en je haar wassen met zilverschampoo voor grijs haar om de gelige gloed te verwijderen.!!
uhm niet dus..die zooi gebruik ik dus niet meer..satanica kreeg er paars haar van..en toen ik het vanmiddag erin dee werd het met een halve minuut ook een beetje paars..snel maar uitgespoeld en die troep weggegooid
bij mij werkte het perfect..!!!
en als je je haar vaker verft pakt het gewoon minder snel.. en zeker een blondering! Ik zou het bij de kapper gaan doen, flink wat highlights erin in de lichtste kleur dan lijk je goed blond en is niet zo slecht voor je haartjes
a dus kan je wel elke keer zeggen ga naar de kapper blabla dan weet je dat het goed gebeurt..haha maar die durven dat niet eens aan..dus dan zelf maar kloten
ik heb wel eens blondeerspray gekocht en dat gedurende een langer periode over mn haar gesproten.. mijn haar Was echt super licht! Er zaten nog mooie kleurverschillen in doordat i t spoot en niet als 1 emulsie dr op kliederde..
denk dat dit wel n mooi natuurlijk resultaat was...
waarom zetten sommige mensen 10 keer hetzelfde erneer terwijl iemand er allang antwoord op heeft gegeven
DE KAPPER DURFT DAT NIET AAN MET GEKLEURD HAAR..tenminste hier niet..word ik zo moe van he..lees eerst het topic door
Bij mij was het zó licht geworden dat het bijna geverfd leek.
Voor het resultaat hoef je het iig zeker niet te laten...
ik bedoel als je bijv donker rood hebt..en dat is dus geverft..en dan blondeer spray erop flikkerd..dan word het nog oranje en heb je nog niks maar als je gewoon je eigen haarkleur hebt dan werkt het wel ja..
e word er niet heel lichtblond van maar goed je krijgt een "natuurlijke kleur" (asblond)
wat mij verteld is is dat je als je geel/oranje bent je mouse moet kopen met rode pigment, dat erin gooien en er asblonde verf erover heen moet doen.
de mouse moet je niet uitspoelen maar gewoon als dat erin zit de verf er in smeren.
zo heeft een meid die ik ken het gedaan en het ziet er heel natuurlijk uit
Ik zou het bij de kapper gaan doen, flink wat highlights erin
je word er niet heel lichtblond van maar goed je krijgt een "natuurlijke kleur" (asblond)
wat mij verteld is is dat je als je geel/oranje bent je mouse moet kopen met rode pigment, dat erin gooien en er asblonde verf erover heen moet doen.
de mouse moet je niet uitspoelen maar gewoon als dat erin zit de verf er in smeren.
zo heeft een meid die ik ken het gedaan en het ziet er heel natuurlijk uit
vertel mij eerst het verschil tussen ontkleuren en "verven"
Ontkleuren is dat ze de echte kleur van je haar eruit "trekken" ik had een felle roodkleur in me haar, en toen ze het ontkleurd hadden, was ik geelEn daarna hebben ze blondeer erover heen getiefd.. toen was het blond
Doet trouwens fokking pijn man, dat ontkleuren
Ik verf mijn haar altijd met Schwarzkopf Poly Blonde dat is echte verf. En dan moet je de kleur PARELBLOND nemen!!!
straks nog ff een pak asblond erover heen en dan moet het goed zijn
En gelukt??
k heb gister mijn haar van zwart naar blond getracht te krijgen. Nou ik denk dat ik met hetzelfde probleem zit als jullie het is nu koperblond. Het staat niet verkeerd maar had toch liever het rode gedeelte er niet bij gehad. Nu zat ik jullie verhaal ff door te lezen. Maar ik denk dat ik het over twee weken gewoon nog eens ontkleur in de haarpunten, en dan zie ik wel weer verder..
Oke.
ik denk dat ik toch maar eerst begin met coupe de sollei
wil het eigenlijk meteen blond maar waag het er maar niet op
maar ik weet nu eigenlijk niet wat ik moet doen.. weer coupe sollei zodat het weer n stuk blonder wordt of kan ik het nu wel met n blonde verf doen?? help