Partyflock

Forumonderwerp · 848067
16149x bekeken

Waarschuw beheerder
Wie gebruikt speed om af te vallen?

Ik heb een paar vriendinnen die door speed vele kilo's zijn kwijtgeraakt soms wel 40 kg!!! Dit is natuurlijk heeeel ongezond dat weet ik :S maar dat maakt niets meer uit tegewoordig voor velen...:S Anorexia en Boulimia zijn ook manieren om af te vallen of om op gewicht te blijven dat is ook super slecht!!!

Is slank zijn echt zo belangrijk om je gezondheid nou te beschadigen? Of wordt dat gewoon vergeten... Ik moet zelf bekenne dat ik ook speed wou gaan gebruiken omdat het je eetlust helemaal weg neemt en je maar heel iets hoeft te eten of niks!!!

Jullie mening????? of ervaring? XxX LoCa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 19:40:
En meissie dun zijn wie wil dat niet maar ja helaas is dat niet voor iedereen weg gelegd zoek een gewicht en gevoel dat bij je past en waar jij je lekker bij voelt...

Idd, niet iedereen is even dun. Belangrijkste is dat je een gezond gewicht en een gezond vetpercentage hebt en hier en daar een vetrol, ach daar moet je je niet al te druk over maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 15:25:
Ik moet zelf bekenne dat ik ook speed wou gaan gebruiken omdat het je eetlust helemaal weg neemt en je maar heel iets hoeft te eten of niks!!!

Dat zou zonde zijn. Ten eerste vind ik meisjes die slank zijn door speed, niet mooi slank...maar ingevallen en ten tweede tast je je gezondheid aan. Ik zou zeggen, lekker sporten en zorgen dat je je goed voelt, dan val je het beste af en das ook nog de gezondste manier :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet zelf bekenne dat ik ook speed wou gaan gebruiken omdat het je eetlust helemaal weg neemt

ik krijg alleen maar honger van die zooi
Waarschuw beheerder
Ephedra (wat inmiddels verboden is) gaf hetzelfde effect als speed bij lage doseringen. Het zorgt ervoor dat je hartslag en lichaamstemperatuur omhoog gaan, dat je actiever wordt en dat je eetlust weggaat. Hierdoor gaat je stofwisseling omhoog en verbrand je aanzienlijk meer calorien dan dat je binnen krijgt.

Maar als je echt fatsoenlijk wil afvallen zul je gewoon meer moeten bewegen en goed op je eten letten.
Dus een paar keer in de week gaan cardio'en op een vrij rustig tempo zodat je hartslag niet boven de 130 uit komt.
Alleen maar water drinken, liter of 2-3 per dag.
En eet ongeveer 6 kleine porties per dag. Zorg dat je zo min mogelijk vet en koolhydraten binnen krijgt (wel iets natuurlijk), dus weinig brood, rijst, pasta, aardappellen en (vet) vlees. Eiwitten zijn wel belangrijk om binnen te krijgen, dus b.v. eieren, kip en vis. En natuurlijk voldoende groente en fruit eten.

Waarschuw beheerder
donateur
Drugs gebruiken om af te vallen, heb ik maar twee woorden voor: DIEP TRIEST

Waarschuw beheerder
speed om af te vallen.. :/ zo stom.

Kom op zeg dan ben je dus 10 kilo lichter alleen je huid is geruineerd en van de blik in de ogen van die mensen word je ook niet vrolijker.. Daarnaast: speed breekt ook spieren af. Je word er dus niet mooi slank, maar eng dun van.

Doe mij maar gewoon de sportschool :jaja:
Waarschuw beheerder
de -echte ephedra.. die in middels verboden is werkte goed..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saber op vrijdag 10 februari 2006 om 22:19:
weinig brood, rijst, pasta, aardappellen en (vet) vlees.

:-/
Uuuuhhh... daar noem je alle dingen op die ik normaal gesproken eet... Dan zal ik inderdaad wel afvallen ja, als ik niks meer eet :-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mirelll op woensdag 8 februari 2006 om 15:48:
ze nemen me maar zoals ik ben

ga absoluut nooit speed gebruiken om af te vallen en dan nog eens elke dag helemaal verrot zijn zeker

Dat ten eerste :yes:
wees blij met jezelf.

ten 2e drugs gebruiken is een erg slap excuus om af te vallen.

Je moet gewoon btje gaan sporten op je eten letten

en dan erbij niet iedereen kan en hoeft superslank te zijn!

Waarschuw beheerder
Afvallen met pep? heb je ooit weleens op TV gezien over mensen die te snel afvallen? de vellen hangen erbij.. not done :no:
Waarschuw beheerder
ja dat je wilt afvallen oke kan ik inkomen
maar je kan het te lekker gaan vinden en dan?:O:S

eet gewoon gezonder beweeg meer laat die pep staan!! :[
Waarschuw beheerder
haha lekker dom zeg!

Anorexia en Boulimia zijn ook manieren om af te vallen of om op gewicht te blijven dat is ook super slecht!!!

bullshit.

Wanneer je aan anorexia of boulima lijdt dan kies je er misschien wel voor om je vinger in je keel te douwen na elk beetje dat je gegeten hebt (of bij boulima, na een vreetbui) maar dat komt omdat er een gigantische kronkel in je kop zit! Oftewel een vreselijk psychisch probleem!! En vaak zien de mensen die hieraan lijden niet eens dat ze een ziekte hebben. Je zegt niet zomaar op een dag van : goh wat ben ik dik (of goh, ik wil op gewicht blijven) laat ik maar eens anorexia gaan hebben.

Dit kun je totaaal niet vergelijken met meiden (of jongens) die zichzelf wel dik vinden, maar nog wel "normaal" kunnen nadenken, en die dan speed of andere rotzooi gaan gebruiken om die kilootjes kwijt te raken.
Hierbij heb je als t goed is ook geen hulp nodig. (behalve als je er aan verslaafd raakt natuurlijk)
Iemand die anorexia of boulimia heeft, heeft wel degelijk hulp nodig!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ideaal dieet...

Zal je tandarts ook goed uitkomen.

Waarschuw beheerder
+1
Ik vind dat alle ongezonde manieren om af te vallen slechts een tijdelijke voldoening als gevolg hebben. Dingen zoals speed gebruiken dus maken veel meer kapot dan je lief is... zo kan je misschien wel maandenlang blij zijn dat je zo "mooi" slank bent, maar als je op een goeie dag wakker wordt en beseft dat je eigenlijk een junkie bent, vind je jezelf alles behalve mooi... en dan is het misschien te laat om alles te fixen wat je kapot gemaakt hebt.

Langdurig afvallen (en vooral tevreden zijn met jezelf en lekker in je vel zitten) gaat misschien wat langzamer, maar uiteindelijk ben je er vele malen gelukkiger door!
En daar draait er uiteindelijk wel om, want je kan net zo goed 20 kilo wegen en nog steeds jezelf niet dun genoeg of mooi genoeg vinden, alleen maar omdat die "kronkel" in je hoofd niet gefixt is en daar gaat het om.
Waarschuw beheerder
donateur
drugs gebruiken om af te vallen is echt ziek volgens mij.. en het werkt niet eens altijd..
ik zal nooit drugs gebruiken om af te vallen, liever dik dan me op dit manier kapot te maken..
en afkomen kun je ook anders..
Waarschuw beheerder
Wie gebruikt speed om af te vallen?

Maak je niet drugs!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op woensdag 8 februari 2006 om 15:48:
gebruik dan stackers

das troep dat werkt voor geen meter:s
heb het ook gebruikt maar helpt niet

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker snugger :frusty:

Waarschuw beheerder
Ik heb een paar vriendinnen die door speed vele kilo's zijn kwijtgeraakt soms wel 40 kg!!! Dit is natuurlijk heeeel ongezond dat weet ik maar dat maakt niets meer uit tegewoordig voor velen... Anorexia en Boulimia zijn ook manieren om af te vallen of om op gewicht te blijven dat is ook super slecht!!!

ik wil ook 17kilo kwijt... ben eg te dik aan het worden ennuh maar dan gewoon op de goede manier... maar ik moet nu naar een psycho en een dietist... wat helpt? geef je geld aan je ouders ... snoep achter slot en grendel///....

Waarschuw beheerder
Ja dat afvallen gaat razend snel.. Net als Hersenschade, nier schade en leverschade oplopen.. ;)
Waarschuw beheerder
Ik ken enkele mensen die met speed veel en snel zijn afgevallen, maar die zijn echt niet mooi slank: ze zijn heel onevenwichtig afgevallen: je verliest dan daar het eerste vet, waar het het gemakkelijkst vanaf gaat. Die persoon in kwestie was eerst gewoon een tonnetje, maar zag er verder wel gezond uit, niks mis mee, alleen erg dik. Door speed is ze erg veel vet kwijt, maar vooral van haar benen en armen. Ze heeft nu spillebeentjes met een enorme buik erboven, erg lelijk. Bovendien is haar vel ook slap.

Doe het lekker op de gezonde manier: goed en gezond eten, niet snoepen, geen of heel weinig alcohol en sporten. Gaat langzamer, maar je verliest het vet gelijkmatiger over je lichaam, ook beter op de plaatsen waar je het meest kwijt moet en je blijf er gezond uit zien. Veel succes!