| Betreft: | evenement: Free your mind festival, zaterdag 3 juni 2006 om 12:00 |
ik zeg 1 ding....
ROTHER
ROTHER
die man heeft de tent compleet ondersteboven gekeerd
helaas dat het penaltyschieten zo bruut aan zn einde kwam
zoveel mensen die niet op mij hebben kunnen mikken
Ik vond dat er echt weer een familiesfeertje was, heerlijk zorgeloos met zn allen uit de plaat gaan
al mogen een aantal neefjes, nichtjes, ooms en tantes de house-moves uit de kast trekken, want er werd erg veel stilgestaan...
ik heb enorm genoten! respect voor de organisatie en alle lieve mensen die er bij waren!
laatste aanpassing
Free Your Mind 2006 foto's ->> zie www.point2.nl > klik op "here" ...
Zo ik ben ook weer thuis 
Het was weer een herlijk begin van het festivalseizoen
Zon, mooie muziekjes en lieve mensen
Met als ultieme hoogtepunt....ROTHER!! Pff wat ging het los voorraan zeg
Heerlijk meegesprongen, meegeschreeuwd
YES! Was ook echt gesloopt na zijn set. Toen ff bijgekomen in de VIP 
Alleen beetje jammer dat ik en Overd0ze niet meer binnenkwamen in de Poema om 5.30 ofzo
Tijdens de after toch maar besloten het ff te proberen...maar helaas 
Mensen bedankt voor de topdag en tot FYM2007!
Het was weer een herlijk begin van het festivalseizoen
Alleen beetje jammer dat ik en Overd0ze niet meer binnenkwamen in de Poema om 5.30 ofzo
Mensen bedankt voor de topdag en tot FYM2007!
Gezellige dag gehad! Mijn waardering voor dit festival is 'goed'.
Zeker niet het beste festival waar ik geweest ben.
Ik heb me erg goed vermaakt, ben alleen een aantal minpunten tegen gekomen.
Ik noem o.a. de drank, eten, drankbonnen (alleen maar voor 20€ te koop!! Belachelijk)
en het geluid was niet altijd even hard. Al met al was het wel gezellig!!
Op naar het volgende festival zou ik zeggen!!

Zeker niet het beste festival waar ik geweest ben.
Ik heb me erg goed vermaakt, ben alleen een aantal minpunten tegen gekomen.
Ik noem o.a. de drank, eten, drankbonnen (alleen maar voor 20€ te koop!! Belachelijk)
en het geluid was niet altijd even hard. Al met al was het wel gezellig!!
Op naar het volgende festival zou ik zeggen!!
laatste aanpassing
barbaarse bende
Wat een vet beeld! Ben even 15 min weggeweest..Ik stond bij de opening van de tent.. De hele tent stond vol.. en vooraan zag je 40/50 handen in de lucht!!!! Wat een beeld! Genoeg reden om me erbij aan te sluiten.. en meegaan met deze hoeveelheid energie!!!
Ik heb genoten als een gek!!
Anthony Rother 
Nooit van de beste man gehoord, maar compleet uit me graadje op (helaas) de laatste 20 minuutjes van z'n set...
Wow wat een sfeertje hing daar zeg, overigens de hele dag topsfeer! Mag van mij altijd wel zo zijn, HEEEEWWWWRRRLIJK!!
Ook genoten van me dansmaatjes; thnx skatjes, snel weer!
Volgend jaar zeker weer
Nooit van de beste man gehoord, maar compleet uit me graadje op (helaas) de laatste 20 minuutjes van z'n set...
Wow wat een sfeertje hing daar zeg, overigens de hele dag topsfeer! Mag van mij altijd wel zo zijn, HEEEEWWWWRRRLIJK!!
Ook genoten van me dansmaatjes; thnx skatjes, snel weer!
Volgend jaar zeker weer
ja zijn er veel mensen gepakt?
Maatje van mij was gepakt met een flesje MDMA/Bleu Curacou onder zen zak en die mocht mooi de kikkersprong in een politiebusje doen....maar hij mocht wel naar binnen bij (het voor hem omgedoopte) Free Your Ass Festival!!haha
Beetje jammer dat ie exact dezelfde (vette) set als op Awakenings draaide
Weet iemand ook of er nog setjes opgenomen zijn en of online komen???
Livesets.com heeft gerecord op het festival...die site in de gaten houden!
(about Kalkbrenner)
Beetje jammer dat ie exact dezelfde (vette) set als op Awakenings draaide
Skils draaide ook bijna zelfde set als dat hij in Patronaat Haarlem deed. Wel een overheerlijke set, maar het verschil was minima(a)l
laatste aanpassing
nou kom ik ook maar met een verslagje.
binnen om half en het was erg lekker weer..echt prima. eerst ff naar mono gegaan om vriend sander bana te bekijken. die was helaas al klaar, maar wel meteen onwijs veel gezellige hagenezen daar.
toen besloten ff bij voorn te kijken. Daar ook weer veel bekenden gezien. Voorn was wel oke, maar kan die liveset echt dromen.
Daarna naar heil gegaan. Ik had die nieuwe cd gehoord en was dara niet echt over te spreken. Zijn act viel me dus echt niet tegen..heerlijke shit.
Daarna weer ff naar de mono geweest. Mathias Tanzmann was heerlijk bezig daar. Lekker uit me kneiter van de M en ik zat echt in de muziek. Heb daar toen echt een tijd gestaan.
Toch maar ff Watson meegepakt....wat was het geluid daar kut zeg!! Toen naar Rother waar ik erg veel zin in had. Ik werd alleen he-le-maal waus van die warmte en drukte. 20 min gehoord, maar ik had echt de drang om lekker in de zon te staan. Toen maar weer naar de mono gegaan. Achter baal ik wel dat ik niet nog ff langer bij rother ben geweest na alle verhalen. Maja bij de minimal was het weer ouderwets gezellig. Vond de sfeer daar ook veel leuker dan op de rest van het festival. Na wat biertjes en likjes verder toch maar ff naar mn haagse held REMY gegaan.
Hij draaide zoals ik van hem gewend ben..heerlijke stevige funkritmes..Heb daar heerlijk in het avondzonnetje staan dansen. De tijd vloog echt voorbij trouwens. Na remy mulero. was wel oke, maar ken dat kunstje nu langzamerhand wel van hem. Huppa weer naar de mono en daar eigenlijk gebleven totdat ik wegging.
Heartrobe en eulberg waren ernstig bezig en heb lopen swingen,lullen,zuipen als een gek. Toen de stroom opeens uitging maar besloten om naar huis te gaan. Ik zag Mac de Heij al op het podium staan en ik had echt geen zin in die gast. Rustig naar de trein gelopen..joints gerookt en toch nog ff naar de poema gegaan. De rest had geen zin meer, maar ik had nog ff zin om te housen. Ille bitch en de man zonder schaduw vond ik echt heel erg tof.
Al met al een super gezellige dag. prima vermaakt me de mensen,zonnetje enz. Muziek was oke, maar niet meer dan dat. Ook vervelend dat je maar voor 20euro bonnen kon halen en niet voor minder. Vorig jaar vond ik het zeker leuker.laatste aanpassing 5 juni 2006 17:24
binnen om half en het was erg lekker weer..echt prima. eerst ff naar mono gegaan om vriend sander bana te bekijken. die was helaas al klaar, maar wel meteen onwijs veel gezellige hagenezen daar.
toen besloten ff bij voorn te kijken. Daar ook weer veel bekenden gezien. Voorn was wel oke, maar kan die liveset echt dromen.
Daarna naar heil gegaan. Ik had die nieuwe cd gehoord en was dara niet echt over te spreken. Zijn act viel me dus echt niet tegen..heerlijke shit.
Daarna weer ff naar de mono geweest. Mathias Tanzmann was heerlijk bezig daar. Lekker uit me kneiter van de M en ik zat echt in de muziek. Heb daar toen echt een tijd gestaan.
Toch maar ff Watson meegepakt....wat was het geluid daar kut zeg!! Toen naar Rother waar ik erg veel zin in had. Ik werd alleen he-le-maal waus van die warmte en drukte. 20 min gehoord, maar ik had echt de drang om lekker in de zon te staan. Toen maar weer naar de mono gegaan. Achter baal ik wel dat ik niet nog ff langer bij rother ben geweest na alle verhalen. Maja bij de minimal was het weer ouderwets gezellig. Vond de sfeer daar ook veel leuker dan op de rest van het festival. Na wat biertjes en likjes verder toch maar ff naar mn haagse held REMY gegaan.
Hij draaide zoals ik van hem gewend ben..heerlijke stevige funkritmes..Heb daar heerlijk in het avondzonnetje staan dansen. De tijd vloog echt voorbij trouwens. Na remy mulero. was wel oke, maar ken dat kunstje nu langzamerhand wel van hem. Huppa weer naar de mono en daar eigenlijk gebleven totdat ik wegging.
Heartrobe en eulberg waren ernstig bezig en heb lopen swingen,lullen,zuipen als een gek. Toen de stroom opeens uitging maar besloten om naar huis te gaan. Ik zag Mac de Heij al op het podium staan en ik had echt geen zin in die gast. Rustig naar de trein gelopen..joints gerookt en toch nog ff naar de poema gegaan. De rest had geen zin meer, maar ik had nog ff zin om te housen. Ille bitch en de man zonder schaduw vond ik echt heel erg tof.
Al met al een super gezellige dag. prima vermaakt me de mensen,zonnetje enz. Muziek was oke, maar niet meer dan dat. Ook vervelend dat je maar voor 20euro bonnen kon halen en niet voor minder. Vorig jaar vond ik het zeker leuker.laatste aanpassing 5 juni 2006 17:24
Wat vond iedereen nou zo goed aan Eulberg? Heb toch echt veel betere sets van hem gehoord, veel vreemde overgangen en een half uur eerder stoppen vanwege stroomstoring, ...beetje jammer..voorderest gezellig feest, veeeeel bekenden, maar zeker niet één van de vetste festivals die ik heb meegemaakt. After in de poema maakte een hoop goed 
1ste crowdsurfende bezoeker op een technofestival gezien...hele dikke sfeer toen bij de mtv tent
Rother was inderdaad echt super! Iedereen helemaal los vooraan! Ben benieuwd naar dat filmpje! Kalkbrenner en May waren ook dik
Mooi weekendje gehad weer!
Inmiddels alweer tot je scriptie kunnen zetten?
Jep, gisteravond nog even de stad ingeweest en vandaag weer vol aan de bak! Nog laat geworden gisteravond daar in Klarendal?
Livesets.com heeft gerecord op het festival...die site in de gaten houden!
In de MTV tent inderdaad! Oh oh wat hoop ik dat Rother online komt!
hoe was jou after dan?
Zeer geslaagd, mannetje of 25 thuis gehad... Was eigenlijk nog leuker dan het feest zelf! Uur of 6 heb ik mijn handdoek in de ring gegooid.. Toen ik mijn roes uitgeslapen had verlieten de laaste mijn huis... Zeer geslaagd dus!
ep, gisteravond nog even de stad ingeweest en vandaag weer vol aan de bak! Nog laat geworden gisteravond daar in Klarendal?
Uur of 12 gaan pitten, marnix en ik waren de reclame`s van talpa zat..
Zeer geslaagd, mannetje of 25 thuis gehad... Was eigenlijk nog leuker dan het feest zelf! Uur of 6 heb ik mijn handdoek in de ring gegooid.. Toen ik mijn roes uitgeslapen had verlieten de laaste mijn huis... Zeer geslaagd dus!
hahahah kijk is aan...dat zijn de afters...
ja maatje van mij had de draaitafels even beneden gezet en we zijn nog tot 17:00 uur de volgende dag doorgegaan
dus ook zeer geslaagd
ja maatje van mij had de draaitafels even beneden gezet en we zijn nog tot 17:00 uur de volgende dag doorgegaan
Klinkt goed! Vorig jaar hebben we hetzelfde gedaan! Woonde toen samen met 2 vrienden. Hele woning leeg gehaald en spul bij de buurman neer gezet. Draaitafels en gaan
Ben sowieso niet een persoon van zwaar afteren, daarom vind ik het prettiger om het in een huiselijke omgeving te houden. Als ik niet meer verder kan staat er tenminste altijd een bed klaar
Klinkt goed! Vorig jaar hebben we hetzelfde gedaan! Woonde toen samen met 2 vrienden. Hele woning leeg gehaald en spul bij de buurman neer gezet. Draaitafels en gaan
Ben sowieso niet een persoon van zwaar afteren, daarom vind ik het prettiger om het in een huiselijke omgeving te houden. Als ik niet meer verder kan staat er tenminste altijd een bed klaar
hahahaha ja das waar...
vind thuis afteren ook het leukst...
het liefst met een kleine groep mensen...en je dan lekker laten gaan
laatste aanpassing
vond trouwens de sfeer van FYM erg timide...alleen bij Rother ging het echt fantastisch los
ond trouwens de sfeer van FYM erg timide...alleen bij Rother ging het echt fantastisch lo
Rother heb ik alleen het begin van meegemaakt... Was niet echt in een "tent mood" wat mijn na 10 minuten automatisch de tent uit deed lopen. Spijtig dat ik de rest van zijn set niet heb meegemaakt maar goed, je kunt niet alles hebben. Over 3 weekjes een nieuwe kans op RIL.
Verder vond ook ik de sfeer ver te zoeken. Waar het aan lag? Ik heb geen flauw idee. Waar dit festival jaar 1 nog zo vooruitstrevend was begin ik dat idee een beetje te verliezen. Prijzen zijn gestegen en voorzieningen zijn achteruit gegaan, althans, niet aangepast op de behoefte van het aantal bezoeker dat zaterdag op fym was. Heb gewoon het idee dat het festival stil is blijven staan. Ik zal hoe dan ook een bezoeker van fym blijven, toch heeft dat puur te maken met de ligging van het festival. Als dit festival in het westen gegeven zou worden zou ik hem waarschijnlijk links laten liggen.
Rother heb ik alleen het begin van meegemaakt... Was niet echt in een "tent mood" wat mijn na 10 minuten automatisch de tent uit deed lopen. Spijtig dat ik de rest van zijn set niet heb meegemaakt maar goed, je kunt niet alles hebben. Over 3 weekjes een nieuwe kans op RIL.
Verder vond ook ik de sfeer ver te zoeken. Waar het aan lag? Ik heb geen flauw idee. Waar dit festival jaar 1 nog zo vooruitstrevend was begin ik dat idee een beetje te verliezen. Prijzen zijn gestegen en voorzieningen zijn achteruit gegaan, althans, niet aangepast op de behoefte van het aantal bezoeker dat zaterdag op fym was. Heb gewoon het idee dat het festival stil is blijven staan. Ik zal hoe dan ook een bezoeker van fym blijven, toch heeft dat puur te maken met de ligging van het festival. Als dit festival in het westen gegeven zou worden zou ik hem waarschijnlijk links laten liggen.
hahahahahaha kan ook niet anders zeggen dat ik het ook HIER weer mee eens ben....
er ontbreekte iets...er was geen publiek dat los ging...geluid echt dramatisch...en de prijzen bagger
ondanks alles toch door vrienden een leuke dag gehad