Ik ga dit jaar voor het 6e jaar op wintersport en kijk er het hele jaar al naar uitNog maar 1 weekje
Maar ga dit jaar wel op wintersport dus dat komt goedheb er zin in
hoe kun je nou niet van wintersport houden?
Idd!! Het is echt het gaafste wat er is!
Vind het eigenlijk nog leuker dan de zomervakantie, omdat je nu iedere dag volop actief bezig bent
s ochtends er op tijd uit om de eerste gondel omhoog te pakken, tot `s middags de laatste. en vervolgens tot `s avonds laat
weekje vakantie...ik kom nooit zo bizar verpleurd terug als van wintersport daarna eigenlijk nog weekje vrij hebben om thuis bij te komen
en daarna de apres-ski tenten in!
snelheid DUSS skie
en ten 2de snowboarden is voor wannabees
en ten 2de snowboarden is voor wannabees
ik weet cker dat skie harder gaat dan snowboarden dat is gewoon een feit
niets gebroken ?
neej gelukkig niet haha
m'n moeder is wel gevallen met skieen, die is afgevoerd met de ski-bully, wel sneu hoor, heeft de rest van de week nie kunnen skieen, ze is nu naar 't ziekenhuis, volgens mij heeft ze een spiertje gescheurd. die stomme ski's gingen niet los
ai dat is niet zo leuk nee
zo zie je maar weer.. je kunt beter gaan snowboarden
Boarden beviel me dit jaar ook precies 1 dag goedO:) Volgend jaar weer proberen... Nu eerst maar weer eens normaal leren lopen
nee das namelijk veel veiliger?
ik denk dat je op skies minder snel bijvoorbeeld je kniebanden scheurt dan op een snowboard, die gaat namelijk echt niet los
maar ben geen expert natuurlijk, maar lijkt me gewoon
ik was gewaarschuwd dat de eerste keer heel moeilijk was en veel doorzettingsvermogen vereistte, en dat is zeker waar
volgens mij herken je jezelf hier wel in
Nee bindingen van een snowboard gaan normaal zekrs niet los.. Maar denk niet dat je gelijk hebt.. aangezien je op je board je voeten zo goed als altijd in dezelfde houding staan, zal daar niet gauw wat mee gebeuren.. Denk eerder aan je polsen en armen, die vaak de klap opvangen.
wrom is het altijd zo snel voorbij
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 18:15:Als je mee wilt moet je het maar laten weten, we gaan met zn 6-en
2 stelletjes, ik en nog een vriend
Allemaal supermakkelijke mensen, was vorige keer ook iemand bij die we allemaal nog nooit hadden gezien en die heeft zich reuze vermaakt
We zijn wel allemaal tussen 25-34 zeg maar, maar das voor mij ons geen bezwaar. Maar verwacht niet dat we elke avond gaan apres-skieen, sowieso ruk waar we waarschijnlijk naar toe gaan.
Word wel slapen in de woonkamer voor je, daar ligt nog een matras onder de bank.
Of je moet bij mij slapen of die andere gozer, maar aangezien je ons nog niet kent zou dat een beeeetje apart zijn
Sander