Partyflock

Forumonderwerp · 848589
1 volger · 99590x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik probeer mn haar witblond te krijgen, alleen na 2x blonderen willen die punten maar niet blond worden :|

Ze blijven een beetje oranje (alvast leuk voor koninginnedag (Y))

Wie blondeert er vaker nadat je je haar in een donkere kleur geverft heb gehad?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb van mezelf heel donker bruin haar en ik heb het de laatste keer zwart/rood geverfd. Ik wil het eigenlijk wel weer wat lichter, weet iemand wat er zal gebeuren als ik er koperblond overheen gooi?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 4 mei 2006 om 10:40:
Ik heb van mezelf heel donker bruin haar en ik heb het de laatste keer zwart/rood geverfd. Ik wil het eigenlijk wel weer wat lichter, weet iemand wat er zal gebeuren als ik er koperblond overheen gooi?

Ehm waarschijnlijk word het dan oranje..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van r_chicky op donderdag 4 mei 2006 om 09:21:
kan iemand mij vertellen wat voor soort verf ik er nu overheen moet gooien om het blond te maken :)

asblonde kleur
Uitspraak van r_chicky op donderdag 4 mei 2006 om 09:36:
heeft anti-roos shampoo van palmolive dezelfde werking als silver shampoo?

heb het gehoord ja..maar ik gebruik alleen silvershampoo dus ik weet het niet:P
Waarschuw beheerder
Heb ik jaren geleden altijd gedaan....
Je haar gaat er dood aan, believe me!

En vooral leuk als je gaat zwemmen, en de zon in gaat
(6) Dan word het groen

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !?! op donderdag 4 mei 2006 om 11:30:
(6) Dan word het groen

bij mij nooit gebeurt hoor..en gister ook nog in de zon gelegen 8)
Uitspraak van r_chicky op donderdag 4 mei 2006 om 11:32:
Ok bedankt welk merk ?

schwarskopf ofzo..maakt nietzoveel uit ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 22:35:
Zou maar wat maskers inslaan en echt elke dag erin doen als k jou was, anders valt het zometeen niet meer uit te kammen

elke dag een haarmakser in? is dat wel goed?en word het dan niet ongelooflijk vet? ik ga vanaaf ff coupe sollei erin doen. ben benieuwd 8)

Artiest Fie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 4 mei 2006 om 10:40:

volgens mij wordt het dan oranje :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !?! op donderdag 4 mei 2006 om 11:30:
Dan word het groen

heus niet bij iedereen :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 13:52:
elke dag een haarmakser in? is dat wel goed?en word het dan niet ongelooflijk vet? ik ga vanaaf ff coupe sollei erin doen. ben benieuwd

fotooooo :D
Waarschuw beheerder
erm bedankt voor die tip van dat zilver shampoo!! is blonder geworden nu is het blond/geel :) wat gaat er gebeuren als ik doorga met die shampoo wat het dan nog lichter:)?

Waarschuw beheerder
die zilverschampoo maar 1 keer per week hoor, anders komt er een paarse gloed ove ren dat ziet er echt neit uit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:51:
die zilverschampoo maar 1 keer per week hoor, anders komt er een paarse gloed ove ren dat ziet er echt neit uit

Ok bedankt he :)
maar eh.. word het met de week dan wel lichter?:)
want het is nu geel-achtig blond:)
Waarschuw beheerder
elke dag een haarmakser in? is dat wel goed?en word het dan niet ongelooflijk vet? ik ga vanaaf ff coupe sollei erin doen. ben benieuwd

leuk leuk want je had togh eerst zwart haar?
wel foto plaatsen he :)
khoop echt dat het mooi word

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van r_chicky op donderdag 4 mei 2006 om 15:55:
want het is nu geel-achtig blond

als het goed is trekt de silvershampoo de gele gloed weg.

Uitspraak van r_chicky op donderdag 4 mei 2006 om 15:57:
leuk leuk want je had togh eerst zwart haar?
wel foto plaatsen he
khoop echt dat het mooi word

had het niet zwart maar wel super donker.heb nu ook al blonde plukjes erdoor maar doe het vanaaf nog even een keer als me kerel daar zin in heeft haha :9 (lukt niet echt goed in me eentje) laat het resultaat wel even zien :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 16:04:
als het goed is trekt de silvershampoo de gele gloed weg

oh eh.. in 1 keer? Er werd net ook al gezegd dat ik silver shampoo niet elke dag kon gebruiken maar 1 keer in de week wanders krijg ik een paarse gloed maar ik heb silver shampoo van GUhl en er staat op : Mild voor elke dag.
hmm..

had het niet zwart maar wel super donker.heb nu ook al blonde plukjes erdoor maar doe het vanaaf nog even een keer als me kerel daar zin in heeft haha (lukt niet echt goed in me eentje) laat het resultaat wel even zien

hihi ja goed ideej hUlp:)
Waarschuw beheerder
had het niet zwart maar wel super donker.heb nu ook al blonde plukjes erdoor maar doe het vanaaf nog even een keer als me kerel daar zin in heeft haha (lukt niet echt goed in me eentje) laat het resultaat wel even zien

heb je trouwens nu een foto ,, zoals het er nu uitziet :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van r_chicky op donderdag 4 mei 2006 om 16:18:
oh eh.. in 1 keer? Er werd net ook al gezegd dat ik silver shampoo niet elke dag kon gebruiken maar 1 keer in de week wanders krijg ik een paarse gloed maar ik heb silver shampoo van GUhl en er staat op : Mild voor elke dag.
hmm..

ja toen ik oranje/geel was een paar jaar terug wastte ik het wel elke dag met de silvershampoo van guhl :yes: heb toen helemaal geen last gehad van dat het paars werd. dus ik durf het ook niet te zeggen.maar als erop staat voor elke dag moet het wel willen toch?

Uitspraak van r_chicky op donderdag 4 mei 2006 om 16:23:
heb je trouwens nu een foto ,, zoals het er nu uitziet

heb hier al foto's neergezet moet je ff op pagina 13 kijken . :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 16:58:
ja toen ik oranje/geel was een paar jaar terug wastte ik het wel elke dag met de silvershampoo van guhl heb toen helemaal geen last gehad van dat het paars werd. dus ik durf het ook niet te zeggen.maar als erop staat voor elke dag moet het wel willen toch?

ja moet idd wel lukken mare toen jij het oranje geel had was het na het wassen met silvershampoo wel mooi blond geworden?,,
nu heb ik het voor de tweede keer gewassen en het begint er o te lijke dat het een beetje donkerder begint te worde door het wassen met silvershampoo,, word het van silvershampoo nou donkerder of juist lichter? hihi:P
Waarschuw beheerder
ohnee ik vergis me denk ik omdat het nat is lijkt het donkeroranje maar als ikd e fohn der in zet word het idd steeds lichter .. dus volgens mij word het door silver shampoo telkens lichter :)
Waarschuw beheerder
hm.. volgende maand ga ik weer blonde verf halen.. welke verf raad jij mij aan :) want kwil mn haar nie lichtoranje/ blond :P hihi
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
huh kvind het maar vaag,, als ik hier beetj in het donker zit lijkt het geel/blond ,, sta ik pal in de zon is het gwoon blond :) hihi
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 14:51:
die zilverschampoo maar 1 keer per week hoor,

echt niet:/ ik heb het van de week wel 3 keer gedaan..en niks geen paars..

Mild voor elke dag.

idd staat er bij mij ook op

en word het dan niet ongelooflijk vet?

nee ik doe het ook elke dag..word alleen maar zacht en glansender :D

Waarschuw beheerder
Ik ga morgen ook zilvershampoo halen (Y) die oranje/gele plukjes tussen me blonde haar door wil ik er ook uit hebben :jaja: ga het is op wagen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van r_chicky op donderdag 4 mei 2006 om 15:55:
Ok bedankt he
maar eh.. word het met de week dan wel lichter?
want het is nu geel-achtig blond

Ja dat gele word veel minder, ik gebruik t nu ook soms

Waarschuw beheerder
Mild voor elke dag.
hmm..

Ja maar das voor mensne met grijs haar bedoeld ;)
En ik laat t gewoon bij de kapper verven.Voor mij geen zelf hulp kitjes meer :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 18:26:
Ik ga morgen ook zilvershampoo halen die oranje/gele plukjes tussen me blonde haar door wil ik er ook uit hebben ga het is op wagen

ja het werkt wel een beetje,, je haar word er ook lichter van vind ik
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 19:03:
Ja maar das voor mensne met grijs haar bedoeld

als je het gewoon goed uitspoelt en shampoo en cremespoeling er nog door..dan blijft het niet paars(als het paars word)..bij mij werd het niet paars en ik gebruik het nu om de dag
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 19:02:
a dat gele word veel minder, ik gebruik t nu ook soms

Uitspraak van verwijderd op donderdag 4 mei 2006 om 19:03:
En ik laat t gewoon bij de kapper verven.Voor mij geen zelf hulp kitjes meer

En ondanks dat je eht bij de kapper laat doen wordt het toch nog wat gelig?!
(Leuk je weer effe gezien te hebben van het weekend ;))

Ik heb het afgelopen weekend maar voor de laatste keer geblondeert; op naar rood!!! :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op donderdag 4 mei 2006 om 23:26:
(Leuk je weer effe gezien te hebben van het weekend )

Ik heb het afgelopen weekend maar voor de laatste keer geblondeert; op naar rood!!!

jammer kvond dat blonde juist zo gaaaf!!
ik verbaas me hoe je dat zo blond ken krijge dat lukt mij maar niet!

Waarschuw beheerder

ja ze blondeert me niet in een keer, omdat mijn haar dan kapot gaat. ze doet telkens een lichtere kleur blond erover, maar die is nog niet echt platina nee.
Dus dan maar wat zilvershampoo kopen.

Waarschuw beheerder
Oke, dat zilvershampoo dus alleen voor je oranje/gele plukken, (moet je het ook in laten trekken?) en daarna wassen met gewone shampoo en daarna cremespoeling/masker ofzo he? ben benieuwd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van r_chicky op donderdag 4 mei 2006 om 21:22:
ja het werkt wel een beetje,, je haar word er ook lichter van vind ik

ben benieuwd :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 08:00:
moet je het ook in laten trekken?) en daarna wassen met gewone shampoo en daarna cremespoeling/masker ofzo he? ben benieuwd

ja 10 min in laten trekken..staat er alst goed is ook op:P
Waarschuw beheerder
Bleek het en doe het daarna blonderen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van r_chicky op donderdag 4 mei 2006 om 17:15:
ja moet idd wel lukken mare toen jij het oranje geel had was het na het wassen met silvershampoo wel mooi blond geworden?,,

ja ik werd mooi lichtblond ja totdat ik er weer bruin overheen gooide :frusty:
maar heb het niet geverfd gister. (lekker buiten in de tuin gezeten) nu waag ik het er zondag maar op :9

Ik heb het afgelopen weekend maar voor de laatste keer geblondeert; op naar rood!!!

haha zou je het nu niet met spoeling doen ipv verf 8) gaat er toch wat makkelijker uit als verf.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 mei 2006 om 21:17:
aha zou je het nu niet met spoeling doen ipv verf gaat er toch wat makkelijker uit als verf.

Neuh, de ondertoon van mn eigen haar is koper/dus dat moet dan geen probleem worden 8)

En als ik een spoeling neem mislukt het geheid %)
Waarschuw beheerder
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hhmm mn haar blijft licht oranje en ik ga niet weer blondering halen hoor.. want dan heb ik kans dat het nog steeds oranje blijft ik geef het denk ik op.. ik ga morgen maar eens bruin verf halen denk ik
Waarschuw beheerder
Ik raad iedreen aan die donker haar heeft het niet te gaan blonderen. zoals zwart haar ofzo. slaat altijd wel licht oranje/ gelig uit. waardoor je het zelfs niet met zilvershampoo deruit kunt krijgen bij mij werd het in het begin lichter maar later vel oranje :S hhmm.. kheb mn lesje wel geleerd .. ik gooi er morgen lekker mooi bruin kleurtje op (zelf). en laat de puntjes knippen en laat het deruit groeien en dan als het deruit gegroeit is gwoon mn eigen haarkleur ziet er ook veel verzorgder uit:). de andere meiden hier die hun haren hebben geblondeerd ziet er wel erg mooi uit en natuurlijk, helaas staat het me niet en de kleur is afschuwelijk en ik schaam me dood :$.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van r_chicky op vrijdag 5 mei 2006 om 22:03:
en ik ga niet weer blondering halen hoor.. want dan heb ik kans dat het nog steeds oranje blijft

dan word het gewoon nog blonder hoor..dat oranje gaat er dan wel uit..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zaterdag 6 mei 2006 om 02:37:
dan word het gewoon nog blonder hoor..dat oranje gaat er dan wel uit..

ok maar ik vind dat blondige mij togh niet staan.. jou staat het wel :)
kheb nu een donkerbruine verf gekocht en het derin gedaan en nu is mn haar lichtbruin met blonde plukken lijken net highlights bevalt me wel.. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij is het oranje er behoorlijk goed uit :jaja:
Maar ik krijg gewoon veel te snel uitgroei en dan kan ik aan de gang blijven :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op zaterdag 6 mei 2006 om 19:30:
Maar ik krijg gewoon veel te snel uitgroei en dan kan ik aan de gang blijven

haha jij ook al 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zaterdag 6 mei 2006 om 19:30:
Maar ik krijg gewoon veel te snel uitgroei en dan kan ik aan de gang blijven

ja dat krijg ik straks ook ben ik bang :/ nah ja.. dan lost de kapper het maar op voor me hahaha

Waarschuw beheerder
donateur
nou ik heb me haar blond hoor!
had nog een keer coupe sollei gedaan en het is goed gelukt :yes: zal zo nog wel ff een foto plaatsen.
Waarschuw beheerder
Ik ga vanavond voor de aller laatste keer proberen mijn haar lichtbruin te krijgen. Heb donker bruin haar en echt blond is voor mij mission impossible... Dus vanavond eerst ontkleuren en daarna lichtbruin erin. Ben benieuwd! 8)

Waarschuw beheerder
mijn haar is ook wit geblondeerd, ik heb van een kapperswinkel een grote pot blondeerpoeder, en een fles 12% waterstofperoxide spul, uurtje laten zitten met aluminiumfolie erop :D goed wit hoor :)

het gaat er wel kei dood van :) maar mn haar is toch kort

ik heb het ook wel eens van rood terug naar blond gekregen, maar dat lukte ook niet in één keer, met een paar dagen ertussen met lichtroze haar :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 mei 2006 om 15:45:
nou ik heb me haar blond hoor!
had nog een keer coupe sollei gedaan en het is goed gelukt zal zo nog wel ff een foto plaatsen

ben zeer benieuwd!!