Onderwerp is dubbel!
Zie "Bestaan er Nog Wel echte Lieve,Leuke,Vrijgezelle Jongens...." voor eenzelfde onderwerp.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 22:54:WTF is dit nu weer
nee TMF...
Naam: Marijn
Beroep: student psychologie
Geboortedatum: 23 maart 1984
Leeftijd: 21
Geslacht: man
Geaardheid: bi
Relatie: nee
bi?
dus jij laat je af en toe in je aarsje roeren?
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 31 januari 2006 om 22:55:Ik praat in ieder geval niet door mijn keel
dan zit jouw mond niet op de juiste plek jongeman...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 22:55:nou wrm vraag je dan als er nog leuke jongens zijn als je er tog nix mee doet gwoon een beetje naar de foto stare??
Rukken op die foto
Interesse?!
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 31 januari 2006 om 22:55:Ik praat in ieder geval niet door mijn keel
Hij slikt
Je noemt je sletje, hebt gore praat, reageert aggressief
lekker neukertje dus
Is er iets ingrijpends in je jeugd gebeurd dat je met ons wilt delen
kunnen wij ook wel aan jouw vragen,hoest nou om een anus als een emmer te hebben?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 22:57:Hij slikt
Ik wil niet weten wat hij doet, nog niet eens aan denken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 22:59:Hij wil je versieren!
Wat schattig
Clubbie! help me dan gvd!
hij wil me volkwakken met zijn bizaad..
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 31 januari 2006 om 23:00:Ik wil niet weten wat hij doet, nog niet eens aan denken
Volgens mij ben je stiekem wel nieuwsgierig
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 23:01:Clubbie! help me dan gvd!
hij wil me volkwakken met zijn bizaad..
Vind je dat stiekem niet n klein beetje geil dan?!
Uitspraak vanelke avond aan pappie's lul zuigen is geen pretjeHaagseTalluk op dinsdag 31 januari 2006 om 23:00:
Dat kan ik me voorstellen, doe je het nu nog steeds ?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 23:01:hij wil me volkwakken met zijn bizaad..
Jij voelt het ook he ?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 22:59:Hij wil je versieren!
Wat schattig
Jij voelt het ook he ?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 23:02:idd. iemand die boeiende bambix wil versieren, hier gebeurt iets speciaals volgenns mij. EN wij zijn er getuigen van
How cute!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 23:01:Volgens mij ben je stiekem wel nieuwsgierig
Of jij geilt erop om 2 mannen bezig te zien?
misschien moet je ff je pappie's sperma uit je ogen wrijven en wat beter lezen
ik daar in tegen kan best begrijpen dat je vader door jou gepijpt wil worden, als je ziet hoe je moeder eruit ziet
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 31 januari 2006 om 23:04:Of jij geilt erop om 2 mannen bezig te zien?
Nee niet echt
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 23:02:idd. iemand die boeiende bambix wil versieren, hier gebeurt iets speciaals volgenns mij.
EN wij zijn er getuigen van
passen wel bij mekaar bambix opent ook altijd topics die nergens over gaan whehehehe
Uitspraak vanmisschien moet je ff je pappie's sperma uit je ogen wrijven en wat beter lezenHaagseTalluk op dinsdag 31 januari 2006 om 23:04:
tulluk..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 23:04:How cute! Word er bijna emotioneel van
Damn
Ik ben trots op je jochie
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 23:05:passen wel bij mekaar bambix opent ook altijd topics die nergens over gaan whehehehe
zei hij trots terwijl hij op de foto stond met z'n poepert naar achteren..
Uitspraak vanmisschien moet je ff je pappie's sperma uit je ogen wrijven en wat beter lezenHaagseTalluk op dinsdag 31 januari 2006 om 23:04:
Uitspraak vanelke avond aan pappie's lul zuigen is geen pretjeHaagseTalluk op dinsdag 31 januari 2006 om 23:00:
Wie heeft er nu zaad in zijn ogen ?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 23:05:hij heeft ze graag hard..
Nu doe je het zelf he...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 23:05:ik wel hahaha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 23:05:Nee niet echt Dat was de vraag ook niet!
Een vraag eindigt met een vraagteken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 23:06:Damn wist niet dat dat ook binnen de kwaliteiten van bambix lag, hij en versiert worden
Ik ben trots op je jochie
Bambix is daar heel goed in
He Bambixje?!
mijn knuppel is heel hard....
Voor anaal plezier?!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 23:06:zei hij trots terwijl hij op de foto stond met z'n poepert naar achteren..
nu zeg je weer dingen die nergens over gaan
Nu doe je het zelf he...
Hij is je gewoon aan t versieren!
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 31 januari 2006 om 23:08:Een vraag eindigt met een vraagteken dus mijn antwoord werd jou vraag
Ohw ja