| Betreft: | evenement: Free your mind festival, zaterdag 3 juni 2006 om 12:00 |
lomp en hard schieten...beetje mikken en je bent binnen
Jaha,
Whaha daar ga je dus de fout in. Er komt veel meer bij kijken Zoals bijvoorbeeld de windrichting/kracht, de stand van je voet ten opzichte van de bal, de balansheid. Er zit een heel denkwerk achter
ik schiet ze allemaal raak...dat is namelijk het enige wat ik kan met voetbal...lomp en hard schieten...beetje mikken en je bent binnen
whahaha roemie...jij kan alleen rausen jonge.....hierbij moet je ook mikken kunnen
zou mooi zijn als mn broertje meegaat...die knalt ze allemaal raak achter zn standbeen!
Je ziet mij dan ook
Hehe das idd een beter plan
whahahaha, ik ook
ga me ff mooi kapot lachen daar dan
Er komt veel meer bij kijkenZoals bijvoorbeeld de windrichting/kracht, de stand van je voet ten opzichte van de bal, de balansheid. Er zit een heel denkwerk achter
inderdaad...kim jij snapt hem helemaal
je moet je gewoon focussen op die bal en dan gaat de rest van zelf
Jij gaat voor schut .
Stel je wel even iedereen op de hoogte wanneer je hem gaat nemen .
Denk dat dat het moeilijkste wordt... Daarom ga ik ook in het begin ze er gelijk allemaal inknallen omdat ik dan tenminste die goal nog kan zien...
Daarom ga ik ook in het begin ze er gelijk allemaal inknallen omdat ik dan tenminste die goal nog kan zien...
Ideaal en echt kapot gaan van het lachen.
nee je moet het doen als je al helemaalbent natuurlijk
Bestaat er niet een bonus voor diegene die de middenstip van het gelredome naar binnen weet te brengen?
Stel je wel even iedereen op de hoogte wanneer je hem gaat nemen
Wie gaat er keepen eigenlijk?
whahahaha dan ken jij mijn skills nog niet
Bestaat er niet een bonus voor diegene die de middenstip van het gelredome naar binnen weet te brengen?
Als je dat écht lukt dan verzin ik terplekke wel een dope prijs voor je whahahaha
Klarendaal ontgroening it is
wel met foto's die het bewijs leveren dat het écht de middenstip van het gelredome is he..?
Stanley Menzo
Doen Luc?
Klarendaal ontgroening it is
wel met foto's die het bewijs leveren dat het écht de middenstip van het gelredome is he..?
nog maar heeeeeeeeeel ff
en dan is toch egt de grote dag.... dat ik niet meer spelen mag... volwassen en verstandig.. zal ik dan verder moeten leven.. ik begin al bij het idee te beven..
Angels willen jullie deze speciale dag met mij beleven?
kreeg ineens inspiratie... vind het egt fijn dat iedereen er bij gaat zijn
sjugt.. me hartje gaat weer wat sneller kloppen na al dat gebeef.. als ik mijn kaartje zie
Mooi om te zien dat mensen er zo naar toe leven.
.
leef jij er ook btje naar toe?
Na me laatste festival leefde ik alweer toe naar mijn eerste echte.
Dus ja, begin er behoorlijk zin in te krijgen.
Line up, mensen, de vreugde die je ziet bij die mensen. Ja echt heb er zin in!
Uitspraak vanTonnie
op vrijdag 19 mei 2006 om 17:29:
whahahaha dan ken jij mijn skills nog niet
Dat klopt .
Maar goed als je mij ook even wilt opzoeken. Heb wel zin om eens blauw te gaan van het lachen .
ook so true die eerste zinlove them
en idd de vreugde van andere mensen da tmaakt me altijdhet gelukkigst op een feest... dus ookhet ongelukkist als mensne het niet zijn...
whahahahahaha...we zullen zien...potje hooghouden?
Uitspraak van labiblowlo op vrijdag 19 mei 2006 om 23:23:
en idd de vreugde van andere mensen da tmaakt me altijdhet gelukkigst op een feest... dus ookhet ongelukkist als mensne het niet zijn...
Op festivalletje zeer zeker wel. Vind het altijd fijntje als ik daar loop zo van ja, echt leuk weer. Ongeacht waar of welk feest . Kan er echt van genieten .
Uitspraak vanTonnie
op zaterdag 20 mei 2006 om 01:13:
whahahahahaha...we zullen zien...potje hooghouden?
Dus als je kan hooghouden kan je penalties nemen . Ik stel eerlijk voorop dat ik daar dus geen flikker van kan .