geil' ik voelde me wel erg lam!! op laatst kon ik me benen zowat niet eens meer bewegen en ging ik out!!
iets teveel gehad
maar geef toe: t voelt niet slecht om out te gaan. niets mis mee. en na paar uurtjes wordt je gwon weer wakker. heb je ff geslapen.
Hutten bouwen, zandkasten bouwen, met plastic tassen op je kop over het strand rennen enz enz enz!
Alles is gewoon leuk en je kunt uren met iets bezig z
Iemand die door teveel GHB in slaap valt ALTIJD WAKKER HOUDEN!!!!!!! GHB werkt in op dat gedeelte van je hersenen waar je ademhaling wordt geregeld en als dat eenmaal stil komt te liggen heb je n FOCKING GROOT PROBLEEM!!
whahahahaha
prachtig, zoiets had ik gewoon moeten zien.....lijpo's
Ik ging mn mond houden, maar kan t niet laten....
Iemand die door teveel GHB in slaap valt ALTIJD WAKKER HOUDEN!!!!!!! GHB werkt in op dat gedeelte van je hersenen waar je ademhaling wordt geregeld en als dat eenmaal stil komt te liggen heb je n FOCKING GROOT PROBLEEM!!
Gewoon teringzooi
Laatst lag er nog een meid in de wc te schijten .......jaja lekker hoor wanneer je die wc deur open trekt!!!
Of kerels die een plasje water zien liggen en denken dat het een zwembad is !!!!
lol??????? mmmmmmmmmmzzzzzzz sorry dat is pas fijn spul ........ als je nog nooit lol gehad hebt hoor je er niet bij lol is tha bomb!!!!
met drank op of wat dan ook maar vind ghb wel t ergst .......
Laatst lag er nog een meid in de wc te schijten .......jaja lekker hoor wanneer je die wc deur open trekt!!!
Of kerels die een plasje water zien liggen en denken dat het een zwembad is !!!!
Jajaja geweldig he GHB
ieder zijn eigen toch ????????
Ik heb er geen goed woord voor over maar ja een ander weer wel!!
Weet je wat het minst schadelijk is NO DRUGS!!!
* [GPT] partystoeipoes geeft [FPT]Busty een zakdoekje *
Jajaja geweldig he GHB
ja waar meot je anders schijten he
trouwens je maakt G gebruik ff wat erger dan het is hoor
Nee want ik ben god en ik weet alles
maar ken niemand die t heeft of verkoopt
niet lief hoor
Wat??? het zijn dingen die ik gezien heb!!!!! en hoe ik erover denk , het hoeft niet perse jouw mening te zijn maar dit is mijn mening erover en geef gewoon voorbeelden!!!!!
wel lief
bedankt, i
hahaha graag gedaan hoor
sjees hey wat n slimme opmerking haha
ik zet mezelf voor lul dusss wat is het probleem?????????
Ik praat naar dat ik wijs ben ???? Ik ben zo wijs om het niet te gebruiken en jij moet niet denken dat jij the GOD bent en alles weet .........
Ik????
Wat???
geeft WICKED & EVIL EEN G'tje
Als je in een gewoon ghslaapje valt gewoon lekker slapen, hoef je echt niet in paniek te raken! Wel wanneer iemand echt out gaat... Maar dat verschil merk je wel hoor!
Het is voor mij al een volwaardig familielid geworden die niet meer weg te denken is uit mijn leven.
k heb er ook ervaring mee(in m'n hele leven misschien een litertje (ff de loser uithangeuh!) ), maar om het nou een plaats te geven als familielid? Weird Hehehe!
wil je slapen
slapen is voor M......
wel hoor
dat is niet veel
maar volgende keer toch ff wat minder
gelukkig heb ik vroeger, toenik nog jong was noooooooooit geslapen
zeg als je niet slaapt op ghb wat doe je dan
wat denk je
ff thee drinken
dus wat wil je nog meer
Dingen als hallicuneren enzo is fucking onzin! het is geen tripmiddel....
wat doet het nou met je???
of het was slechte g of jij bent er immuun voor
Hoe kan je immuun zijn voor drugs? Dat kan toch gewoon niet? Met pillen heb ik ook problemen elke keer, als ik niet genoeg neem, dan val ik gewoon echt in slaap
Hoe kan je immuun zijn voor drugs? Dat kan toch gewoon niet? Met pillen heb ik ook problemen elke keer, als ik niet genoeg neem, dan val ik gewoon echt in slaap
nou hoe ik me voel van een pilletje is soms te erg dan wou ik dat ik weer nuchter was haha
Weet iemand waar ik serieus terecht kan met mijn vragen?
Maar ik gebruik niet vaak drugs, en ben er pas vorig jaar een keer mee begonnen. Dus ik kan er niet aan gewend zijn.
GHB werkt in op dat gedeelte van je hersenen waar je ademhaling wordt geregeld en als dat eenmaal stil komt te liggen heb je n FOCKING GROOT PROBLEEM!!
Slecht kan het niet geweest zijn, want mijn vriend voelde het juist heel goed.
Hoe kan je immuun zijn voor drugs? Dat kan toch gewoon niet? Met pillen heb ik ook problemen elke keer, als ik niet genoeg neem, dan val ik gewoon echt in slaap. En als ik genoeg neem om niet in slaap te vallen, dan ben ik nog niet waus.
Zoek al tijden een verklaring voor die pillen, maar nu ook de ghb niet aan lijkt te slaan, snap ik er niets van.
Heeft er iemand voor vanaaf G!? ergens in Zuid holland.. stuur ff een berichtjee thnks
Heeft er iemand voor vanaaf G!? ergens in Zuid holland.. stuur ff een berichtjee thnks
helemaal super ik zit kong kong te kijke uit me g
helemaal super ik zit kong kong te kijke uit me g
maatje van me neemt z'n G altijd in met drank...heb je minder nodig zegt ie....maar mij niet gezien dussss!
En ghb precies hetzelfde , ik word er juist actief van en krijg een ontzettende praatkick, en lachbuien