Pepke ruikt superlekker

'n beetje naar bloemetjes

maar t ruikt ook naar 'n lange n8 lekker spienen sjeverneren en tietsjen en dus RamParaWaziG zijn, 'n vette poetskick- lulkick- spienkick- tripkick- zweetkick

(en dat ruik je heel errug goed)

Maar pepke ruikt ook naar weer ff t kind in jezelf naar boven halen en de grootste lol hebben met zun allen of in je uppie

En af en toe ruikt t oowk naar vrijheid, blijheid, fijnheid & soms oowk wel geilheid

Pep ruikt af en toe naar alle goeie dingen in't leven en soms oowk naar slechte, kan nog uren doorgaan als t moet maar kga nog ff ruiken

Ennuh nu precies op dit moment ruikt pepke ram naar un vette typkick!
Conclusie : Pep ruikt zo hoe je zelf wilt dat t ruikt

Soms ruikt de pep naar mij
Maar chocola is egt wel DE verslaving waar ik echt helemaal voor ga! Tralalalala
en roken is zoo vies met pep op...
vind ik dan
RamBizarre

ikkuh rook me dood
coke is voor de zwakke en pep is voor de strakke
Dat vind k n beetje zwak tis n leuk rijmpje en ikke heb oowk veel liever pepke dan soske maar ieder zun eiguh smaak, tis tenslotte ieders eigen zaak

En sos kan ook fijn zijn, tog..?
Uitspraak van
Mike-I
op donderdag 6 april 2006 om 17:56:
ik rook zo 4 pakjes op een avond met pep op...
ja ik kanr dan ook wat van
En sluit mij daar dus oowk maar bij aan want die peuken smaken zo fijn, dat ze altijd veelste snel helemaal op zijn! Oeh wat gemein

Egt neet zo RAMfijn
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 06:17:
naar gras!!!!!!!!!!!!!!!!
HeeeJ Freaky RaMgAdJuH

Sommige zegguh t gras is veel witter, aan de overkant... Kging er 's naar kijkuh om t gras te vergelijken, t eerste witte sprietje brak, en stond ik al Ramstrak, in muh aussiepak,lekker uit mun dak door al dat geHAK, JeaH

hahaha leuke bezigheidsterapie

HakkuH

HakkuH

HakkuH
naar meer
Hahaha.. 't smaakt meestal wel naar meer

Maar op is opperdepop, Goedzow en SJEVERENEER tot de volgende keer maar weer gebakken peer !!