Partyflock

Forumonderwerp · 848589
1 volger · 99778x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik probeer mn haar witblond te krijgen, alleen na 2x blonderen willen die punten maar niet blond worden :|

Ze blijven een beetje oranje (alvast leuk voor koninginnedag (Y))

Wie blondeert er vaker nadat je je haar in een donkere kleur geverft heb gehad?

Waarschuw beheerder
echt waar??
bij mij werkte het perfect..!!!
en ik had t toch echt diepzwart! verschilt misschien qua haar!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 16:47:
en je haar wassen met zilverschampoo voor grijs haar om de gelige gloed te verwijderen.!!

Uitspraak van Sabjuh:woep: op zondag 9 april 2006 om 01:14:
uhm niet dus..die zooi gebruik ik dus niet meer..satanica kreeg er paars haar van..en toen ik het vanmiddag erin dee werd het met een halve minuut ook een beetje paars..snel maar uitgespoeld en die troep weggegooid:/

zilvershampoo werkt dus niet bij mij en satanica:/

Waarschuw beheerder
hmmzz..dan weet ik t ook nie..
bij mij werkte t echt!! ach ja..
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, alles zilvershampoo's en anti-roos shit helpen gewoon niet :s

Dus ik heb het 3 dagen geleden asblond gedaan en nu zit de bleek er weer in :cheer:
De asblond heeft 50% van de kopertinten deruit weten te halen dus ik hoop dat de bleek deoverige 50% deruit weet te krijgen...

Nog 40 minuten en dan zullen we zien wat er gaat gebeuren...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 16:54:
bij mij werkte het perfect..!!!

hmm maar je hebt ook wat korter haar.
had je dat toen ook??
zal het daar ook niet aan liggen? omdat je dan niet echt dode punten hebt ofzo?
ik had toen veel langer haar als ik nu heb en de hele onderkant bleef oranje en bovenop viel het toen wel mee volgend mij.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op zondag 9 april 2006 om 17:10:
De asblond heeft 50% van de kopertinten deruit weten te halen dus ik hoop dat de bleek deoverige 50% deruit weet te krijgen...

haha:P we hebben nog een foto te goed he:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 17:16:
hmm maar je hebt ook wat korter haar.

ja kan het ook aan liggen ja..ik heb mn haar in een staart onder mn bh bandje dus los nog langer..de punten zijn nu ook blond en bovenop ook:P nu de rest nog 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zondag 9 april 2006 om 17:37:
we hebben nog een foto te goed he

Die heb ik niet meer gemaakt ;)

Ik moet het NU uit gaan spoelen, en het ziet er behoorlijk blond uit...
Ben benieuwd :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op zondag 9 april 2006 om 17:40:
Ik moet het NU uit gaan spoelen, en het ziet er behoorlijk blond uit...
Ben benieuwd

jaa ik ben ook benieuwd! hoop dat het gelukt is!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een hoerenspul :/

Het is nu geel/koper geworden met hier en daar een witblond plukkie %)

Waarschuw beheerder
donateur
:( nog niks opgeschoten dus :/

Waarschuw beheerder
Blondeer je je haar vaak?? Ik ben zelf een aantal keer van zwart terug naar blond gegaan.. en nu van rood naar blond.. erg lastig! als je donker haar hebt, heb je veel roodpigment en daarom wil je haar dan niet zo makkelijk weer blond, omdat dat juist die roodpigment moet onttrekken.. en als je je haar vaker verft pakt het gewoon minder snel.. en zeker een blondering! Ik zou het bij de kapper gaan doen, flink wat highlights erin in de lichtste kleur dan lijk je goed blond en is niet zo slecht voor je haartjes :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb wel eens blondeerspray gekocht en dat gedurende een langer periode over mn haar gesproten.. mijn haar Was echt super licht! Er zaten nog mooie kleurverschillen in doordat i t spoot en niet als 1 emulsie dr op kliederde..
denk dat dit wel n mooi natuurlijk resultaat was...

*duurd wel even voordat het flesje leeg is O:)*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 11:23:
en als je je haar vaker verft pakt het gewoon minder snel.. en zeker een blondering! Ik zou het bij de kapper gaan doen, flink wat highlights erin in de lichtste kleur dan lijk je goed blond en is niet zo slecht voor je haartjes :D

Uitspraak van Sabjuh:woep: op zondag 9 april 2006 om 16:38:
a dus kan je wel elke keer zeggen ga naar de kapper blabla dan weet je dat het goed gebeurt..haha maar die durven dat niet eens aan..dus dan zelf maar kloten :P

waarom zetten sommige mensen 10 keer hetzelfde erneer terwijl iemand er allang antwoord op heeft gegeven:/
DE KAPPER DURFT DAT NIET AAN MET GEKLEURD HAAR..tenminste hier niet..word ik zo moe van he..lees eerst het topic door:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Partyangel :devil: op maandag 10 april 2006 om 11:31:
ik heb wel eens blondeerspray gekocht en dat gedurende een langer periode over mn haar gesproten.. mijn haar Was echt super licht! Er zaten nog mooie kleurverschillen in doordat i t spoot en niet als 1 emulsie dr op kliederde..
denk dat dit wel n mooi natuurlijk resultaat was...

ja dat is goed als je je eigen haarkleur lichter wil hebben..maar niet voor geverft haar..en laten we dat nou toevallig hebben 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 10 april 2006 om 13:18:
waarom zetten sommige mensen 10 keer hetzelfde erneer terwijl iemand er allang antwoord op heeft gegeven
DE KAPPER DURFT DAT NIET AAN MET GEKLEURD HAAR..tenminste hier niet..word ik zo moe van he..lees eerst het topic door

dat heb ik wel gelezen, ik zeg toch HIGHLIGHTS, want helemaal blonderen doen ze niet. GOED LEZEN MEISJE
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 10 april 2006 om 13:21:
maar niet voor geverft haar

Bij mij was het zó licht geworden dat het bijna geverfd leek.
Voor het resultaat hoef je het iig zeker niet te laten...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 15:57:
ik zeg toch HIGHLIGHTS, want helemaal blonderen doen ze niet. GOED LEZEN MEISJE

doen ze ook niet tenminste niet hier..en lezen? als je het gelezen hebt..dan weet je dat satanica geen highlights wou:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Partyangel :devil: op maandag 10 april 2006 om 16:03:
Bij mij was het zó licht geworden dat het bijna geverfd leek.
Voor het resultaat hoef je het iig zeker niet te laten...

:/ ik bedoel als je bijv donker rood hebt..en dat is dus geverft..en dan blondeer spray erop flikkerd..dan word het nog oranje en heb je nog niks:/ maar als je gewoon je eigen haarkleur hebt dan werkt het wel ja..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op maandag 10 april 2006 om 16:15:
ik bedoel als je bijv donker rood hebt..en dat is dus geverft..en dan blondeer spray erop flikkerd..dan word het nog oranje en heb je nog niks maar als je gewoon je eigen haarkleur hebt dan werkt het wel ja..

Precies!

trouwens heb misschien nog een tip voor degene die geel/oranje zijn...

je word er niet heel lichtblond van maar goed je krijgt een "natuurlijke kleur" (asblond)

wat mij verteld is is dat je als je geel/oranje bent je mouse moet kopen met rode pigment, dat erin gooien en er asblonde verf erover heen moet doen.
de mouse moet je niet uitspoelen maar gewoon als dat erin zit de verf er in smeren.

zo heeft een meid die ik ken het gedaan en het ziet er heel natuurlijk uit :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 17:14:
e word er niet heel lichtblond van maar goed je krijgt een "natuurlijke kleur" (asblond)

wat mij verteld is is dat je als je geel/oranje bent je mouse moet kopen met rode pigment, dat erin gooien en er asblonde verf erover heen moet doen.
de mouse moet je niet uitspoelen maar gewoon als dat erin zit de verf er in smeren.

zo heeft een meid die ik ken het gedaan en het ziet er heel natuurlijk uit :yes:

hm thanx voor de tip b) (f)

Waarschuw beheerder
ik laat deze week mn onderkant ontkleuren, die is nu nog zwart/donker bruin, daarna in de bovenkant highlights, en dan koper.

maar op een natuurlijke haarkleur is het niet nodig, je kan met een speciale verf 3 tinten lichter zonder blondeer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 11:23:
Ik zou het bij de kapper gaan doen, flink wat highlights erin

Dat wil ik niet :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 april 2006 om 17:14:
je word er niet heel lichtblond van maar goed je krijgt een "natuurlijke kleur" (asblond)

zo heeft een meid die ik ken het gedaan en het ziet er heel natuurlijk uit

Ik heb vrijwel hetzelfde gedaan en het blijft gelig/koperkleurig...
Ik denk dat je het er soms gewoon niet uitkrijgt en het er maar gewoon bij moet laten :/

Dus dan maar gewoon rood B)

Waarschuw beheerder
Ik had een heel mooi kleurtje (y) Dat wou ik vandaag blond hebben..ik kwam terug en ik was geel/lichtgevend
Naar de drogist gegaan daar hebben ze een pak blond en bruin mee gegeven moest eerst blond doen daarna die bruin..ik ben nu bruin oranje achtig..het is niet wat ik wil maar 10 keer beter als lichtgevend geel
Waarschuw beheerder
donateur
zo er zit weer een pak haarverf in :cheer:
haha word elke keer toch lichter b)

Waarschuw beheerder
donateur
Eerst ontkleuren misschien?
Waarschuw beheerder
donateur
vertel mij eerst het verschil tussen ontkleuren en "verven"
in blondeer verf zit toch ook ammonia en in ontkleurings spul ook toch:/ ik zie het verschil niet..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op woensdag 12 april 2006 om 21:51:
vertel mij eerst het verschil tussen ontkleuren en "verven"

Ontkleuren is dat ze de echte kleur van je haar eruit "trekken" ik had een felle roodkleur in me haar, en toen ze het ontkleurd hadden, was ik geel 8) En daarna hebben ze blondeer erover heen getiefd.. toen was het blond:)

Doet trouwens fokking pijn man, dat ontkleuren:S

Waarschuw beheerder
donateur
Jaa drama's altijd dat haar :O Ik had het altijd lichtblond met voorkant bruin. Dat was ik zat dus wilde het weer helemaal blond hebben! Nu raden ze mij aan bij de drogist het eerst te ontkleuren en doet inderdaad pijn!! :O Naja het prikt heel erg, kan nooit goed voor je haar EN hoofdhuid zijn hoor :nee: Hoe langer ik dat spul erin liet zitten hoe blonder het word :s Nou werd dat bruine dus knaloranje *zucht*

Maarja weekje later blondeerverf erover en nu is het weer redelijk blond (Y)
Ik verf mijn haar altijd met Schwarzkopf Poly Blonde dat is echte verf. En dan moet je de kleur PARELBLOND nemen!!!
Hele mooie kleur (Y) Namelijk met een witte/grijze gloed en geen geel :nee: De naam zegt het al parel :):) Ik was ook altijd net een kanariepiet :bloos: hehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 11:29:
Ontkleuren is dat ze de echte kleur van je haar eruit "trekken" ik had een felle roodkleur in me haar, en toen ze het ontkleurd hadden, was ik geel 8) En daarna hebben ze blondeer erover heen getiefd.. toen was het blond:)

Doet trouwens fokking pijn man, dat ontkleuren

ohh zo ;)

haha blonderen dee bij mij ook pijn..branden joh:/ straks nog ff een pak asblond erover heen en dan moet het goed zijn 8) want ben nu bovenop echt helemaal wit..vink dus niet mooi 8)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 11:36:
Ik verf mijn haar altijd met Schwarzkopf Poly Blonde dat is echte verf. En dan moet je de kleur PARELBLOND nemen!!!

mwa die heb ik zien staan ja..maar vond um te wit..

Waarschuw beheerder
donateur
*zucht* heb hier ook nog een pak ontkleuring staan 8)
ik wil het erin smeren maar durf niet!! wil zo graag me eigen haarkleur terug :(

Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 13 april 2006 om 13:25:
straks nog ff een pak asblond erover heen en dan moet het goed zijn

laat het ff weten of het gelukt is! :9 als het jou lukt smeer ik het er ook in! .........denk ik :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 13:37:
laat het ff weten of het gelukt is! :9 als het jou lukt smeer ik het er ook in! .........denk ik :P

haha oke :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 13 april 2006 om 13:50:
haha oke :P

En gelukt??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 10:26:
En gelukt??

nou het is bij mij precies hetzelfde gebleven:P

alleen onderaan is het wat lichter geworden..
ik dacht dan doe ik er asblond over heen zodat ik bovenop niet meer wit ben..maar het pakt dus niet..nja dan maar donkerder blond erover heen van de week:P
Waarschuw beheerder
ontkleuren = blonderen.
Waarschuw beheerder
is ook zo, als je haar geen kleur heeft, is t blond :-)

wat ik wel weer een mooie kleur vind gheghe

Waarschuw beheerder
zorg dat je kapper goed luistert want brons en blond zijn wel erg verschillend hahahaha
[img width=308 height=480 cacheid=00000045000441abe9390f361a01599c7b]http://www.mijnalbum.nl/Foto=ARLJEQWU[/img]

wat kan vloeken soms toch lekker zijn ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 15:24:
zorg dat je kapper goed luistert want brons en blond zijn wel erg verschillend hahahaha

vind het wel mooi staan eingelijk :P :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 16:47:
ps.
ik moet er wel bijzeggen dat je je haar wel naar de klote helpt..

tis idd heel slecht om je hare "wit" te make.. hoe lichter hoe slechter (als je van jezelf donker bent)
Waarschuw beheerder
donateur
ach zolang je er niet dood aan gaat 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op vrijdag 14 april 2006 om 13:09:
nou het is bij mij precies hetzelfde gebleven

Huh dat meen je niet! :vaag:
heb je het er gewoon ingedaan of met dat rode mouse??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 19:23:
heb je het er gewoon ingedaan of met dat rode mouse??

gewoon ingedaan..
zal van de week nog welleens met dat rode mouse proberen..

Waarschuw beheerder
donateur
Oke.
ik denk dat ik toch maar eerst begin met coupe de sollei :|
wil het eigenlijk meteen blond maar waag het er maar niet op :9
Waarschuw beheerder
Hey meiden..
Ik heb gister mijn haar van zwart naar blond getracht te krijgen. Nou ik denk dat ik met hetzelfde probleem zit als jullie het is nu koperblond. Het staat niet verkeerd maar had toch liever het rode gedeelte er niet bij gehad. Nu zat ik jullie verhaal ff door te lezen. Maar ik denk dat ik het over twee weken gewoon nog eens ontkleur in de haarpunten, en dan zie ik wel weer verder..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van miss spring in het veld op zaterdag 15 april 2006 om 15:00:
k heb gister mijn haar van zwart naar blond getracht te krijgen. Nou ik denk dat ik met hetzelfde probleem zit als jullie het is nu koperblond. Het staat niet verkeerd maar had toch liever het rode gedeelte er niet bij gehad. Nu zat ik jullie verhaal ff door te lezen. Maar ik denk dat ik het over twee weken gewoon nog eens ontkleur in de haarpunten, en dan zie ik wel weer verder..

foto? :P

Artiest Fie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 14:54:
Oke.
ik denk dat ik toch maar eerst begin met coupe de sollei
wil het eigenlijk meteen blond maar waag het er maar niet op

ik heb van mezelf donkerblond, heb het in november bruin geverft en eigenlijk na 2maand al spijt :'( ik wil dus ook weer naar blond.. maar dat kon niet zei de kapster.. heb dus nu weer sinds andere halve maand coupe sollei gedaan en het is al flink blonder.. alleen wil ik nog blonder.. eigenlijk echt naar witblond het liefst... maar ik weet nu eigenlijk niet wat ik moet doen.. weer coupe sollei zodat het weer n stuk blonder wordt of kan ik het nu wel met n blonde verf doen?? help :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 15:56:
maar ik weet nu eigenlijk niet wat ik moet doen.. weer coupe sollei zodat het weer n stuk blonder wordt of kan ik het nu wel met n blonde verf doen?? help :S

hm als je het nu verft dan word het ook oranje denk k..dus denk dat je beter nog een keer coupe sollei moet doen..en dan verder zien..en het er toch een keer op wagen om dan maar oranje te worde..en daarna ben je wel blond..