3568x bekeken
| Betreft: | evenement: Breakcore soundclash, zaterdag 25 februari 2006 om 21:00 |
Vet topic dit... 
Breakcore en trance vergelijken...zo spraken degenen die naar hardcorefeestjes gaan die nog het meeste met trancefeesten te vergelijken zijn...
Hardcore is for pussy motherfuckers...dat weet iedereen...
My subculture...
Can kick your subculture's ass...
Anytime...
24/7...
Aaaaaight?
Speciaal voor jullie:
track van noize creator
Breakcore en trance vergelijken...zo spraken degenen die naar hardcorefeestjes gaan die nog het meeste met trancefeesten te vergelijken zijn...
Hardcore is for pussy motherfuckers...dat weet iedereen...
My subculture...
Can kick your subculture's ass...
Anytime...
24/7...
Aaaaaight?
Speciaal voor jullie:
track van noize creator
laatste aanpassing
Daarom heb ik er ook niet zoveel zin in dat bepaalde mensen de boel willen komen verneuken alleen omdat er alto's rondlopen...als men dat niet aan staat moeten ze gewoon niet komen...zo is die scene nu eenmaal...die mensen hebben die scene opgebouwd...
Laat die mensen gewoon lekker hun eigen muziek en scene hebben...als je gaat laat men dan gewoon in hun waarde want het is wel hun scene...
De breakcore scene bestaat ook al een jaartje of 10 (de benaming enkel niet...die is pas sinds paar jaar officieel) inmiddels dus men went er maar gewoon aan dat die scene zo is...
Het is ook geen offshoot van de hollandse hardcore/gabber wat veel mensen denken maar van de (engelse) breakbeat scene uit de jaren '90...al werd het vooral in duitsland populair dankzij mensen als Alec Empire...
Beetje vreemd dus om als overtuigd rechts persoon op zulke feesten te lopen als je het mij vraagt (mits je weet wie of wat Alec Empire is)...kom je een beetje heel ongeloofwaardig over naar mijn mening...
Laat die mensen gewoon lekker hun eigen muziek en scene hebben...als je gaat laat men dan gewoon in hun waarde want het is wel hun scene...
De breakcore scene bestaat ook al een jaartje of 10 (de benaming enkel niet...die is pas sinds paar jaar officieel) inmiddels dus men went er maar gewoon aan dat die scene zo is...
Het is ook geen offshoot van de hollandse hardcore/gabber wat veel mensen denken maar van de (engelse) breakbeat scene uit de jaren '90...al werd het vooral in duitsland populair dankzij mensen als Alec Empire...
Beetje vreemd dus om als overtuigd rechts persoon op zulke feesten te lopen als je het mij vraagt (mits je weet wie of wat Alec Empire is)...kom je een beetje heel ongeloofwaardig over naar mijn mening...
Noize Creator heerst 
en heb focking veel zin in Sonic Acts
precies laat het gewoon met rust, die onzin er allemaal over gaat weer nergens over.
Alec Empire heeft wel leuke tracks met ze metal shit erdoor
vooral Drumcorps shit van hem is lekker zoals Incarnate
heerlijke track met zware gitaren en breaks!
en heb focking veel zin in Sonic Acts
TYHARO citeer 8 februari 2006 16:46
Daarom heb ik er ook niet zoveel zin in dat bepaalde mensen de boel willen komen verneuken alleen omdat er alto's rondlopen...als men dat niet aan staat moeten ze gewoon niet komen...zo is die scene nu eenmaal...die mensen hebben die scene opgebouwd...
precies laat het gewoon met rust, die onzin er allemaal over gaat weer nergens over.
Alec Empire heeft wel leuke tracks met ze metal shit erdoor
laatste aanpassing
donateur
Daarom heb ik er ook niet zoveel zin in dat bepaalde mensen de boel willen komen verneuken alleen omdat er alto's rondlopen
Wie zegt dat er mensen komen die die boel gaan komen verneuken omdat der alto's komen? Ik hou daar gewoon niet van, en denk ook niet dat ze van ons houden. Laat hun maar lekker hun eigen feestje houden!
donateur
laatste aanpassing
Is Aaron Spectre...
Maar drumcorps is lekker ja...
Saddest...
Breakbreakbreakbreakbreeeaaak... Breakcooore!!
laatste aanpassing
Teharig 8 februari 2006 18:49
Is Aaron Spectre...
Is Aaron Spectre...
Alec Empire heeft wel leuke tracks vooral Drumcorps shit van hem is lekker
dus van Aaron mevrouwtje
Foxdemon citeer 8 februari 2006 18:54
Uitspraak van Irritant Rotkind»Proost
«FUCK OFF op woensdag 8 februari 2006 om 18:03:
omdat der alto's komen? Ik hou daar gewoon niet van
«FUCK OFF op woensdag 8 februari 2006 om 18:21:
.En ik noem niemand alto
hmz..kweenie..beetje scheef
.En ik noem niemand alto
heheheheh
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Irritant Rotkind»Proost«FUCK OFF op woensdag 8 februari 2006 om 18:03:
Uitspraak van Irritant Rotkind»Proost«FUCK OFF op woensdag 8 februari 2006 om 18:21:
.En ik noem niemand alto
Ik noem toch niemand alto? Mensen hebben mij verteld dat er ALTO'S komen! En ik hou niet van dat soort mensen!Raare stekel armbanden en die metal muziek. Blegh
laatste aanpassing
Raare stekel armbanden en die metal muziek
Ik noem toch niemand alto
...snap je nu nou eindelijk wat ik bedoel..? Of dring ik gewoon niet tot je door..
donateur
jij mag ook niet komen
Wil ik ook niet eens!
...snap je nu nou eindelijk wat ik bedoel..? Of dring ik gewoon niet tot je door..? Een van de 2 kiezen aub..
Zo zien ze der nou uit! KLAAR!
dus van Aaron mevrouwtje
Niet lullen die hem slaat op alec empire...

ECHT VET