| Betreft: | evenement: Trance Energy, zaterdag 11 februari 2006 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
YIEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Ik moet helemaal niks.. Ik moet erzelf niet eens heen
omdat ze jou dan gezien heeft
Wordt vet
Naja ik heb ook g1 verwachtingen dan maar
En nu volledig de tijd om de laatste dagen af te tellen !
ik zeg,ik heb geen verwachtingen kan het alleen maar meevallenkomt steeds dicherby
hoe kan je nu geen verwachtingen hebben? Met zo line up, De enigste verwachting die ik heb is dat het een super feest wordt. Vorige keer op Trance Energy was de line up iets minder maar toen was het ook al geweldig. Dus als je geen verwachting hebt is er iets mis met je, Dit feest kan alleen maar geweldig wordenlaatste aanpassing 8 februari 2006 08:47
Dan kan 't alleen nog maar super worden
Die mening deel ik ook
zon soort reactie had ik van jou wel verwacht je stelt weer teleur arjan,weet je nog armin only had ik grote verwachtingen van maar dat viel dus ff flink tegen vandaar geen verwachtingen meer ok.laatste aanpassing 8 februari 2006 13:08
Uitspraak vanGOLDRUSH
op woensdag 8 februari 2006 om 10:19:
zon soort reactie had ik van jou wel verwacht je stelt weer teleur arjan,weet je nog armin only had ik grote verwachtingen van maar dat viel dus ff flink tegen vandaar geen verwachtingen meer ok.laatste aanpassing 8 februari 2006 13:08
Opvallend dat je dat vond tegenvallen, Maybe dat je toen wat te weinig XTC opzo gebruikt had dat je daardoor niet goed op de muziek in kon gaan. Armin only was echt top feest. Moet je ook niet achteraan ergens gaan staan, daar is geen sfeer, vooraan of in het midden was echt top.
Opvallend dat je dat vond tegenvallen, Maybe dat je toen wat te weinig XTC opzo gebruikt had dat je daardoor niet goed op de muziek in kon gaan. Armin only was echt top feest. Moet je ook niet achteraan ergens gaan staan, daar is geen sfeer, vooraan of in het midden was echt top.
maar tegenvallend dat slaat echt helemaal nergens op
maar tegenvallend dat slaat echt helemaal nergens op
neemt niet weg dat ik het naar mijn zin had, maar ik heb beter gezien en gehoord
The story closed 6 o'clock i think
Nog maar 2 DAGEN to TRANCE ENERGY
Iedereen heeft daar 'n andere mening over, dat zie je dus maar weer...
Ik vond Ferry vorig jaar op TE tegenvallen, terwijl ie normalerwijze toch echt super draait en anderen vonden 'm helemaal te gek, so what....
Nog ff werken 1 avondje![]()
Is het nou al uitverkocht of niet?
sorry maar dat was vorig jaar vriend!!!!
moet ik wel weten of het uitverkocht is
Snel naar de shop, want het is (nog) niet uitverkocht!!
![[img width=241 height=124]http://rya.mine.nu/wtfdance.gif[/img]](http://rya.mine.nu/wtfdance.gif)
Really looking forward to TE this year... won't have a chance in hell to see all the favorite DJs... almost to much of the good stuff...
Ik jou ook niet, lieverd
Komt Frankie ook???
Yeah baby!!!It's so cool that you come all the way from Sweden...must be a real TRANCE fan!!!
We staan zowiezo op 't alom bekende plekje (links vooraan)
Well actually there are over 200 Swedish people
Stefan, u're back in Holand?? Maybe we'll see eachother tomorrow @ TE!!
What's the weather like in Holland these days ? Raining as usual ?
Perhaps we will... meet you and your friend last year anyway =)
ik ook wil ik niet missen
Well actually there are over 200 Swedish people comin' to Holland.
We are really huge trance-fans but also they all want to experience these huge parties...
Great! I always like to meet foreign partypeople. They're always so enthousiastic!
Leuk dat filmpje alleen jammer dat t zo overduidelijk zwaar nep is