Partyflock

Forumonderwerp · 848589
1 volger · 99667x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik probeer mn haar witblond te krijgen, alleen na 2x blonderen willen die punten maar niet blond worden :|

Ze blijven een beetje oranje (alvast leuk voor koninginnedag (Y))

Wie blondeert er vaker nadat je je haar in een donkere kleur geverft heb gehad?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 11:11:
Je moet het echt bleken. Niet blonderen. Dan word het oranje ja. Echt al het haarpigment moet er uit... dus bleken.
Ik adviseer; Ga naar de kapper en ga niet zelf aan de slag daarmee. Help je je haar alleen maar meer mee naar de klote.

Ja ik heb da dus gedaan, 2x keer met bleekpoeder en een keer door de kapper laten doen, die hadden het ook nog met zilvershampoo gewassen, toen werd t paars. Nu heb ik zelluf zilvershampoo gekocht die niet zo sterk is van guhl, anders krijg je allerlei soorten kleuren geel en oranje bah! Maja ben niet echt tevreden ofzo, wil het eigenlijk echt dat platina blond, maja ik denk niet dat ik nog meer pogingen doe....... anders wor k nog kaal ghaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 15:50:
is dat zij van die voorverpakte troep koopt bij de drogist om je haar te verven. En kun je dus niet zelf aan de slag met mengen etc. Wanneer je van die kant en klare troep koopt, word je haar oranje en zul je het dus nooit volledig mooi netjes blond krijgen, of in haar geval 'wit blond'. Dan zul je toch echt naar een kapper moeten gaan om je haar 'te bleken', of als je er zelf goed mee overweg kan, ff bij de kappersgroothandel spulletjes kopen. En wanneer dat gedaan is, dan kun je er makkelijker van die voorverpakte troep op gooien.
Tadaaaa... zo bedoel ik het. :9

heb je het nu over de topic openster? want daar ben je dus mee aant lullen he:vaag: dus je praat tegen haar over haar? :P
en btw wat hier al vaker is gezegt..als je gekleurd donker rood of bruin haar hebt dan doet de kapper het niet eens..dus je moet wel zelf gaan kloten

Waarschuw beheerder
Ja da klopt ja!

Waarschuw beheerder
donateur
sorry heb de nacht over geslagen... Xi het ook allemaal niet erg scherp meer... namen en forum plaatjes :9
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 15:54:
Ja ik heb da dus gedaan, 2x keer met bleekpoeder en een keer door de kapper laten doen, die hadden het ook nog met zilvershampoo gewassen, toen werd t paars. Nu heb ik zelluf zilvershampoo gekocht die niet zo sterk is van guhl, anders krijg je allerlei soorten kleuren geel en oranje bah! Maja ben niet echt tevreden ofzo, wil het eigenlijk echt dat platina blond, maja ik denk niet dat ik nog meer pogingen doe....... anders wor k nog kaal ghaha

Ah jah oke, misschien is het beter idd dat je ff laat rusten. :yes:

Uitspraak van Sabjuh:woep: op zaterdag 22 april 2006 om 15:55:
als je gekleurd donker rood of bruin haar hebt dan doet de kapper het niet eens..dus je moet wel zelf gaan kloten

ja dat weet ik niet. Doe altijd zelf namelijk. Ben toen ook eens van pikzwart naar blond gegaan. Na 3 keer was het zoals het hoorde. Heb het toen wel over 1 week verdeeeld, dus een weekje vet voor lul gelopen, idd met behoorlijk kuikentjes oranje haar :D

Sorry nogmaals he :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 16:23:
sorry heb de nacht over geslagen... Xi het ook allemaal niet erg scherp meer... namen en forum plaatjes :9

hahaha :P

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 16:23:
ja dat weet ik niet. Doe altijd zelf namelijk. Ben toen ook eens van pikzwart naar blond gegaan. Na 3 keer was het zoals het hoorde. Heb het toen wel over 1 week verdeeeld, dus een weekje vet voor lul gelopen, idd met behoorlijk kuikentjes oranje haar :D

Sorry nogmaals he :flower:

hehe nja ik durf het niet aan met bleekpoeder en waterstofperoxide..lijkt me al een stuk aggressiever dan een pak halen en dat er in flikkeren..ik heb mn haar 3 jaar geleden al flink verkloot door het blonderen dus ben nu wel wat beter voorbereid:P

ja het is je vergeven hoor:P

Waarschuw beheerder
Ja t verkloot wel erdoor, ik weet niet of ik t nog wel doe hoor, misschien dat ik t weer terug laat verven in mijn eigen kleur, maar ja dan zal t ook wel weer slechter worden denk ik, omdat ik t dan weeeer verf ghaha. Dus dan hou ik t maar bij deze geweldige uitgroei!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ja je haar gaat echt zwaar eraan gewoon. Ik heb toen al mn haren helemaaaaaal kort geknipt, weer donker gemaakt (kort knippen doe ik nooit meer overigens)
Maar ze zijn nu wel weer gezond. Hadden ze nodig. :yes:
Ga ook niet meer blonderen. :no:

:D

Waarschuw beheerder
Neej idd, maja kort knippen doe ik ook nooit meer! 1x gedaan, een van de grootste fouten die ik heb gemaakt ghaha

Waarschuw beheerder
donateur
ja pcies, vet fout.
Maarja, proud to be fout :9

Tis weer lang nu, en weer een ervaring rijker :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 16:36:
maar ja dan zal t ook wel weer slechter worden denk ik, omdat ik t dan weeeer verf ghaha. Dus dan hou ik t maar bij deze geweldige uitgroei!!

haha maja donker verven is lang niet zo erg als elke keer blonderen:/

Waarschuw beheerder
Hoezo niet dan?? Want dan pleur je er toch weer iets chemisch in?

Waarschuw beheerder
donateur
geen waterstofperoxide...

Waarschuw beheerder
Ghahaha da wisk nie

Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: Weer wat geleerd vandaag! Wauw! En dat van iemand die nog niet heeft geslapen. Wonderen zijn de wereld nog niet uit! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 15:50:
Wanneer je van die kant en klare troep koopt, word je haar oranje en zul je het dus nooit volledig mooi netjes blond krijgen, of in haar geval 'wit blond'. Dan zul je toch echt naar een kapper moeten gaan om je haar 'te bleken', of als je er zelf goed mee overweg kan, ff bij de kappersgroothandel spulletjes kopen. En wanneer dat gedaan is, dan kun je er makkelijker van die voorverpakte troep op gooien.

Ik heb 12% waterstofperoxide gehaalt met bleekpoeder bij de kappers groothandel en heb me laten informeren doo de verkoopsters/kapsters die er werken.

Resultaat; oranje.

Het enige verschil bji een kapper is dat als het oranje was geworden dat het "gratis" nog een keer,nog een keer en NOG een keer word geblondeert.
Met veel geluk loop je blond naar buiten en waarschijnlijk ook kaal.
Als ze het al doen want vaak blonderen ze haar niet platina blond vanuit donker gekleurd haar.

Vergis je bovendien niet in kappers; Anno 2006 mag IEDEREEN zich kapper noemen dit is een vrij beroep.
Iedere clown die besluit een kaperszaak te openen kan dus obgeoorlooft aan het kloten slaan met je haar.

Neuh, doe ik het liever zelf :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 21:56:
hoe krijg je coupe soleil er zelf netjes in?
1. je koopt zo'n pak (dat lukt)
2. bij de kapper gebruiken ze altijd van die folietjes enzo, of zo'n muts ( ). moet dat bij zelf doen ook of gebruik je dan alleen een soort kwastje of kammetje oid?

met een muts bij idd en een kwartsje en aan de andere kant van het kwarstje zit een pennetje waarmee je de plukjes er doorheen haalt. kan je zelf doen maar tis makkelijker als je het iemand laat doen :yes:

Uitspraak van *PrInCeSsPeAcH* op vrijdag 21 april 2006 om 21:47:
wat is trouwen mousse met rode pigment? is dat voor mensen met rood haar?

nee je kan je haar ook kleuren met mouse(soort schuim ofzo) dat is er na een paar keer wassen weer uit.
laatste aanpassing

Artiest Fie
Waarschuw beheerder
En, hoe ziet jullie haar er nu uit??

ik ga vrijdag dat coupe sollei super proberen wat Alice ook heeft gebruikt.. als dat niet werkt ga ik maar naar de kapper.. kijken wat zij aanraden.. mijn eigen kapster komt pas 12 juni.. zo lang kan ik niet wachten :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 10:55:

jaa ben ik ook wel benieuwd naar.

ik ga vrijdag dat coupe sollei super proberen wat Alice ook heeft gebruikt

ik doe het in de vakantie hoop dat het lukt!!
Waarschuw beheerder
donateur

Ik heb onderhand alweer wat uitgroei, deze week doe ik eht voor de laatste keer blond voordat het rood gaat en dan maak ik daarna weer een foto :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op woensdag 26 april 2006 om 16:16:
Ik heb onderhand alweer wat uitgroei, deze week doe ik eht voor de laatste keer blond voordat het rood gaat en dan maak ik daarna weer een foto :cheer:

haha dat heb ik na een week alweer:/ klote uitgroei:/
over een maand doe ik het nog een keer grondig en dan vink het wel best:P tis nou wel blond zat:P

Waarschuw beheerder
bij mij is het nog niet blond zat!! grrrrrrr ik ben zo jaloers op alle mooie blondines die rondlopen hahahaha

Waarschuw beheerder
Blonderen altijd laten doen bij de kapper.

Zelf doen is vragen om problemen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 17:56:

de kapper durft het niet aan!!
zo irritant als iemand niet de rest van het topic leest:/
en je elke keer moet zeggen wat je al 230 keer verteld heb:/

Waarschuw beheerder
zo irritant als iemand niet de rest van het topic leest
en je elke keer moet zeggen wat je al 230 keer verteld heb

Niet zo'n zin om 85ooo berichten te lezen als je het niet erg vind

Succes!

Ps

Probeer het eens bij een echte kapper.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op woensdag 26 april 2006 om 16:16:
deze week doe ik eht voor de laatste keer blond voordat het rood gaat en dan maak ik daarna weer een foto

Rood is ook leuk! ga je het helemaal rood doen? of alleen de onderkant.

ik kan niet wachten om die coupe sollei in me haar te kwakken :P maar toch maar even wachten tot na het weekend.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 18:03:

Succes!

Ps

ik zeg toch de kapper durft het niet aan..:/

Waarschuw beheerder
Hairtoday in Zwolle!

Ik weet niet waar je woont,misschien een eindje rijden

Topkapper! wel prijzig! maar goed ik weet zeker dat ze het doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 17:56:

Weet je dat kapper een vrij beroep is?
Met andere woorden; elke pipo mag ene kapperszaak openen?

Succes!

Ps

Overdrijven is ook een vak het zijn er rond 600.
Als je dan geen zin heb om te lezen hou dan lekker je waffel (Y)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 18:19:
Hairtoday in Zwolle!

Ik weet niet waar je woont,misschien een eindje rijden

Moehahahaha halve land door voor een kutkapper 8)
Rood is ook leuk! ga je het helemaal rood doen? of alleen de onderkant.

Helemaal rood, ik twijfel nog of ik het koper/rood doe, brandweer rood of wijnrood...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op woensdag 26 april 2006 om 18:31:
Helemaal rood, ik twijfel nog of ik het koper/rood doe, brandweer rood of wijnrood...

:o ben je blond wil je het rood! haha meiden eigenschap geloof ik :P.
maar rood is ook leuk(Y) wel een hele overgang hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 19:25:
ben je blond wil je het rood! haha meiden eigenschap geloof ik .

Hahaha ja joh, ik weet nooit zo goed wat ik wil 8)
Nee, dat blond is erg rood, maar het is gewoon vervelend om het iedere keer bij te houden!

Dan maar liever rood, gezien m'n eigen haar toch veel rooddpigment heeft ;p

Waarschuw beheerder

weet je wel hoeveel zoiets kost... en ik wil niet eens blonderen.. ik wil gewoon blondER... dmv coupe sollei o.i.d.

Waarschuw beheerder
Hairtoday in Zwolle!

dure kapsalon? en waar zit die? Ik woon er vlakbij :D

Waarschuw beheerder
ik kan niet wachten om die coupe sollei in me haar te kwakken maar toch maar even wachten tot na het weekend.

ik ook niet hahaha maar ik laat het me vriend doen en dat kan niet eerder dan vrijdag hahaha helaas
Waarschuw beheerder
donateur
maar goed ik weet zeker dat ze het doen.

heb ik nu weinig meer aan:P doe het lekker zelf..lukt ook 8)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 21:06:
maar ik laat het me vriend doen en dat kan niet eerder dan vrijdag hahaha helaas

je vriend?:/
die van mij kan nog niet eens een vlecht maken:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op woensdag 26 april 2006 om 18:31:
brandweer rood of wijnrood...

hahah 8) vraag me af wat ik me daar bij moet voorstellen:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op woensdag 26 april 2006 om 23:00:
je vriend?
die van mij kan nog niet eens een vlecht makenlaatste aanpassing 26 april 2006 23:02

hehe ja goed he :P

Waarschuw beheerder
maar ja eerst het resultaat nog maar is zien :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me eigen kapsalon en ik snap dat je het duur vind om bij de kapper te laten doen dat is het namelijk ook haha.. Maar als je het eenmaal zelf al uitgeblondeerd hebt en je wilt het oranje er af zou je dat wel bij de kapper kunnen laten doen. met een spoeling is dat namelijk zo opgelost (als de kwaliteit van je haar tenminste nog een beetje fatsoenlijk is)
en een spoeling bij de kapper is zeker betaalbaar!!

Let trouwens wel ff op blonderen met 12% das namelijk voor je hoofdhuid heel slecht, kun je blaren en uitslag van krijgen en van flauwvallen als je het op je hoofd heb zitten!! max 9% watersofperoxide gebruiken op je hoofdhuid!!en emt 9% heb je ook minder snel kans dat het oranje word, dat word het namelijk omdat je met 12% het uitblondeer proces te erg versnelt.

succes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 10:03:
Let trouwens wel ff op blonderen met 12% das namelijk voor je hoofdhuid heel slecht, kun je blaren en uitslag van krijgen en van flauwvallen als je het op je hoofd heb zitten!! max 9% watersofperoxide gebruiken op je hoofdhuid!!en emt 9% heb je ook minder snel kans dat het oranje word, dat word het namelijk omdat je met 12% het uitblondeer proces te erg versnelt.

:/

ik denk dat ik het maar gewoon blonder doe dmv coupe solleil.. :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
haha lijkt me heel verstandig, en daar kun je ook heel blond mee worden!!
succes
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 09:52:
hehe ja goed he :P

mag ik um een keer lenen :P
hahah
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 09:53:
maar ja eerst het resultaat nog maar is zien :/

altijd spannend b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 27 april 2006 om 13:33:
mag ik um een keer lenen
hahah

eerst maar is afwachten of het goed gaat lukken, als dat zo is dan zal ik het hem vragen haha!! :P

Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 27 april 2006 om 13:33:
altijd spannend

zit me wel nerveus te maken of het niet oranje wordt :/ maar me haar is al niet meer zo donker dus hoop het niet :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op woensdag 26 april 2006 om 23:00:
je vriend?

Euhm weet je wie mijn haar heeft gedaan? :P juist ja mijn vriend hahaha maar hij vind het altijd wel leuk om aan mijn haar te frutsen :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 14:16:
zit me wel nerveus te maken of het niet oranje wordt

ja daar was ik ook bang voor.maar ik was echt heel donker (sommige plukjes zelf zwart) en het is nog gelukt.
denk dat het minder snel fout gaan als je al wat lichter bent van kleur.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 14:29:
juist ja mijn vriend hahaha maar hij vind het altijd wel leuk om aan mijn haar te frutsen

mijne dus ook :jaja:

ja daar was ik ook bang voor.maar ik was echt heel donker (sommige plukjes zelf zwart) en het is nog gelukt.
denk dat het minder snel fout gaan als je al wat lichter bent van kleur

Ik hoop dat het goed gaat!!! ben zeeer benieuwd :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 14:16:
als dat zo is dan zal ik het hem vragen haha!! :P

hahah oke :P
Euhm weet je wie mijn haar heeft gedaan? :P juist ja mijn vriend hahaha maar hij vind het altijd wel leuk om aan mijn haar te frutsen :D

wtf:/ voordat ik die van mij toch zo ver krijg:P hahaha dan laat ik het trouwens ook nog liever zn zusje van 12 doen :P

Waarschuw beheerder
Ik blondeer altijd mijn haar :D
Ene nooit last gehad hoor