer geverfd en dat werd oranje :S Dat doen we dus niet meer. Ben ze nu wel een beetje zat maar ik heb geen idee wat ik dan wil... :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
van dit:

[img width=640 height=480]https://partyflock.nl/images/album/360458.jpg[/img]

naar dit :

[img width=480 height=640]https://partyflock.nl/images/album/408465.jpg[/img]

B)B)B)

Waarschuw beheerder
mooi vind ik et :yes:

donker staat je ook mooi;)

maar blond is mooier voor de zomer..

ik wil het zoooooo graag!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 10 februari 2006 om 04:25:
Ik probeer mn haar witblond te krijgen, alleen na 2x blonderen willen die punten maar niet blond worden

Aiiii.. niet verder blonderen!!
Dan kan je die punten afknippen. en als je pech hebt je hele haar8)
Je kan er misschien nog 1 keer een kleurSPOELING proberen in te gooien, en als je haar van nature al een beetje donkerblond is gewoon wachten tot de zon er in komt, komt het vanzelf goed. :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 00:08:
mooi vind ik et

donker staat je ook mooi

maar blond is mooier voor de zomer..

ik wil het zoooooo graag!!

en.. ga je je haren nog verven ?(A)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nog niet zo erg haha.. ik was eerst knal oranje.. d8 gooi er nog wat over.. toen werd het blond met een zwaar groene gloed er over heen.. nu heb ik het met beetjes gedaan.. gewoon steeds een hoop blonde plukken en het is veeeel beter:D:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 14:05:
nog niet zo erg haha.. ik was eerst knal oranje.. d8 gooi er nog wat over.. toen werd het blond met een zwaar groene gloed er over heen.. nu heb ik het met beetjes gedaan.. gewoon steeds een hoop blonde plukken en het is veeeel beter

wat voor merk heb je gebruikt ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 23:53:
Dit was toen ik destijds van bruin naar blond ging... in ongeveer 4 maanden, gewoon met bleek. Sindsdien altijd gebleekt. 1 keer geverfd en dat werd oranje Dat doen we dus niet meer. Ben ze nu wel een beetje zat maar ik heb geen idee wat ik dan wil...

waarmee bleek jeje haar dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van r_chicky op woensdag 28 juni 2006 om 14:26:
wat voor merk heb je gebruikt ?

loreal;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 10:20:
Aiiii.. niet verder blonderen!!

hahah ben jij ff te laat zeg :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ok, ik heb ongeveer hele topic gelezen..maar niet echt veel gelezen over krullende blondeerders..wat ik dus wil worden xd.

dit ben ik nu: let niet op de poses van moi;p

[img width=375 height=291 cacheid=000c928b002430cab5853b7d1a01784021]http://i5.tinypic.com/160v89k.png[/img]

en zo wil ik het dan ongeveer..

[img width=96 height=96 cacheid=000c9290002430e4c25168e51a01784021]http://i3.tinypic.com/160v9fd.jpg[/img]

zozegmaardus:

[img width=520 height=350 cacheid=000c9295002430ec153bcc771a01784021]http://i5.tinypic.com/160ver9.jpg[/img]|

(alleen dan iets minder blond;p )
beetje zoals die beyonce en christina millian foto's een paar paginas eerder

zou k dat doen?
mn haar is opzich best sterk..want heeft ook blondeerspray overleeft;p
maar wil het nu keertje beetje drastischer doen..heb mn haar verder nooit donker geverfd alleen dan blondeerspray 1 zomer..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil mijn haar ook een paar tinten lichter:D Maar ik ga denk ik maar gewoon ff langs de kapper, zoiezo om info te vragen.. Iemand ervaring met Rob Peetoom?