Partyflock

Forumonderwerp · 845028
695x bekeken
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
Hallo mensen
sinds vandaag heb ik een probleem..
ik heb een Ati Radeon 9800 pro 128 mb gekregen en een nieuwe voeding 350 watt gekocht omdat ik eerst een 250 W had. Maar als ik nu een game opstart slaat na 5 min de monitor uit of de pc blijft hangen... Hoe kan dit?

alvast bedankt

Waarschuw beheerder
Dan wissel je de voeding toch een keertje ?
Waarschuw beheerder
andere pc zit precies dezelfde voeding :s en die lijkt nog minder sterk te zijn als deze ....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Twee Meter Peter op zaterdag 28 januari 2006 om 19:12:
Ati Radeon 9800 pro 128 mb gekregen

Dat ding hebben ze natuurlijk niet maarzo weggegeven.. :/

Maare... juiste drivers geinstalleerd?
Waarschuw beheerder
jup.. alles goed geinstalleerd... en tjah heb hem van mijn pa gekregen omdat hij hem toch niet gebruikt en verwisseld
met mijn oude 3d kaart ... dus..

vandaag na een tijdje cod2 online gespeeld te hebben krijg ik deze foutmelding

[img width=530 height=322]http://img527.imageshack.us/img527/2320/foutmelding5go.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb je ook even in de bios gekeken wat de aangegeven geheugen is en alles... Soms is de AGP verture size en de standaart video ram hoog ingesteld en geeft hij daarom deze fout? (Ik gok maar wat het is al laat natuurlijk maar hey ik probeer te helpen ;))
Waarschuw beheerder
donateur
Als je idd de Medion MD 8008 XL hebt dan zijn dit wat gegevens:
Moederbord = MICRO-STAR INTERNATIONAL CO, LTD MS-6701
Videokaart = Medion RADEON 9600 TX
memory = 512 mb DDR 333mhz

Misschien heb je er wat aan ik heb dezelfde pc ;)

Truste
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@HCA: ja heb gekeken... heb ook de AGP op 4x gezet.. dat on het ook zijn zeiden ze op tweakers.. verder staat de size op 128 mb dusja...

@BASSMOM.. ja idd die pc heb ik .. ga nu proberen op marktplaats die videokaart nog ergens bemachtigen... dan moet het wel weer goed draaien lijkt mij ... thnx voor de info :)