ja toch
Je doet toch zoenen met iemand anders oftwel met een vreemde, dus dat is zeker weten vreemdgaan
vrouwen zijn volgens mij nog erger
interessant hoe velen tegen dit onderwerp aanschoppen, terwijl je er bijna wel zeker vanuit kan gaan dat een groot deel van de 'heilige' mensen hier op Flock vreemd zal gaan of al doet...
Uitspraak vanHaagse Talluk
op vrijdag 3 februari 2006 om 11:33:
vrouwen zijn volgens mij nog erger
Die zijn uitgekookter of hoe zeg je dat ...
Die zijn uitgekookter of hoe zeg je dat ...
Vrouwen zijn veel erger
en uitgekookter zijn zeer zeker..
Zelf ben ik er nog niet helemaal uit. Ik heb een relatie. Ik streef monogamie na & ik kom niets tekort in mijn relatie. Maar ik blijf natuurlijk man...dus zo nu en dan vind ik het uitermate lastig om niet buiten de deur te rotzooien.....ik hou het dus binnenshuis
wij zij gewoon slimmer
ervaring er mee dan?
wij zij gewoon slimmer
Je doet toch zoenen met iemand anders oftwel met een vreemde, dus dat is zeker weten vreemdgaan
Wat noem jij trouw blijven dan?laatste aanpassing 3 februari 2006 11:38
ja sorrie hoor, neuken met een ander is idd vreemdgaan, maar zoenen toch niet ?? zoenen is gewoon leuk/lekker etc... maar vreemdgaan doe je pas echt als je sex met elkaar hebt hoor...
ja sorrie hoor, neuken met een ander is idd vreemdgaan, maar zoenen toch niet ?? zoenen is gewoon leuk/lekker etc... maar vreemdgaan doe je pas echt als je sex met elkaar hebt hoor...
Vreemdgaan is inderdaad als je sex hebt met een ander, maar het woordje sex kun je heel breed nemen en kussen is daar zeker weten een onderdeel van
Iedereen bepaalt dat toch voor zich zelf ?
Vreemdgaan is inderdaad als je sex hebt met een ander, maar het woordje sex kun je heel breed nemen en kussen is daar zeker weten een onderdeel van
mwah ik vind zoenen nou niet echt vreemd gaan, ik zou er pissig om worden, maar geen relatie voor uitmaken
Waar plaats je zoenen dan bij?
mwah ik vind zoenen nou niet echt vreemd gaan, ik zou er pissig om worden, maar geen relatie voor uitmaken
Vind ik niks voor jou Naat....had gedacht dat jij je vent meteen de *PIEP* zou slaan
En dat met een ander kussen dus zeker weten niet bij "trouw blijven" hoort, hoort het volgens mij gewoon bij vreemdgaan
ja duh ! gewoon op dr mond, tong erin ?? eeehm ...
wie zegt dat het zeker weten niet bij *trouw blijven* hoort
dat is jouw mening, en die hoef je niet zo op te dringen
of je hebt "vreemdgaan" of "trouw blijven",
Ik vind het ook niet egt vreemd gaan, maar ik zou wel denken wie zoent met een ander!! zal ook mischien wel op het idee komen om met een ander te neuken!
Als je trouw bent dan deel je niet iets met een ander
Dat bedoel ik helemaal niet , of je hebt "vreemdgaan" of "trouw blijven", uit jou antwoorden blijkt dat kussen met een ander dus bij geen van deze 2 hoort. Hoe noem jij het kussen met een ander dan?
omdat je met iemand zoent moet je die dan ook gelijk neuken ?? dat is toch onzin ??
wat dacht je van...
iedereen denkt daar anders over
voor de 1 is het vreemd gaan en voor de ander niet